![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Het is ondertussen wel duidelijk dat die UDEP een misdadige organisatie is die eens goed onder de loep genomen moet worden door de veiligheidsdiensten. De niet-Belgen die bij deze organisatie actief zijn worden beste onmiddellijk gedeporteerd.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
De beste oplossing om die hongerstakingen tegen te gaan zou zijn dat van iedereen die aan zo'n actie deelneemt aangenomen wordt dat hij/zij daarmee automatisch zijn/haar dossier intrekt. Bijgevolg kunnen hongerstakers dan van bij het begfin van hun actie opgepakt worden om in een gesloten asielcentrum ondergebracht te worden met het oog op hun onmiddellijke deportatie.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het dat dat je wenst? Wat die mensen doen is hun keuze. Chantage plegen tot je je zin krijgt kan niet. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Burger
|
Is dat nu zo moeilijk om gewoon nee, nee en nog eens nee te zeggen ?
Ok, dat deze mensen het niet gemakkelijk hebben, trek ik niet in twijfel. Maar als de overheid de mensen nu eens op voorhand informeert dat nee, ook effectief een NEE is, dan zouden de mensen het niet proberen ! Een keer toegeven is zeggen dat iedereen binnen mag. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga elk jaar in hongerstaking tegen de tijd dat ik mijn belastingen moet betalen. In plaats van hieraan toe te geven noemen ze dat "het zomerdieet" verdomme!
en als aanmoediging schrijven ze er dan nog hopen boekjes mee vol ook al. Nooit heb ik ene Beckx of Dewael me zien bezoeken. Laatst gewijzigd door circe : 17 augustus 2006 om 14:05. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Schepen
|
bwah , als ze willen van de honger sterven , SO WHAT , laat ze doen goei voorbeeld voor de anderen , anders hebben al die v**l profiteurs een ideaal voorbeeld van hoe je hier papieren zou kunnen afdwingen
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Is da nu een reden om gelukkig te zijn, of kwaad te zijn?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
Dat voorbeeld is in't verleden toch al gegeven geweest? Dacht ergens in't Brusselse met een hongerstaking van 100 man of zoiets...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
1. Zet ze om te beginnen verdomme uit die kerk, ze hebben daar niets te zoeken.
2. Ze doen gewoonweg aan chantage, dus zouden we er geen medelijden mee moeten hebben. We moeten ze natuurlijk niet laten sterven; hun 'wilsbeschikking' gewoon aan de spreekwoordelijke laars lappen, dus. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vandaag op teletekst.
Veel geschreeuw , weinig wol. ![]() |
|
|
|
|
|
#53 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Tijd dat het westen zich hard gaat opstellen. Die kerkasielen... kust mijn reet. Vliegtuigen laten ontploffen ? ok... vanaf nu mogen moslims enkel nog naar Amerika met een gecharterd vliegtuig vol moslims... willen ze het opblazen... dan doen ze dat maar. het zal misschien snel vragen oproepen onder moslims, iets wat tot nu toe niet gebeurde omdat er meestal een hoop westerlingen werden opgeblazen. En dan konden ze dansen in de straten. |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
WTF?!
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Minister
|
Gisteren moest ik naar het plaatselijk kantoor van De Post en diende er vijftien minuten te wachten. Dat pik ik niet meer en ik overweeg dan ook in hongerstaking te gaan tot wanneer ik een door de bevoegde minister ondertekend papier krijg, waarop hij verklaart dat ik altijd onmiddellijk wordt bediend en niet moet wachten in de rij. Dat anderen moeten wachten, kan mij uiteraard niet schelen.
|
|
|
#57 |
|
Burgemeester
|
Aan al die apostelen die ze zo onbaatzuchtig inzetten voor de hongerstakers/illegalen etc. , de oplossing ligt voor het grijpen; Neem ze op in uw eigen huis adopteer ze.
Te laf ? Te hypocriet? Te inspannend? Te dicht bij? Nooit gedaan ? Teveel salon te weinig backbone? hou dan je mond en kom ons niet lastig vallen met jullie valse retoriek! Laatst gewijzigd door humble : 18 augustus 2006 om 14:12. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Minister-President
|
Tja en die van het katholieke onderwijs bakt het nog wat bruiner door kinderen te misbruiken voor hun schoolasiel...
leuke opvoeding. Illegaliteit wordt bestraft. En ik die dacht dat het katholieke onderwijs minder door links was aangetast. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hij had al veel vroeger moeten ingrijpen en die mensen onmiddelijk na afwijzing van hun asielaanvraag het land moeten uitzetten. Nu worden ze door bepaalde lobbygroepen opgehitst om hun eigen leven als chantagemiddel in te zetten. Indien men ze onmiddelijk had buitengezet zouden ze dat nooit gedaan hebben.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zal rap gedaan zijn met dat kerkasiel en schoolasiel indien men gewoon de hongerstakers oppakt en de uitgeprocedeerden naar huis brengt.
|
|
|
|