Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2006, 18:20   #4561
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik niet want je corrumpeert je bron.
Ik geloof eerder iemand die zegt: 'Het was een bommentapijt maar ik heb er geen foto's van want de omstandigheden waren te slecht.' dan iemand die m.b.v. Photoshop één bom tot meerdere bommen vermenigvuldigt.

Zo kennen we in filmland de zogenaamde 'Hany'. Deze regisseur heeft zich totaal ongeloofwaardig gemaakt door, een door acteurs gespeelde, film een documentaire te noemen en ook de indruk te geven dat het zo was.

Gelooft u zijn volgende 'documentaire' ook al zou het nu een 'echte' zijn?
Je hebt het steeds over 'bommen' en 'bommentapijten' maar het ging hier om enkele rookwolken die misschien iets donkerder waren uitgevallen, meer niet.

Maar ik ben echt niet van plan om over die rookwolken te blijven discussiëren (en dan nog op een foto die ik niet gebruikt heb). Ik zag dat je zelfs hebt geschreven dat ik 'vervalste foto's publiceerde'.

Geen 'Hezbolah-strijder'

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 18:32.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 18:37   #4562
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Je hebt het steeds over 'bommen' en 'bommentapijten' maar het ging hier om enkele rookwolken die misschien iets donkerder waren uitgevallen, meer niet.
Dat is een leugen. De genoemde foto alsmede de fotograaf zijn weldegelijk ter sprake gekomen.

Citaat:
Maar ik ben echt niet van plan om over die rookwolken te blijven discussiëren (en dan nog op een foto die ik niet gebruikt heb).
Allicht niet. Als je betrapt wordt op leugens...

Citaat:
Ik zag dat je zelfs hebt geschreven dat ik 'vervalste foto's publiceerde'.
Wéér een leugen. Zeg maar waar ik dat heb geschreven.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 18:43   #4563
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Mij valt het op dat je het bewijsmateriaal dat de Hesbollah weldelijk raketten afvuurde op Israël volledig negeert. Alsof het zich verschuilen tussen kinderen geen verantwoordlijkheid met zich meebrengt in een oorlogssituatie. Het zinloze sterven van deze kinderen is niet alleen de schuld van de Israëli's. De Hesbollah wist ook wel wat er ging gebeuren. Of vind je misschien dat Israël zich moet laten beschieten omdat de raketinstalaties tussen kinderen staat opgesteld? Dat die raketten lukraak naar Israël worden afgevuurd en het met dat soort van wapens onmogelijk is om eventuele Israëlische kinderen te ontzien, blijkt je totaal te ontgaan.
We hebben deze discussie over die Hezbollah-raketten en over die bombardementen op onschuldige burgers in Libanon die een paar duizend burgers heeft gedood en 1.000.000 vluchtelingen maakte, al een 20-tal malen gevoerd. Dat volstaat voor mij.

Heel wat burgers liggen nog onder het puin. Gisteren was er nog een Nederlandse NCRC-reporter van het programma Netwerk die life vanuit Beiroet bericht uitbracht en zei dat de stank van de ontbindende lijken in Beiroet niet te harden was.
Oud 18 augustus 2006, 19:11   #4564
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat jij echt dat meisje in je avatar bent.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 19:26   #4565
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben deze discussie over die Hezbollah-raketten en over die bombardementen op onschuldige burgers in Libanon die een paar duizend burgers heeft gedood en 1.000.000 vluchtelingen maakte, al een 20-tal malen gevoerd. Dat volstaat voor mij.
Wat weeral bewijst dat je niet leest wat er staat. Ik heb nog geen enkele keer een antwoord gehad op de gestelde vragen.

Ik stel je nu een duidelijke vraag (die je weer zal omzeilen of negeren) waar je met ja of neen kan op antwoorden. Eén woordje maar, dat kan zelfs voor jou niet te moeilijk zijn.

De vraag is:

Is de Hesbollah medeverantwoordelijk voor de burgerslachtoffers in Libanon als zij zich doelbewust tussen burgers verbergt, zeg maar als schild gebruikt.

Ja of neen?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 19:39   #4566
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat weeral bewijst dat je niet leest wat er staat. Ik heb nog geen enkele keer een antwoord gehad op de gestelde vragen.

Ik stel je nu een duidelijke vraag (die je weer zal omzeilen of negeren) waar je met ja of neen kan op antwoorden. Eén woordje maar, dat kan zelfs voor jou niet te moeilijk zijn.

De vraag is:

Is de Hesbollah medeverantwoordelijk voor de burgerslachtoffers in Libanon als zij zich doelbewust tussen burgers verbergt, zeg maar als schild gebruikt.

Ja of neen?
We weten het Paulus. We weten het want je hebt het al 21 keren gezegd: Hezbollah gebruikte de burgers 'als schild'.

En mijn antwoord hierop is nu voor de 21ste keer: zodat Israël genoodzaakt was om half Libanon plat te gooien.

Oud 18 augustus 2006, 19:46   #4567
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We weten het Paulus. We weten het want je hebt het al 21 keren gezegd: Hezbollah gebruikte de burgers 'als schild'.

En mijn antwoord hierop is nu voor de 21ste keer: zodat Israël genoodzaakt was om half Libanon plat te gooien.

Ongelooflijk. Zelfs een ja of een neen is te moeilijk voor jou.

Paulus.
Oud 18 augustus 2006, 20:03   #4568
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Ongelooflijk. Zelfs een ja of een neen is te moeilijk voor jou.
Je probeert mij te provoceren, Paulus, maar daar ga ik niet op in. Je moeite is tevergeefs.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 20:05.
Oud 18 augustus 2006, 20:09   #4569
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En je antwoord de vraag niet maar maakt er weer en grap van.

Hesbollah schiet katuchas af op de staat Israël hierop gaat hij schuilen bij burgers=> Israël voert precisieaanslag op hesbollah=> Alleen burgers zijn gestorven bij aanval door Israël op een dorp in Libanon waar volgens de bevolking geen Hesbollah was.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:10   #4570
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je probeert mij te provoceren, Paulus, maar daar ga ik niet op in.
Ik probeer gewoon een antwoord te krijgen op mijn vraag. Als jij dat provoceren noemt, raad ik je aan dat woord eens op te zoeken in het woordenboek. Je zult zien dat de betekenis ervan niet van toepassing is.

De waarheid is dat jij de vraag omzeilt om ze vervolgens te negeren. Heel voorspelbaar, gezien het ook voorspeld was.

Een simpel 'ja' of 'neen' en we komen misschien wat verder.

Mag ik je er tevens op wijzen dat ik in deze thread geen enkele vraag van jou uit de weg ben gegaan.

Paulus.
Oud 18 augustus 2006, 20:14   #4571
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
En je antwoord de vraag niet maar maakt er weer en grap van.

Hesbollah schiet katuchas af op de staat Israël hierop gaat hij schuilen bij burgers=> Israël voert precisieaanslag op hesbollah=> Alleen burgers zijn gestorven bij aanval door Israël op een dorp in Libanon waar volgens de bevolking geen Hesbollah was.
Paulus nr 2
Oud 18 augustus 2006, 20:17   #4572
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Hertog van Gelre - Vervalste foto's

Israël valt Gaza en Libanon binnen - bladzijde 227, thread nr. 4535:
"Dát, gecombineerd met uw voorliefde voor vervalste persfoto's"

Israël valt Gaza en Libanon binnen - Bladzijde 226, thread nr. 4517:
"Arogante houding voor een eenzijdige en dubieuze poster..."

De nieuwe wereld orde - Bladzijde 365, thread nr. 7287 :
"Waarom verbaast het me niet, gezien uw teksten en uw voorliefde voor vervalste persfoto's, dat u hier nu de 'Protocollen' komt verdedigen?"

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 20:17.
Oud 18 augustus 2006, 20:27   #4573
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je probeert mij te provoceren, Paulus, maar daar ga ik niet op in. Je moeite is tevergeefs.
sorry, werkgroep, maar eigenlijk is dat geen eerlijke manier van discussiëren. Paulus strijdt hier tenminste nog met open vizier. Metaforisch gesproken pas jij in feite een beetje de Hezbollah tactiek toe. Raketjes afstoken en je dan snel gaan verschuilen onder de 'burgerbevolking'.
Ter zake, de Conventie van Geneve is bij mijn weten duidelijk over het verbod om de burgerbevolking als een schild te gebruiken.

Laatst gewijzigd door lyot : 18 augustus 2006 om 20:28.
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:47   #4574
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
sorry, werkgroep, maar eigenlijk is dat geen eerlijke manier van discussiëren. Paulus strijdt hier tenminste nog met open vizier. Metaforisch gesproken pas jij in feite een beetje de Hezbollah tactiek toe. Raketjes afstoken en je dan snel gaan verschuilen onder de 'burgerbevolking'.
Ter zake, de Conventie van Geneve is bij mijn weten duidelijk over het verbod om de burgerbevolking als een schild te gebruiken.
Zo hoor je het ook eens van een ander, werkgroep.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 18 augustus 2006 om 20:47.
Oud 18 augustus 2006, 22:20   #4575
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hertog van Gelre - Vervalste foto's

Israël valt Gaza en Libanon binnen - bladzijde 227, thread nr. 4535:
"Dát, gecombineerd met uw voorliefde voor vervalste persfoto's"

Israël valt Gaza en Libanon binnen - Bladzijde 226, thread nr. 4517:
"Arogante houding voor een eenzijdige en dubieuze poster..."

De nieuwe wereld orde - Bladzijde 365, thread nr. 7287 :
"Waarom verbaast het me niet, gezien uw teksten en uw voorliefde voor vervalste persfoto's, dat u hier nu de 'Protocollen' komt verdedigen?"
Ja, dat heb ik allemaal gezegd. Ik begrijp niet goed wat u met deze citaten wilt. Tenzij het (wederom) een valse suggestie is om dit aan te tonen:

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door werkgroep morkhoven
Ik zag dat je zelfs hebt geschreven dat ik 'vervalste foto's publiceerde'.

Wéér een leugen. Zeg maar waar ik dat heb geschreven.
Deze suggestie is dus eigenlijk opnieuw een leugen.

Ze beginnen nu echt te stapelen WM, die leugens van u.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 23:51   #4576
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
Paulus nr 3
Oud 18 augustus 2006, 23:52   #4577
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo hoor je het ook eens van een ander, werkgroep.
Paulus.
Paulus nr 1
Oud 18 augustus 2006, 23:59   #4578
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, dat heb ik allemaal gezegd. Ik begrijp niet goed wat u met deze citaten wilt. Tenzij het (wederom) een valse suggestie is om dit aan te tonen:
Deze suggestie is dus eigenlijk opnieuw een leugen.
Ze beginnen nu echt te stapelen WM, die leugens van u.
'Ge liegt dat ge zwart ziet', zegt een Vlaams spreekwoord.

Ik heb hier nog een paar berichtjes gevonden waarin je mij van 'antisemitisme' beschuldigde:

Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11
Oud 19 augustus 2006, 00:13   #4579
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

"De plannen voor het Israëlisch offensief in Zuid-Libanon lagen al klaar voordat de Hezbollah twee soldaten gevangennam", zei een delegatie van de Wereldraad van Kerken onlangs.

De destructie was opzettelijk en gepland, zeiden ook alle vertegenwoordigers van de Libanese gemeenschappen waarmee de delegatie - die in vijf dagen tijd Beiroet, Ramallah en Jeruzalem bezocht - sprak.

"Israël vreest een democratisch Libanon waar joden, moslims en christenen vreedzaam samenleven en poogde met het offensief dan ook de verschillende gezindten in Libanon tegen elkaar uit te spelen. De Hezbollah was vooral een zondebok. Het Israëlisch-Palestijns conflict vormt het hart van de crisis, en niet de rol en de acties van de Hezbollah", aldus de delegatie.

Ook de stafchef van het Israëlisch leger, Dan Halutz, was op voorhand op de hoogte van de plannen. Zo geraakte bekend dat hij zijn volledige aandelenportefeuille binnen de drie uur na de ontvoering van twee Israëlische soldaten door de Hezbollah op 12 juli jl. had verkocht.

Halutz verkocht voor 21.000 euro aandelen enkele uren na de ontvoering van de soldaten en op een moment dat legerofficieren en politici zich beraadden over een militair antwoord op de Hezbollah-actie. Later op die dag startten de Israëlische bombardementen op Libanon, gevolgd door raketaanvallen van de Hezbollah op Noord-Israël.

Onmiddellijk na het uitbreken van de oorlog zakten de belangrijkste aandelen op de Israëlisch beurs met tien procent...

De stafchef van het Israëlisch leger, Dan Halutz
Oud 19 augustus 2006, 01:01   #4580
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Halutz verkocht voor 21.000 euro aandelen enkele uren na de ontvoering van de soldaten en op een moment dat legerofficieren en politici zich beraadden over een militair antwoord op de Hezbollah-actie. Later op die dag startten de Israëlische bombardementen op Libanon, gevolgd door raketaanvallen van de Hezbollah op Noord-Israël....
Dit is de laatste keer dat ik op de onzin van de zogenaamde "werkgroep morkhoven" reageer.

Halutz zou dus voor EUR 21.000 aandelen verkocht hebben. De aandelenmarkt verloor nadien 10%. Hij heeft dus EUR 2.100 gespaard? Zelfs indien het het tienvoudige zou zijn, zou een generaal daarom een boterham minder eten?

Realiteitszin is niet besteed aan mensen die zich verschuilen achter werkgroepen. Maar dat is al vaker aangetoond.

Blijf maar verder leven in je fantasiewereldje!
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be