![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben echt niet van plan om over die rookwolken te blijven discussiëren (en dan nog op een foto die ik niet gebruikt heb). Ik zag dat je zelfs hebt geschreven dat ik 'vervalste foto's publiceerde'. ![]() Geen 'Hezbolah-strijder' Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4562 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wéér een leugen. Zeg maar waar ik dat heb geschreven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel wat burgers liggen nog onder het puin. Gisteren was er nog een Nederlandse NCRC-reporter van het programma Netwerk die life vanuit Beiroet bericht uitbracht en zei dat de stank van de ontbindende lijken in Beiroet niet te harden was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4564 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat jij echt dat meisje in je avatar bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel je nu een duidelijke vraag (die je weer zal omzeilen of negeren) waar je met ja of neen kan op antwoorden. Eén woordje maar, dat kan zelfs voor jou niet te moeilijk zijn. De vraag is: Is de Hesbollah medeverantwoordelijk voor de burgerslachtoffers in Libanon als zij zich doelbewust tussen burgers verbergt, zeg maar als schild gebruikt. Ja of neen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mijn antwoord hierop is nu voor de 21ste keer: zodat Israël genoodzaakt was om half Libanon plat te gooien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4569 | |
|
![]() Citaat:
Hesbollah schiet katuchas af op de staat Israël hierop gaat hij schuilen bij burgers=> Israël voert precisieaanslag op hesbollah=> Alleen burgers zijn gestorven bij aanval door Israël op een dorp in Libanon waar volgens de bevolking geen Hesbollah was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is dat jij de vraag omzeilt om ze vervolgens te negeren. Heel voorspelbaar, gezien het ook voorspeld was. Een simpel 'ja' of 'neen' en we komen misschien wat verder. Mag ik je er tevens op wijzen dat ik in deze thread geen enkele vraag van jou uit de weg ben gegaan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4572 |
Banneling
|
![]() Hertog van Gelre - Vervalste foto's
Israël valt Gaza en Libanon binnen - bladzijde 227, thread nr. 4535: "Dát, gecombineerd met uw voorliefde voor vervalste persfoto's" Israël valt Gaza en Libanon binnen - Bladzijde 226, thread nr. 4517: "Arogante houding voor een eenzijdige en dubieuze poster..." De nieuwe wereld orde - Bladzijde 365, thread nr. 7287 : "Waarom verbaast het me niet, gezien uw teksten en uw voorliefde voor vervalste persfoto's, dat u hier nu de 'Protocollen' komt verdedigen?" Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 18 augustus 2006 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4573 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ter zake, de Conventie van Geneve is bij mijn weten duidelijk over het verbod om de burgerbevolking als een schild te gebruiken.
It's deep how you can be so shallow Laatst gewijzigd door lyot : 18 augustus 2006 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 augustus 2006 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4575 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze beginnen nu echt te stapelen WM, die leugens van u. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier nog een paar berichtjes gevonden waarin je mij van 'antisemitisme' beschuldigde: Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4579 |
Banneling
|
![]() "De plannen voor het Israëlisch offensief in Zuid-Libanon lagen al klaar voordat de Hezbollah twee soldaten gevangennam", zei een delegatie van de Wereldraad van Kerken onlangs.
De destructie was opzettelijk en gepland, zeiden ook alle vertegenwoordigers van de Libanese gemeenschappen waarmee de delegatie - die in vijf dagen tijd Beiroet, Ramallah en Jeruzalem bezocht - sprak. "Israël vreest een democratisch Libanon waar joden, moslims en christenen vreedzaam samenleven en poogde met het offensief dan ook de verschillende gezindten in Libanon tegen elkaar uit te spelen. De Hezbollah was vooral een zondebok. Het Israëlisch-Palestijns conflict vormt het hart van de crisis, en niet de rol en de acties van de Hezbollah", aldus de delegatie. Ook de stafchef van het Israëlisch leger, Dan Halutz, was op voorhand op de hoogte van de plannen. Zo geraakte bekend dat hij zijn volledige aandelenportefeuille binnen de drie uur na de ontvoering van twee Israëlische soldaten door de Hezbollah op 12 juli jl. had verkocht. Halutz verkocht voor 21.000 euro aandelen enkele uren na de ontvoering van de soldaten en op een moment dat legerofficieren en politici zich beraadden over een militair antwoord op de Hezbollah-actie. Later op die dag startten de Israëlische bombardementen op Libanon, gevolgd door raketaanvallen van de Hezbollah op Noord-Israël. Onmiddellijk na het uitbreken van de oorlog zakten de belangrijkste aandelen op de Israëlisch beurs met tien procent... ![]() De stafchef van het Israëlisch leger, Dan Halutz |
![]() |
![]() |
![]() |
#4580 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Halutz zou dus voor EUR 21.000 aandelen verkocht hebben. De aandelenmarkt verloor nadien 10%. Hij heeft dus EUR 2.100 gespaard? Zelfs indien het het tienvoudige zou zijn, zou een generaal daarom een boterham minder eten? Realiteitszin is niet besteed aan mensen die zich verschuilen achter werkgroepen. Maar dat is al vaker aangetoond. Blijf maar verder leven in je fantasiewereldje! |
|
![]() |
![]() |