![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die tegenkritiek moet echter ook onderbouwd zijn (wat in heel wat gevallen niet zo is). Ook een aantal berichten in 'De nieuwe wereld orde' voldoen zeker niet aan deze voorwaarden. Wat Bush betreft: deze man is niet direct het voorbeeld van een echte democraat. Hij heeft duizenden Amerikanen op een onwettelijke manier laten afluisteren in zijn obsessionele strijd tegen alles en iederéén die hem en zijn clan dwarsliggen. Een Amerikaanse rechter maakte zopas een einde aan de afluisterpraktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mogen ze alles afluisteren, fouilleren,nakijken,... zodat ik veilig een vliegtuig of trein kan opstappen! En hij is zeker een democraat; mensen stemmen voor hem! U focust zich op de verkeerde "bevolking" van de USA. In het midden van de VS wonen zelf nog mensen die wij "barbaren" zouden noemen. Democratie= de meerderheid bepaald en je mag zeker zijn dat een meerderheid Bush heeft gestemd en dat nog een grote hoeveelheid zal stemmen voor Bush. U laat u ook meevoeren door media. Want geloof het of niet NWO is een media verschijnsel! Laatst gewijzigd door largo_w : 19 augustus 2006 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zette 'democratische manier' tussen haakjes omdat een Amerikaanse president alleen met de steun van de supermachtige wapen- en olieindustrie kan verkozen worden. Hier volgt een copie van het artikel in De Standaard: Bush moet afluisterprogramma stopzetten WASHINGTON - Een Amerikaanse rechter heeft donderdag bevolen dat er een einde moet komen aan het controversiële afluisterprogramma dat de Amerikaanse president George Bush heeft goedgekeurd in de strijd tegen de terreur. Volgens rechter Anna Diggs Taylor is het aftappen van het Amerikaanse telefoon- en emailverkeer met het buitenland door het NSA (National Security Agency) in strijd met de grondwet en houdt het een schending in van het recht op vrije meningsuiting en de privacy. Bush is met het ,,buitengerechtelijke'' wiretap-programma zijn bevoegdheden te buiten gegaan, luidde het oordeel, zo berichtten Amerikaanse media. De Amerikaanse regering heeft altijd het standpunt verdedigd dat het programma wel binnen de bevoegdheid viel van de president. Dat bewijzen zou echter de onthulling van staatsgeheimen vereisen, aldus de regering-Bush. Het was de American Civil Liberties Union (ACLU) die de zaak aanhangig maakte. De organisatie deed dat namens journalisten, wetenschappers en advocaten die zeiden dat het afluisterprogramma het moeilijk maakte om nog hun job te doen. bava De Standaard, donderdag 17 augustus 2006 | Bron: belga |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Wat zijn de democratische spelregels? Hij wordt verkozen door het volk; het volk kiest hem omdat van alle amerikanen op deze planeet hij de competentste is volgens hen. De olie industrie doet niet ter zake! Laatst gewijzigd door largo_w : 19 augustus 2006 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei werd Georges Bush inderdaad op een democratische manier verkozen alhoewel je in de Verenigde Staten geen president wordt zonder de steun van de machtige petroleum- en wapenindustrie. Zoals ik je reeds antwoordde, zijn er genoeg gevallen bekend van politici die op een democratische manier verkozen werden maar die zich niet aan de democratische spelregels en de nationale grondwet houden. Het is daarom dat ik even wees op het feit dat Bush jarenlang duizenden (bepaalde bronnen spreken zelfs van tienduizenden) Amerikanen heeft laten afluisteren. Een Amerikaanse rechter zei onlangs dat deze afluisterpraktijken onwettelijk waren. Je hoeft het niet eens te zijn met mijn standpunt maar dat is nog geen reden om mij zaken te verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Zijn we daar weer? Waar bewijs ik iets? Jij blijft negeren! Dikke KUS
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Bush is in 2004 niet herverkozen door het volk, Bush is herverkozen onder de grootste verkiezingsfraude ooit gezien maar daar weet jij natuurlijk alweer niets van.
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde er nog aan toevoegen dat ik je kritiek op 2004gun als zou hij 'niet verder komen dan de omkering van de bewijslast' maar bitter weinig 'kritisch onderbouwd' vind. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het oorspronkelijk bericht in een Israëlische krant heeft het over 4000 telefoontjes over Israëli's in New York en Washington. De roddel is dat er "vele Israëlische werknemers die in de WTC werkten op 9/11 niet zijn komen werken". Al zitten we bijna vijf jaar n�* de feiten, geen enkele bron, geen enkele onderzoeker, geen enkele conspiracy-site heeft ooit enig spoor gevonden van de "vele Israëlische werknemers", van de bedrijven waar ze zogezegd werkten. Noch hebben de vele niet-Israëlische collega's (en zo moeten er toch vele duizenden zijn) ooit getuigd over deze afwezigheid van de "vele Israëlische werknemers". Een roddel dus, eerst verspreid door Al Manar, en gretig overgenomen door conspiracistische websites. Bewijzen? Nihil. Logica? Nihil. Soit, deze "discussie" werd al vaak gevoerd. Je brengt niets nieuws, alléén de oude roddels uit 2001. Ik laat het hierbij, tot je met degelijk onderbouwde argumenten komt. Nergens. Dat is het hem juist. En, beste 2004gun, mag ik je de vriendelijke raad geven jouw denigrerend bedoelde termen mijnentwege weg te laten? Ze zijn niet op hun plaats op een discussieforum. Ze zijn vermoedelijk in strijd met het forumreglement. Ze werken bovendien averechts. Mijn reputatie schaden ze niet (tenzij bij believers en aanverwanten), ze benadrukken echter wel de inhoudelijke leegte van de rest van jouw posts. Ze doen me een beetje denken aan de "nuff said" en "my two cents" van Pindar. Ze werken even overtuigend, hoor.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 augustus 2006 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leugens vormen helaas de basis van veel samenzweringstheorieën, en ik begrijp dat de aanhangers van deze theorieën het niet graag horen zeggen. Niemand verbiedt hen de bewijzen voor hun beweringen alsnog te posten. ![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Voila se, nu lieg je weer." 2004Gun die regelmatig liegt volgens jou, is dus geen leugenaar ? ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |