![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Idd. ongelooflijk knappe aquarellen
van de hand van de begenadigde Vlaamse kunstenaar J.P. De Vynck Kijk even op www.iedereenheefteentalent.be/site/gazet/ Genuine Flemish Art We Should Be Proud Of ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En wat moeten die vlekken zoal voorstellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net het typerende aan een aquarel: laat uw fantasie de vrije loop!
![]() (lees: ik ken er eigenlijk geen bal van, maar ik maak toch maar lekker kunst ![]() Mijn opmerking terzijde: het zijn best wel prachtige werken!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 10 augustus 2006 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En hij heeft zijn eerste ontdekking bij; Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n opmerking �* la Metternich is ideaal om kunstenaars met beide voetjes op de grond te houden!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunstenaars hebben het al niet makkelijk : we zouden ze beter zo veel mogelijk steunen. Zij staan alleen met hun gave, ze worstelen alleen met de beelden die ze in hun hoofd hebben.Na veel werken komen ze met hun voltooid kunstwerk naar buiten , en dan moeten ze (omdat elk goed kunstwerk in se anarchistisch is - het gaat tegen de mainstream in) nog vechten tegen de vaak inhoudsloze "kritiek" van de materialistische oppervlakkig levende burgers , die "kunst" bekijken in de trant van : "Ja maar...wa kunde daar nu eigelijk mé doen ?" Tjaa... Trouwens : ken je BUBBLEGUM BILLY al ? Ga even terug naar de IHET-GAZET en ontdek het nieuwste "beestje" www.iedereenheefteentalent.be/site/gazet/ dat is FUN , dat is LACHEN ....dat mag ook hoor. Laatst gewijzigd door kristo : 20 augustus 2006 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik thuis een geval van dringende spoed krijg en ik laat wat vlekjes achter in de wc-pot. Kan ik dan ook Subsidie vragen als kunstenaar, mag ik ook aanspraak maken om in het SMAK te tentoonstellen en er 15 000 000 Bfr (375 000 euro) voor vragen? Maw in plaats van de mosselpot, de wc-pot met natuurlijke vlekjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlekken boeien me niet echt.
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(voelen) : dat is verbeelding . Je kan jezelf trainen in het hebben van een steeds betere verbeelding : dat maakt uiteindelijk je leven intenser , want je "ziet" op de duur méér dan anderen.Je ziet achter de tastbare dingen andere dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is naar een psycholoog gaan, die hebben veel tekeningetjes met vlekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Daarvoor moet ik geen vlekken op een doek maken, een bak bier heeft hetzelfde effect.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ge genoeg zuipt , kunt ge zelf vlekken maken : 't zijn dan wel pis- of kotsvlekken.Maar als ge zat genoeg zijt , kunt ge daar misschien ook kunst in zien. Laatst gewijzigd door kristo : 20 augustus 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |