Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2006, 19:45   #4601
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Joden en Libanezen die ik vroeger af en toe in het zakenleven tegenkwam, konden het uitstekend met elkaar vinden. Dit bewijst op zichzelf niet veel, maar ik had nooit de indruk dat Libanon en Israël slecht met elkaar overweg konden, ook in oude geschiedenis.
De inval van Israël in Libanon en de totale verwoesting van Libanese steden en dorpen zal de goede relatie tussen Joden en Libanezen zeker niet bevorderd hebben.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 19:46.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 19:52   #4602
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
De Verenigde Staten steunden de inval in Libanon en men weet wat daarvan het resultaat is geweest. De Verenigde Staten hebben ook altijd de Israëlische politiek ten opzichte van Palestina gesteund.

De VS is de belangrijkste wapenleverancier aan Israël.

Zowel Palestina als Libanon zijn door de Israëlische bombardementen en tankoperaties, in een puinhoop herschapen.

Het is dan ook belachelijk om over een paar waterpompen te spreken die de VS aan Palestina zou hebben geschonken.
werkgroep,

Je moet je beeld van de VS misschien wat aanpassen na 't lezen van 't hiernavolgende :

U.S. to Provide Palestinians Additional $50 Million in Aid

State Department fact sheet May 11
The United States will provide an additional $50 million in assistance to Palestinians living in the West Bank and Gaza, the State Department announced in a fact sheet May 11.
The additional funds, which will be used towards loans for businesses to create jobs and other economic initiatives, brings the total U.S. assistance to the Palestinians to $125 million for the year 2003. According to the fact sheet, the United States has given over $700 million in assistance to the Palestinians since 1996.
"The United States is committed to helping the Palestinians recover from the deep economic crisis that the West Bank and Gaza now face, and will continue working with other donors to respond to the Palestinians' humanitarian needs and support development of the institutions of Palestinian statehood," said the fact sheet.
U.S. financial assistance is provided to contractors and non-governmental organizations in the West Bank and Gaza for specifically identified projects and initiatives.
Following is the text of a State Department fact sheet announcing supplemental assistance to the Palestinians:
(For Internal Use Only)
U.S. DEPARTMENT OF STATE
Office of the Spokesman
(Jerusalem)
May 11, 2003
FACT SHEET
$50 Million in Supplemental U.S. Assistance for Palestinians in the West Bank and Gaza
The United States is pleased to announce an additional $50 million in assistance to Palestinians living in the West Bank and Gaza. These funds will go directly toward improving Palestinian lives: rebuilding infrastructure, creating jobs, and reinvigorating the Palestinian economy. This $50 million comes in addition to $75 million in U.S. assistance being provided this year for U.S. assistance programs in the West Bank and Gaza, and over $700 million the United States has provided since 1996.
With this $50 million, the United States will repair and rebuild critical roads, boosting economic opportunity, increasing access to services, and creating temporary jobs for thousands of Palestinians. The funds will support business, including loans for small and medium enterprises that will help them recover from the economic crisis. The funding will also support Palestinian civil reform, including the Palestinian Legislative Council, the Palestinian judiciary and civil society organizations. We will expand our emergency health and humanitarian assistance, including funding of food programs and delivery of pharmaceuticals to Palestinian health clinics.
The United States is committed to helping the Palestinians recover from the deep economic crisis that the West Bank and Gaza now face, and will continue working with other donors to respond to the Palestinians' humanitarian needs and support development of the institutions of Palestinian statehood.
The United States does not provide any financial assistance to the Palestinian Authority, the Palestine Liberation Organization, or affiliated groups. U.S. financial assistance is provided to contractors and non-governmental organizations in the West Bank and Gaza for specifically identified projects and initiatives.
(end fact sheet)
(Distributed by the Bureau of International Information Programs, U.S. Department of State. Web site: http://usinfo.state.gov)

Laatst gewijzigd door lyot : 19 augustus 2006 om 19:52.
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 19:55   #4603
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik ken "Menapress" en Hr Béhé niet, weet niet hoe goed/betrouwbaar die zijn maar het verslag komt wel min of meer overeen met mijn verwachtingen omtrent Israëlische toepassing van precisie-oorlogsvoering.
Waar haal je het lef vandaan om over een 'precisie-oorlogsvoering' te blijven spreken na een complete vernieling van steden en dorpen, een paar duizend burgerdoden en een miljoen vluchtelingen ?

Ik weet aan de hand van je uitspraken op dit forum dat je van de islam maar een lage dunk hebt maar is het soms te veel gevraagd om een beetje medemenselijkheid te betonen ?
Oud 19 augustus 2006, 20:06   #4604
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
werkgroep,

Je moet je beeld van de VS misschien wat aanpassen na 't lezen van 't hiernavolgende :

U.S. to Provide Palestinians Additional $50 Million in Aid

State Department fact sheet May 11
The United States will provide an additional $50 million in assistance to Palestinians living in the West Bank and Gaza, the State Department announced in a fact sheet May 11.
The additional funds, which will be used towards loans for businesses to create jobs and other economic initiatives, brings the total U.S. assistance to the Palestinians to $125 million for the year 2003. According to the fact sheet, the United States has given over $700 million in assistance to the Palestinians since 1996.
"The United States is committed to helping the Palestinians recover from the deep economic crisis that the West Bank and Gaza now face, and will continue working with other donors to respond to the Palestinians' humanitarian needs and support development of the institutions of Palestinian statehood," said the fact sheet.
U.S. financial assistance is provided to contractors and non-governmental organizations in the West Bank and Gaza for specifically identified projects and initiatives.
Following is the text of a State Department fact sheet announcing supplemental assistance to the Palestinians:
(For Internal Use Only)
U.S. DEPARTMENT OF STATE
Office of the Spokesman
(Jerusalem)
May 11, 2003
FACT SHEET
$50 Million in Supplemental U.S. Assistance for Palestinians in the West Bank and Gaza
The United States is pleased to announce an additional $50 million in assistance to Palestinians living in the West Bank and Gaza. These funds will go directly toward improving Palestinian lives: rebuilding infrastructure, creating jobs, and reinvigorating the Palestinian economy. This $50 million comes in addition to $75 million in U.S. assistance being provided this year for U.S. assistance programs in the West Bank and Gaza, and over $700 million the United States has provided since 1996.
With this $50 million, the United States will repair and rebuild critical roads, boosting economic opportunity, increasing access to services, and creating temporary jobs for thousands of Palestinians. The funds will support business, including loans for small and medium enterprises that will help them recover from the economic crisis. The funding will also support Palestinian civil reform, including the Palestinian Legislative Council, the Palestinian judiciary and civil society organizations. We will expand our emergency health and humanitarian assistance, including funding of food programs and delivery of pharmaceuticals to Palestinian health clinics.
The United States is committed to helping the Palestinians recover from the deep economic crisis that the West Bank and Gaza now face, and will continue working with other donors to respond to the Palestinians' humanitarian needs and support development of the institutions of Palestinian statehood.
The United States does not provide any financial assistance to the Palestinian Authority, the Palestine Liberation Organization, or affiliated groups. U.S. financial assistance is provided to contractors and non-governmental organizations in the West Bank and Gaza for specifically identified projects and initiatives.
(end fact sheet)
(Distributed by the Bureau of International Information Programs, U.S. Department of State. Web site: http://usinfo.state.gov)
Ik reageerde op het bericht over die schenking van enkele waterpompen aan Palestina.

Op basis van uw gegevens, vraag ik mij af waarom de VS Palestina financieel ondersteunen terwijl ze Palestina tegelijkertijd tot een puinhoop laten herschapen.
Zonder de onvoorwaardelijke steun van de VS (ook wat het leveren van zogenaamde precisiebommen, clusterbommen en ander legermateriaal betreft) had Israël nooit zoveel schade kunnen aanrichten in Palestina en Libanon.

Tussen haakjes: ik zie dat je informatie van de Amerikaanse regering komt.
Die zal natuurlijk wel blijven benadrukken welke 'fantastische rol' ze in het Midden-Oosten speelt en hoeveel ze om de Palestijnse en Libanese burgers wel geeft.

Tijdens haar jongste rondreis in het Midden-Oosten was 'vredesduif' Condoleezza Rice in ieder geval niet welkom in Libanon. Dat zegt veel.

Oud 19 augustus 2006, 20:26   #4605
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik reageerde op het bericht over die schenking van enkele waterpompen aan Palestina.

Op basis van uw gegevens, vraag ik mij af waarom de VS Palestina financieel ondersteunen terwijl ze Palestina tegelijkertijd tot een puinhoop laten herschapen.
Zonder de onvoorwaardelijke steun van de VS (ook wat het leveren van zogenaamde precisiebommen, clusterbommen en ander legermateriaal betreft) had Israël nooit zoveel schade kunnen aanrichten in Palestina en Libanon.

Tussen haakjes: ik zie dat je informatie van de Amerikaanse regering komt.
Die zal natuurlijk wel blijven benadrukken welke 'fantastische rol' ze in het Midden-Oosten speelt en hoeveel ze om de Palestijnse en Libanese burgers wel geeft.

Tijdens haar jongste rondreis in het Midden-Oosten was 'vredesduif' Condoleezza Rice in ieder geval niet welkom in Libanon. Dat zegt veel.

Wat dat laatste betreft vrees ik je toch te moeten corrigeren. Op 24 juli 2006 bezocht Rice Lebanon, waar ze ontvangen werd door eerste Minister Siniora. Overigens was ze er in de zomerperiode van 2005 eveneens op bezoek.

Nu, wat de steun van de VS betreft is het antwoord duidelijk : omdat de VS een genuanceerd beleid voert, waarin ze het Palestijnse volk probeert te ondersteunen (door middel van het verlenen van humanitaire hulp en socio-economische hulp). De EU doet overigens hetzelfde en geeft eveneens massale financiële steun. Uit jouw postings hier meen ik te mogen opmaken dat enige zin voor nuance je vaak vreemd is en je er een zeer gekleurd beeld op nahoudt over de actoren in de regio; Dat is je goed recht, maar ik houd me voor om je op je foutieve inschattingen te blijven wijzen zodra ik ze hier zie opduiken. Dat kan enkel tot een betere verstandhouding leiden van wat er zich daar in de regio werkelijk afspeelt.
Oud 20 augustus 2006, 00:45   #4606
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Ge liegt dat ge zwart ziet', zegt een Vlaams spreekwoord.

Ik heb hier nog een paar berichtjes gevonden waarin je mij van 'antisemitisme' beschuldigde:

Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11
Beste WM,

Ik heb gezien dat je hierover een klacht hebt neergelegd bij de moderatie.
Misschien mag ik je erop wijzen dat het sneller werkt als je melding maakt via het driehoekje naast de post die je stoort. Maar dat is waarschijnlijk niet theatraal genoeg voor je...

Ik ben niet van plan me daar te gaan verexcuseren of verdedigen. Volgens mij spreken de berichten voor zich. Ik wil er alleen dit over kwijt:

Wij zijn hier nu al een ongeveer een week over bezig. U citeert mijn berichten met graagte en vaak. Echter, nu de aard van uw berichten onomstotelijk is vastgesteld en u tevens veelvuldig wordt betrapt op leugens ziet u ineens aanleiding voor een klacht.

Het is niet de beschuldiging die u stoort... Het is het bewijs.
Ik ben dan ook niet van plan daar ook maar iets van terug te nemen.

Mocht de moderatie er desondanks aanleiding in zien om te sanctioneren dan zal ik dat vanzelf wel merken. Vooralsnog ga ik gewoon verder met discussieren.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 01:06   #4607
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

CITAAT WERKGROEP MORKHOVEN http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3892

Citaat:
Ik zou, zoals Nazi-Duitsland heeft gedaan, een propagandamachine opzetten om een bepaald volk als gevaarlijk en als vijandige criminelen die de wereld willen overheersen, af te schilderen.

Vervolgens zou ik dat volk en iederéén die dit volk zou kunnen ondersteunen, systematisch vernietigen.

Laatst gewijzigd door Vorenus : 20 augustus 2006 om 01:32. Reden: http://forum.politics.be/showpost.php?p=1861289&postcount=3892
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 11:55   #4608
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Dit was inderdaad mijn cynisch antwoord op iemand die me naar aanleiding van de vernietigende bombardementen op Beiroet die ik fel bekritiseerde, vroeg "Maar wat zou jij dan doen indien je wordt bedreigd ?"

Laat mij er nog eens even aan herinneren dat we reeds een aantal discussies met elkaar hebben gevoerd in verband met de volgende uitspraak die je deed: "Dat ik bewondering zou hebben voor Waffen-ss is FOUT.
Ik heb gezegd Dat ik respect had voor de oostfronters (vlamingen die aan het oostfront streden tegen de communisten) die inderdaad bij de Waffen-ss waren als onderdeel van de werhmacht. DIt waren geen ss
Nogmaals WAFFEN-SS is niet gelijk aan SS."
Oud 20 augustus 2006, 13:26   #4609
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Israël heeft niet alleen Palestina en Libanon tot puin geschoten maar veroorzaakte ook een milieuramp.

Een hooggeplaatste Franse VN-diplomaat zei namelijk dat de Israëlische luchtaanvallen van 13 en 15 juli op een elektriciteitscentrale ten zuiden van Beiroet de grootste milieuramp in de geschiedenis van Libanon heeft veroorzaakt.

''Dit was geen militaire actie tegen Hezbollah, maar pure milieuterreur. Dit doelbewuste bombardement, evenals de eerdere Israëlische luchtaanval op de enige elektriciteitscentrale in Gaza, kan met geen enkel militair argument worden goedgepraat'', aldus de VN-diplomaat.

Beiroet zonder rookwolken
Oud 20 augustus 2006, 13:40   #4610
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Beiroet zonder rookwolken
Ligt het aan mij; ben ik van slechte wil, of scheelt er iets met die foto?
Trouwens mooi voorbeeld dat de precisie-bombardementen van Israël zo "niet precies" niet zijn (moet toegeven mijn eigen zinsbouw verwonderd me een beetje... maar tsjah...).

Let wel op dit is geen propaganda om israel goed te spreken!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 16:25   #4611
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Beste WM,

Ik heb gezien dat je hierover een klacht hebt neergelegd bij de moderatie.
Misschien mag ik je erop wijzen dat het sneller werkt als je melding maakt via het driehoekje naast de post die je stoort. Maar dat is waarschijnlijk niet theatraal genoeg voor je...

Ik ben niet van plan me daar te gaan verexcuseren of verdedigen. Volgens mij spreken de berichten voor zich. Ik wil er alleen dit over kwijt:

Wij zijn hier nu al een ongeveer een week over bezig. U citeert mijn berichten met graagte en vaak. Echter, nu de aard van uw berichten onomstotelijk is vastgesteld en u tevens veelvuldig wordt betrapt op leugens ziet u ineens aanleiding voor een klacht.

Het is niet de beschuldiging die u stoort... Het is het bewijs.
Ik ben dan ook niet van plan daar ook maar iets van terug te nemen.

Mocht de moderatie er desondanks aanleiding in zien om te sanctioneren dan zal ik dat vanzelf wel merken. Vooralsnog ga ik gewoon verder met discussieren.
Beschuldigingen 'antisemitisme':

Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11
Oud 20 augustus 2006, 16:37   #4612
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Er is geen enkele reden om van die voortdurende bombardementen op Palestina en Libanon wakker te liggen zolang het aantal doden niet oploopt tot het aantal Joden dat in de gaskamers verdwenen is... (grapje)
Het is alsof ik Gretta Duisenberg zelf hoor praten...
Oud 20 augustus 2006, 16:43   #4613
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
Wat dat laatste betreft vrees ik je toch te moeten corrigeren. Op 24 juli 2006 bezocht Rice Lebanon, waar ze ontvangen werd door eerste Minister Siniora. Overigens was ze er in de zomerperiode van 2005 eveneens op bezoek.

Nu, wat de steun van de VS betreft is het antwoord duidelijk : omdat de VS een genuanceerd beleid voert, waarin ze het Palestijnse volk probeert te ondersteunen (door middel van het verlenen van humanitaire hulp en socio-economische hulp). De EU doet overigens hetzelfde en geeft eveneens massale financiële steun. Uit jouw postings hier meen ik te mogen opmaken dat enige zin voor nuance je vaak vreemd is en je er een zeer gekleurd beeld op nahoudt over de actoren in de regio; Dat is je goed recht, maar ik houd me voor om je op je foutieve inschattingen te blijven wijzen zodra ik ze hier zie opduiken. Dat kan enkel tot een betere verstandhouding leiden van wat er zich daar in de regio werkelijk afspeelt.
Condoleezza Rice bezocht inderdaad Libanon maar dat was nog voor dat Beiroet voor de helft was platgebombardeerd.

Wat het zogezegd 'genuanceerd beleid' van de Verenigde Staten betreft: dat meen je toch niet ? Het zijn de Verenigde Staten die Israël onvoorwaardelijk steunden en zich samen met Engeland en Nederland tegen een staakt-het-vuren uitspraken op het moment dat Israël klaar stond om met haar tanks Libanon binnen te rijden. Het zijn de Verenigde Staten geweest die elke resolutie in de VN-Veiligheidsraad gedurende een maand hebben geblokkeerd (waardoor Libanon tot puin gebombardeerd en geschoten kon worden).

Zeg dat dus maar niet te hard tegen de Libanezen als je de totaal verontreinigde Libanese kust zou gaan bezoeken...

De Europese Unie (vooral Frankrijk dan) probeert wél een min of meer onpartijdig beleid te voeren alhoewel men veel te lauw is geweest door de bombardementen op Libanon als 'erg verontrustend' te omschrijven.

Ik blijf open staan voor iedere discussie zolang je maar niet overdreven benadrukt dat ik 'éénzijdig' ben of op een kinderachtige manier (zoals Paulus) steeds zou herhalen dat ik 'lieg'.

Tussen haakjes: is het je nog niet opgevallen dat er hier mensen zijn die al vijf weken blijven herhalen dat het 'allemaal de schuld van de Hezbollah' is ?

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 20 augustus 2006 om 16:46.
Oud 20 augustus 2006, 16:56   #4614
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
... Ik heb gezien dat je hierover een klacht hebt neergelegd bij de moderatie....
Enkel zwakkelingen gaan zich beklagen bij de "hogere instanties". Ik heb intussen begrepen dat het beter is dat heerschap volledig te negeren, en zeker zijn postings, die sowieso waardeloos zijn.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 17:05   #4615
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Enkel zwakkelingen gaan zich beklagen bij de "hogere instanties". Ik heb intussen begrepen dat het beter is dat heerschap volledig te negeren, en zeker zijn postings, die sowieso waardeloos zijn.
Het is jammer, Basy, dat je er zedig vergeet bij te vertellen dat de doelstelling van Hezbollah volgens jou 'de vernietiging van Israël en het in zee drijven van alle joden' is.
Oud 20 augustus 2006, 17:08   #4616
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is jammer, Basy, dat je er zedig vergeet bij te vertellen dat de doelstelling van Hezbollah volgens jou 'de vernietiging van Israël en het in zee drijven van alle joden' is.
Basy heeft dit misschien zeer cruw gezegt maar de mensen denken er niet minder over. En is het ook niet zo dat Hesbollah niets anders liever zou hebben dan Israël te zien vertrekken? Durft u dit te ontkennen?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 17:10   #4617
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Moest ik een gewone Libanees zijn, dan zou ik Israël nu ook het liefst zien vertrekken.
Oud 20 augustus 2006, 17:17   #4618
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik blijf open staan voor iedere discussie zolang je maar niet overdreven benadrukt dat ik 'éénzijdig' ben of op een kinderachtige manier (zoals Paulus) steeds zou herhalen dat ik 'lieg'.
Je bent éénzijdig en verschillende mensen hebben al aangetoont waar je liegt.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 17:23   #4619
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je bent éénzijdig en verschillende mensen hebben al aangetoont waar je liegt.

Paulus.
Soms doet het me pijn dat ik in mijn beslissing dat heerschap te negeren moet volharden, zeker als hij weer eens zijn leugens aan het verkondigen is, maar ik ben nogal koppig op dat vlak. Ik hou van een heftige discussie, zolang men eerlijk blijft als het om de feiten gaat, en met oneerlijke mensen wil ik geen uitstaans hebben.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 17:27   #4620
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Bron: Archief Brabants Dagblad:
Citaat:
Hezbollah is opgericht in 1982 door sjiitsche Libanezen.Zelf noemen ze zich het islamitische verzet. Hezbollah wil volgens de statuten een islamitische republiek maken van Libanon.
Hezbollah zegt te strijden voor de volledige bevrijding van Libanon, maar streeft ook de vernietiging van de staat Israël na.
Hezbollah is een goed georganiseerde organisatie met enkele duizenden ?voltijdse? strijders en tienduizenden ?reservisten?.
De organisatie beschikt over 15.000 raketten en krijgt steun uit Syrië en Iran. De jaarlijkse financiële hulp uit Iran bedraagt ongeveer 95 miljoen euro.
Hezbollah gebruikt terreur als een wapen.
Bron: Het Volk:
Citaat:
Hamas. De beweging pleegt weliswaar al een jaar geen zelfmoordaanslagen meer in Israël, maar houdt in haar statuten nog altijd vast aan de vernietiging van de staat Israël.
Evenals de PLO dat tot voor kort in haar statuten had staan.

Maar volgens u zijn Hezbollah en Hamas geen terroristische organisaties. Net zoals de PLO 'dat niet was'.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be