![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit een goed idee? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
52 | 46,85% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
55 | 49,55% |
I don't care |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,60% |
Aantal stemmers: 111. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, volgens de bourgeois-ethiek is hij minder waard, dat is juist de kern van de nivellerende ruilwaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een pianist verricht nuttig werk.
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb respect voor iedereen die een POSITIEVE bijdrage levert aan de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Zolang het maar niet jouw positie raakt. Dat verhaaltje kennen we wel, lees maar "Anti-Dühring" van Engels. Straks ga je nog de feodale verhoudingen verheerlijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In sommige systemen omdat hij dit niet kon betalen. In ons systeem, omdat hij zich niet wenste in te spannen.
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Mijn onderhandelingspositie op de arbeidsmarkt maakt dat soliciteren totaal zinloos is tenzij ik bereid ben te werken om evengoed in de armoede te blijven zitten - daar veranderen die maatregelen structureel niets aan. Door de verplichtte gemeenschapsdienst die Daems voorstelt zou mijn onderhandelingspositie, mijn marktwaarde op de arbeidsmarkt nog meer in het gedrang komen. kortom dergelijke maatregelen maken het probleem alleen maar groter ik denk dat Daems dit zelf ook wel snapt het is gewoon goedkope stoere verkiezingspraat. Inspelend op de domheid van de vlaming. Daems heeft bovendien de werklozen als zwarte schapen uitgekozen omdat het PC dom het onmogelijk heeft gemaakt om buitenlanders daartoe nog te exploiteren. En op dezelfde manier als dat de afloop van de tweede wereldoorlog ervoor gezorgd heeft dat hij het nu ook niet meer op de joden kan steken. werklozen zijn gewoon de eerste en de gemakkelijkste kandidaat zondebokken en die het minste kans hebben zich te weren om op te graven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 augustus 2006 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Een mens wil wat hij kan gebruiken tegen zo weinig mogelijk moeite. Dat is praktisch een economische wetmatigheid. Er valt mensen die leven van een uitkering niks, maar dan ook niks te verwijten zelfs al zouden ze perfect in het arbeidscircuit kunnen ronddraaien. Als de mogelijkheid van geld zonder verdienste zich aanbiedt zou het stom zijn ze niet te grijpen.
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Dat impliceert een mindere ruilwaarde van de arbeid van een straatveger. Ik vraag mij af hoe jij dat kan staven of verantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou spontaan depressief worden als ik van 1000 euro in de maand moest rondkomen en de hele dag werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() *aheum*
Profiteren van de maatschappij. Associaal en verachterlijk.
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Goed zo, dan weet jij hoe een ongeschoolde arbeider zich voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Asociaal en verachterlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als er 50 chocolade-taarten op de wereld zijn en 100 000 broodjes smos, en we zitten met een bevolking van 100 000: Wat denk je dat dan de grootste ruilwaarde gaat hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 21 augustus 2006 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu wentelen ze zich in zelfmedelijden en is het de fout van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Dan snap je toch ook dat er een grote ruilwaarde voor de dokters gaat zijn dan voor de straatveger?
Laatst gewijzigd door netslet : 21 augustus 2006 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe denkt gij dat die bejaarde zich voelt als er alle dagen iemand anders zijn poep komt afkuisen. Die mens zit daar dan ook wel in zijn blootgat hé. Of mogen er een paar werklozen bij U komen werken, iedere dag iemand anders , het is maar dat ze leren werken hé. Bij mij in elke geval NIET, er gebeuren zo al ongelukken genoeg in de sector waar ik werk. Ik moet er niet nog wat bij hebben omdat een zot wil dat iemand leert wat werken is. Zal wel met ervaren buitenlandse ploegen werken en in iedere ploeg één onervaren persoon die dan alle dagen mee kan om het werk en de gevaren te leren kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Ja, en dan? Dat impliceert nog altijd niet dat je ze ook zo moet betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Het is dan ook de fout van de klassenstructuur, je hebt het zopas bewezen. |
|
![]() |
![]() |