![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
-Saksen -Coburg -Gotha ![]()
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen ging Links nog voluit mee... nee, zij waren de mensen achter Leuven Vlaams. Even later gingen ze het koninklijke hof steunen en was hun volk niks meer waard.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 augustus 2006 om 01:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Namelijk dat het onderscheid tussen "links" en "rechts" toen, in 1968 dus, tijdelijk helemaal vervaagd was? Ik begrijp niet waarom je de hele tijd op zo'n kritische toon reageert. Het is alsof je een of andere rancune kwijt wil, maar daar stuur ik toch niet op aan, dacht ik zo...
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de Vlaamse rand rond Brussel verdedigt men zich nu ook tegen aggressie van de welstellende Frankofonen die zich niet willen aanpassen, zoals vele duizenden arme vlamingen destijds in wallonië wèl deden. En zeker zonder faciliteiten of wat dan ook. Wat de ecologie betreft kan ik bevestigen dat de VU er destijds een congres aan wijdde. Ik was toen ook VU-bestuurslid. We hadden een iemand (ik denk uit Vl Brabant) die zijn mandaat kreeg omdat hij een 'groene jongen' was. Ik denk dat hij bekwam dat men langs de gewestwegen geen vergif meer ging spuiten tegen onkruid, maar dat er gemaaid werd. Tijdens de strijd voor Leuven Vlaams werd veel We shall overcome gezongen. Van Mao herinner ik me weinig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Ook dat Agalev van bij het begin zich niet veel voor het communautaire bekommerde.
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Dat is volgens mij correct.
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is er eigenlijk geen deftige geschiedenis van de Volksunie op het net beschikbaar? Laatst gewijzigd door baarle : 23 augustus 2006 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Hoog tijd om la Colen op te nemen in de partijraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Vlaanderen is een huis met vele kamers zoals dat hoort in een democratie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Het valt wel op dat de vurigste Belgen die Schiltz vooral in zijn beginperiode het hevigst besteden, nu met de meest lofbetuigingen zwaaien.
Daar kan men van alles uit afleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Tijdens de Tweede Wereldoorlog had je ook geestelijken die meeheulden met de nazi's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schiltz was een catastrofe voor België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Amerika's nationale tv-zenders kunnen sinds kort enorme boetes krijgen voor schuttingtaal of bloot in hun uitzendingen. Dat is mee te danken aan de lobby van een ultra-conservatieve organisatie voor ouders, die dagelijks de programma's beeld voor beeld controleert.
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
er zijn geen zekerhede meer in 't leven! Laatst gewijzigd door luc broes : 23 augustus 2006 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat het VB iemand als Colen in haar rangen heeft om mij op die grote problemen te wijzen.
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien er een meerderheid van de vlamingen minder bloot op TV wil. Dan lijkt me het niet onlogisch om op die vraag in te gaan. Indien het slechts een kleine minderheid is , dan doe we dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Niet te vergeten dat de percentueel grootste groep collaborateurs de monarchen waren.
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |