![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#2122 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2123 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2124 |
|
|
waarde,
ik geloof dat ik wel kan oordelen waarom ik een post zet. En ik zette de post met de fotos gewoon om de afstand te tonen die heel bedriegelijk op foto1. Nu wat die sporen betreft ik moet toegeven dat ik daarop echt geen antwoord heb... maar de foto van exodus kan hier ook geen uitsluiting over geven aangezien de grasmat die je ziet HEEL ver ligt van het gebouw zelf (er is nog een hek, parking of soort straat,...). ciao largo |
|
|
|
|
#2125 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
nope, die zijn niet doorgesneden tijdens afbraakwerken, want zoals ik reeds zei deze foto is kort nadien getrokken en de opruimingswerkzaamheden begonnen pas later op de avond. Bijgevoegd een duidelijkere foto, de enigste die er tot dan toe aan het zoeken zijn de FDNY. |
|
|
|
|
|
#2126 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
(behalve de aanwijzing dat er op de foto enkel brandweermannen te zien zijn...)
|
|
|
#2127 | |
|
|
Citaat:
Waar zijn er sporen te vinden van een Boeing? ![]()
|
|
|
#2128 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#2129 | |
|
|
Citaat:
Hoe resistent is DNA, Met andere woorden: tot welke temperatuur blijft DNA identificeerbaar? Want wanneer de Ti-legeringen gesmolten, dan wel verdampt
|
|
|
#2130 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Wat ik hiervan weet is dat zij net na het neerkomen van die gebouwen op het puin zijn gaan filmen, als ik het goed voorheb moet die film op één of andere Amerikaanse nieuwszender geweest zijn. Volgens deze bron waren er 3 personen (1 met camera en 2 met een fototoestel) en enkele brandweerlui op het puin. En volgens wat hij toen zei, waren die toen wat verdwaasd naar hun collega's aan het roepen of andere overlevenden. En dat het opvallend akelig stil was. Ja het is ook alweer een enkele jaren geleden hé Laatst gewijzigd door Asym : 24 augustus 2006 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#2131 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De man beweert toch niet dit en dat (cijfers ed.)? Het is gewoon iemand die z'n mening geeft. Maar goed, stel u dan maar voor dat Ik het geschreven heb, twee geleden, in m'n woonkamer. En waarom? Om mensen te doen inzien dat ze bedrogen worden als het over het 9/11 gaat. Kan je dan nu wel op de inhoud reageren?
|
|
|
#2132 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
|
|
|
#2133 |
|
Minister-President
|
En wat zou de motivatie zijn van de nabestaanden van slachtoffers die de "afkoopsom" van Bush hebben geweigerd en en nieuw onderzoek eisen?
|
|
#2134 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"Anders gezegd, de heersende mening wordt de waarheid, ook al is het niet per se de waarheid en ook al is de heersende mening ongeloofwaardig......."
|
|
|
#2135 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#2136 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Gefabriceerd??? Uw laatste opmerking is de juiste. Zo zie je maar hoe effectief het doodzwijgen van iets is. Men heeft het altijd maar over de propaganda van de samenzweerders, maar iets wat gebeurd is gewoon NOOIT meer heruitzenden is alles wat nodig om de massa het doen te vergeten. Ik heb hier thuis op video de live coverage vanaf 9.15 tot 's avonds van die dag van BBC, CNN, FOX, CBS en kortere delen van ABC en NBC. Kan je geloven dat het het hier al een keer of 10 heb meegemaakt dat een nonbeliever me vraagt iets te "bewijzen", dat die dag zelf door zowat alle nieuwszenders is gezegd? Het collectieve geheugen is erg kort hoor.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 24 augustus 2006 om 22:54. |
|
|
|
|
|
#2137 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat dat met branders was gebeurd kon niet,mits de afbraakwerken nog niet waren begonnen en enkel nog maar brandweermannen op het puin mochten? Onderstaande foto.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 23:06. |
|
|
|
|
|
#2138 | |
|
Minister-President
|
EINDELIJK eens een bevestiging van wat ik al vanin het begin dacht.
Wat gek dat niemand van de BELIEVERS hier op reageert. Vooral Parci, die de termen zelfs soms gebruikt als argument om z'n gram te halen. Citaat:
|
|
|
#2139 | |
|
|
Citaat:
Nochtans zie je het puin errond, het lijkt me idd niet dat er daar al opruimwerkzaamheden rond geweest zijn.
|
|
|
|
#2140 |
|
Banneling
|
Hierbij nog een detail, de believers zeggen dat de WTC torens de enigste gebouwen van die soort waren die ooit zijn ingestort door een vuur.
Wal dit is niet waar, in 1967 is er een gelijkaardig gebouw ingestort door een brand. the McCormick Place Exhibition zoek maar is op |
|
|