![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
|
|
|
|
#102 |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Op wie doel je precies?Buzzy Krongard-executive director van de CIA?
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is echter bijzonder complex en bijgevolg onwaarschijnlijk. Waarom zou je een auto kopen van 20 000 euro om naar de markt te gaan als je er gemakkelijk te voet naartoe kunt gaan? |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik kan nu antwoorden:omdat ik geen benen heb...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hoe kan Norad op oefening gaan wanneer alle toplui van datzelfde Pentagon hun vlieg plannen voor 9-11 de dag ervoor hebben geannuleerd? Er werd hen aangeraden om niet te vleigen omwille van mogelijke aanslagen en ze zetten Norad op nonactief!? ![]()
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister-President
|
Uw beledigende insinuaties heb ik er maar uitgeknipt.
Uw toon bevalt me niet, dit gaat dan ook m'n eerste en enige reactie zijn op uw posts. Citaat:
Weet je wat, zoek het zelf. Nog in juni 2001, enkele maanden voor de aanslag is een groot passagiersvliegtuig van Amerika naar Australie gevlogen. Daar zij zelfs foto's van en het is destijds verschenen in meer dan één krant. Commentaar van een van de testers: "Het vliegtuig doet ALLES zelf. Opstijgen, vliegen, landen en taxieen tot op z'n plaats." Dus informeer u eerst, vooraleer een hoop onzin uit te kramen. Vliegtuigen remote besturen, (ja ook GROTE) konden ze al eind jaren 50, begin jaren 60 van vorige eeuw. Nooit de Northwoods-documenten gelezen??? Een van de plannen was een remote controled vliegtuig te laten exploderen. Vertel me eens hoe ze dat zouden willen uitvoeren hebben als ze geen remote controled vliegtuig hadden.
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Citaat:
beledigende opmerkingen heb ik niet geschreven... Wat dat remote control en die beelden betreft zou ik dat wel eens willen zien; dus een vlietguig met passagiers zonder piloot; toon mij dit maar eens aan. Alles is in een groot vliegtuig zoals een boeing met computers en technische zaken (zo is de landing al lang niet meer 100% manueel!) maar om daaruit te gaan halen dat je het kan doen vliegen enkel met een lange afstandzender...zever in blikjes! Laatst gewijzigd door largo_w : 25 augustus 2006 om 08:09. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alleen gaat er niemand met zo'n auto durven rijden. En daarnaast is het uiteraard extreem duur : om het systeem een beetje failproof te maken (ja, dat woord weer) moet je elke kritsche component minstens 3-voudig redundant uitvoeren. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
|
Citaat:
Voor een vlucht van 40 minuten daarintegen zijn de faalkansen misschien binnen acceptabelen limieten.
|
|
|
|
|
#110 | |
|
|
Citaat:
iemand die vanop de grond een passagiersvliegtuig kan besturen? Iemand die in de cockpit zit maar niets moet doen? Tot hoever is het maken van zo een technologie ethisch verantwoord en zal dit toegelaten worden? Een groot vliegtuig als een boeing wordt niet met man kracht aan de grond gezet; nooit gebeurt! Het is zoals hier iemand al zei het is alsof de technologie al bestaat (net zoals een computer) maar dat je gewoon nog de plug moet inzetten (bij de computer=de internet chip) deze plug zal nooit gemaakt worden voor een passagiersvliegtuig! Hij bestaat voor spionagevliegtuigen en zelf legervliegtuigen geloof ik (niet zeker schiet me niet dood als het niet waar is!) maar daarom zal men deze nog niet gaan ontwikkelen voor transport van levende wezens! |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
Elke technologie heeft zijn limieten; zo heeft de computer de limiet dat hij enkel weet wat in hem wordt geprogrammeerd. Niemand zal ooit z'n leven plaatsen in de handen van software alleen!
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
Als het om een inside job gaat liggen de zaken wel anders. Dan is het niet om op grote schaal te gebruiken hé.
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
|
Citaat:
De technologie zou dus gemaakt zijn binnen het complot zelf... jah daar heb ik natuurlijk geen reactie op... |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
Er vliegen ook Global Hawks met remote control rond in Iraq.
|
|
|
|
|
#117 | |
|
|
Citaat:
Je spreekt hier over een boeing! 1% kan je niet weten de technologie is nooit zoveel keer als 100 uitgeprobeert... |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
En dan??? Besturing is besturing. Wat zeiken jullie hier toch over. De tehcnologie bestaat, kan gebruikt worden, het is perfect mogelijk.
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
Besturing is besturing tussen een jaguar en een volkswagen polo. Niet tussen een boeing en een spionagevliegtuig... Vooraleer je mag spreken van "de technologie bestaat" moet het toch al meer dan twee drie maal gebruikt zijn. En vooraleer je kan spreken van een kans van 1% zou ik toch even eerst 100 probeersels gezien hebben. Perfect mogelijk; NEEN! mogelijk; misschien! mogelijk met een persoon in de cockpit; JA! |
|
|
|
|
|
|
#120 | ||
|
|
Citaat:
Hier in de jaren 60 het plan Northwoords, om een vliegtuig te vervangen door een onbemand remote controlled vliegtuig, neer te schieten en te steken op Cuba. Het ziet er akelig gelijkaardig uit aan 9/11: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 25 augustus 2006 om 09:52. |
||
|
|
|