Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2006, 15:02   #181
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
je hypocrisie spuit er met liters uit. Doe niet zo uit de hoogte en vergeet niet de elementaire beleefdheid .

Ik zal er geen 5 posten maar hier heeft u alvast een beetje post om u eigenwaan wat te dempen:

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]http://forum.politics.be/showthread.php?p=1877887#post1877887[/SIZE][/FONT]

[FONT=Verdana]Gaan we nog een beetje verder?

Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt?

->Nope ... 9-11 ... 1991 ...[/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]http://forum.politics.be/showthread.php?t=50134&page=108[/SIZE][/FONT]

[FONT=Verdana]Ik denk dat een aantal van uw cijfers met de haren getrokken zijn (300 ton voor een vliegtuig lijkt me een aantal factiren te veel van het goede) maar om een lang verhaal kort te maken: u hebt het hier over de druk die onstaat door de impact waar inderdaad de temperatuur zal beinvloed zal worden en maar geduren hele korte tijd van toepassing zijn, bij lage niet voldoende om 30 ton metaal en ander vaste stoffen te laten smelten.

+hele discussie errond

http://forum.politics.be/showthread.php?t=50134&page=98

Misschien zijn er morgen in Vlaanderen alleen al 20.000 mensen die LC2 op het net gaan bekijken ...

En we zien wel wat morgen brengt

[/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
En toen was ik het beu omdat je het echt niet waard bent... Maar er zijn er nog (denk maar aan de posts over de 4000 joden etc. )dus...

Wat dat "onwetend zijn" betreft ik post altijd maar beginnend van posts van u (of een ander) dus het zou me verwonderen dat u iets zou weten over mijn "onwetendheid" (zie posts 2 je eigen onwetendheid op wetenschappelijk vlak is er frapant). Maar inderdaad ik ben een "leek" ten opzichte van mensen als firestone en Parcifal...

Wat dat rationele denken inhoud; bedenk het toch nog maar eens aan de hand van uw vele radicale fouten!
Wat een chaos, ben je de pedalen kwijt aan het geraken?

Post eerst eens iets degelijk waar we op een nette manier kunnen op antwoorden

Laatst gewijzigd door Gun : 26 augustus 2006 om 15:03.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 15:04   #182
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Wat een chaos, ben je de pedalen kwijt aan het geraken?

Post eerst eens iets degelijk waar we op een nette manier kunnen op antwoorden
Blijf jij maar op je stoel zitten van je eigen onwetendheid...(soms)
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 15:16   #183
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Waarom wil je die links niet geven?
Omdat ze niet bestaan?

(8:30 a.m.): Some US Leaders Are Scattered; Others in D.C.
- General Henry Shelton, Chairman of the Joint Chiefs of Staff, is flying across the Atlantic on the way to Europe.
- Attorney General Ashcroft is flying to Milwaukee, Wisconsin.

Vergeten te verwittigen?
Ik heb er al 17 keer links van achter gelaten

Citaat:
September 10, 2001 (G): Two days after 9/11, Newsweek reports: "The state of alert had been high during the past two weeks, and a particularly urgent warning may have been received the night before the attacks, causing some top Pentagon brass to cancel a trip. Why that same information was not available to the 266 people who died aboard the four hijacked commercial aircraft may become a hot topic on the Hill." [Newsweek, 9/13/01] Far from becoming a hot topic, the only additional media mention of this story is in the next issue of Newsweek: "a group of top Pentagon officials suddenly canceled travel plans for the next morning, apparently because of security concerns." [Newsweek, 9/24/01]

Laatst gewijzigd door Gun : 26 augustus 2006 om 15:16.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 15:19   #184
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijf jij maar op je stoel zitten van je eigen onwetendheid...(soms)
Juist
Oud 26 augustus 2006, 15:40   #185
largo_w

Standaard

Citaat:
Juist
Dat betekent dat u het nog niet snapt of dat u er niet gaat op reageren?
Oud 26 augustus 2006, 15:44   #186
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat betekent dat u het nog niet snapt of dat u er niet gaat op reageren?
Juist
Oud 26 augustus 2006, 15:46   #187
largo_w

Standaard

Citaat:
Hiermee weerleg je toch niks? Of vergis ik mij?
Een tekst uit een artikel uit de media (net hetgene u zo tegen gaat; de media).
Oud 26 augustus 2006, 15:47   #188
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Juist.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 15:47   #189
largo_w

Standaard

Citaat:
Juist
Goed antwoord!
Een ander had je inderdaad niet veel goeds kunnen opleveren.
Oud 26 augustus 2006, 15:48   #190
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed antwoord!
Een ander had je inderdaad niet veel goeds kunnen opleveren.
Juist
Oud 26 augustus 2006, 15:54   #191
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voorwaar, U bent echt een puber De wereld is niet wit-zwart, hoe graag sommigen het zouden hebben of anderen het geloven.

Yom, yom, yom, ...

Lees die tekst die ik u heb voorgeschoteld, rustig maar HEEEEEEEEEEEEEEEL kritisch en kom dan ff terug in plaats van zo bevoorordeeld te werk te gaan
Oud 26 augustus 2006, 15:57   #192
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie menen dit

Ik ga de links hier NIET meer posten, er zijn verscheidene Amerikaasne kranten die hebben verklaard dat een hele resem top-officials van het Pentagon de dag vóór 9-11 hun vluchten van de dag er na (9-11) hebben geannulleerd omwille van terroristische dreiging.

WAAROM ANNULLEEREN DE PENTAGON OFFICIALS HUN VLUSCHTEN VOOR 9-11 EN WORDT NORAD TEGELIJKERTIJD OP STAND DOWN GEHOUDEN?

Is deze vraag nu zo moeilijk? Zijn hier nu zoveel domme wortels (cfr IKKWILL)? 't zijn maar vragen hé

Ik concludeer dat je de vraag totaal niet begrepen hebt.
Lees nog eens goed de vraag van TomB met dit hierboven in het achterhoofd (of het waar is of niet is in feite irrelevant in deze context)
en kom dan terug.

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 augustus 2006 om 15:59.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 15:58   #193
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dom, dommer domst
En ik die dacht dat je vragen kritisch ging bekijken. Die vraag paste niet in uw kraam dus krijgen we een one liner. Tja.
Oud 26 augustus 2006, 16:03   #194
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik concludeer dat je de vraag niet begrepen hebt.
Lees nog eens goed de vraag van TomB met dit hierboven in het achterhoofd (of het waar is of niet is in feite irrelevant in deze context)
en kom dan terug.
Tommeke dacht dat alle Pentagon officials wisten wat er ging gebeuren en dus welke vluchten ze moesten mijden.

Maar niet alle officials waren op de hoogte van wat zou komen. Een aantal keypoints is meer dan genoeg en wanneer het keypoint verantwoordelijk voor de veiligheid aanraadt om niet te vliegen is de boodschap duidelijk en moeten er voorafgaandelijk geen enkele detail vrijgegeven worden.

Stel u voor dat ze zouden afgeraden hebben om van Boston naar L.A., van Boston naar California en van Deurne naar Oostende te vliegen de dag vóór de gebeurtenissen.

Julie bekijken dit zo wit-zwart, zo eenvoudig, zo simpel, 't is om er koude rillingen van te krijgen.
Oud 26 augustus 2006, 16:04   #195
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
En ik die dacht dat je vragen kritisch ging bekijken. Die vraag paste niet in uw kraam dus krijgen we een one liner. Tja.
Mijn excuses, ik dacht echt dat U het in het belachelijke wou trekken, zie mijn post hierboven aub
Oud 26 augustus 2006, 16:12   #196
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tommeke dacht dat alle Pentagon officials wisten wat er ging gebeuren en dus welke vluchten ze moesten mijden.

Maar niet alle officials waren op de hoogte van wat zou komen. Een aantal keypoints is meer dan genoeg en wanneer het keypoint verantwoordelijk voor de veiligheid aanraadt om niet te vliegen is de boodschap duidelijk en moeten er voorafgaandelijk geen enkele detail vrijgegeven worden.

Stel u voor dat ze zouden afgeraden hebben om van Boston naar L.A., van Boston naar California en van Deurne naar Oostende te vliegen de dag vóór de gebeurtenissen.

Julie bekijken dit zo wit-zwart, zo eenvoudig, zo simpel, 't is om er koude rillingen van te krijgen.
Als dat zo is, moet dat 'keypoint' perfect traceerbaar zijn.
Waar is het? Of hebben ze alle publicaties en betrokken mensen opgespoord en vernietigd?

Aldus vervallen we weer in de quasi globale samenzwering, die per definitie niet kan bestaan.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 16:36   #197
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Jullie menen dit

Ik ga de links hier NIET meer posten, er zijn verscheidene Amerikaasne kranten die hebben verklaard dat een hele resem top-officials van het Pentagon de dag vóór 9-11 hun vluchten van de dag er na (9-11) hebben geannulleerd omwille van terroristische dreiging.

WAAROM ANNULLEEREN DE PENTAGON OFFICIALS HUN VLUSCHTEN VOOR 9-11 EN WORDT NORAD TEGELIJKERTIJD OP STAND DOWN GEHOUDEN?

Is deze vraag nu zo moeilijk? Zijn hier nu zoveel domme wortels (cfr IKKWILL)? 't zijn maar vragen hé
Na aandringen toch 1 link
Citaat:
Newsweek, 9/13/01
NEWSWEEK has learned that while U.S. intelligence received no specific warning, the state of alert had been high during the past two weeks, and a particularly urgent warning may have been received the night before the attacks, causing some top Pentagon brass to cancel a trip. Why that same information was not available to the 266 people who died aboard the four hijacked commercial aircraft may become a hot topic on the Hill.
Citaat:
[Newsweek, 9/24/01]
On Sept. 10, NEWSWEEK has learned, a group of top Pentagon officials suddenly canceled travel plans for the next morning, apparently because of security concerns.
En hieruit besluit 2004gun dat dit noodzakelijk wijst op een inside job.
Zou het niet eerder te maken hebben met de onzekerheid en onveiligheidsgevoel die heerste bij de top naar aanleiding van volgende.

.
Citaat:
Numerous foreign governments warned the US that it was likely to be attacked by airplanes used as weapons. In early August 2001, Britain gave a categorical warning that the US should expect multiple airline hijackings. This warning was passed on to Bush a short time later. In June 2001, Germany warned that Middle Eastern terrorists were planning to hijack commercial aircraft and use them as weapons to attack “American and Israeli symbols, which stand out.” In August, Russian President Putin warned the US that suicide pilots were training for attacks on US targets. In late July 2001, “Egyptian intelligence [learned] ... from one of its operatives in Afghanistan that 20 al-Qaeda members had slipped into the US and four of them had received flight training on Cessnas. To the Egyptians, pilots of small planes didn’t sound terribly alarming, but they passed on the message to the CIA anyway, fully expecting Washington to request information. Around the end of August, Egyptian intelligence followed up with a warning that al-Qaeda was in the advanced stages of executing a significant operation against an American target, probably within the US. Jordan passed on the message that a major attack, code named the “Big Wedding,” was planned inside the US and that aircraft would be used. “Big Wedding” was in fact al-Qaeda’s secret code name for the 9/11 attacks.
On August 23, Israel even gave the CIA a list of 19 terrorists living in the US who were about to stage an attack. It’s not known if these were the exact same 19 hijackers as in the 9/11 attack, but at least four of the names on the list were the same: Nawaf Alhazmi, Khalid Almihdhar, Marwan Alshehhi, and Mohamed Atta. .
Die hoge pieten wisten dus dat er iets aan te komen was. Daarom uit veiligheid geen vluchten.
Dat ze er voor de rest weinig aan deden is een ander verhaal.
Ik blijf bij mijn overtuiging dat 911 geen inside job was. Dat ze ervan grandioos hebben geprofiteerd is ook overduidelijk.

Laatst gewijzigd door puud : 26 augustus 2006 om 16:38.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 17:39   #198
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na aandringen toch 1 link
Graag gedaan
Citaat:
En hieruit besluit 2004gun dat dit noodzakelijk wijst op een inside job.
Zou het niet eerder te maken hebben met de onzekerheid en onveiligheidsgevoel die heerste bij de top naar aanleiding van volgende.
Laat mij heel even heel direct zijn: U bent een domme wortel!
Hoe eng kan men de dingen benaderen?
Hoe groot zijn de oogkleppen die U draagt?
Hoe enggeestig bent U ingesteld?

Wie zegt (godverdomme) dat ik hieruit concludeer dat ...?
Dit is één van de 100-den feiten die het bevestigen dat 9-11 inside was.
De top van het Pentagon wordt aangeraden om niet te vliegen en Norad wordt op standdown geplaatst (allez, ze mogen oefeningskes gaan doen).

Ik weet pertinent dat ik in mijn bedrijf oefeningskes of uitstapkes mag gepland hebben zoveel ik wil, wanneer om welke reden dan ook er een signaal wordt gegeven dat noodzaakt om stand by te zijn dan zal iedereen STAND BY zijn en nog 100 keer meer gefocused dan normaal!

Citaat:
Die hoge pieten wisten dus dat er iets aan te komen was. Daarom uit veiligheid geen vluchten. Dat ze er voor de rest weinig aan deden is een ander verhaal.
Dat ander verhaal komt u goed uit, ga DAAR verdomd eens dieper op in!!
Citaat:
Ik blijf bij mijn overtuiging dat 911 geen inside job was. Dat ze ervan grandioos hebben geprofiteerd is ook overduidelijk.
Ieder zijn overtuiging, maar tracht een ander zijn/haar overtuiging niet omver te werpen met argument die nergens op staan. Ga eerst op zoek naar stevige argumenten vooraleer zo hoog van de toren te kraaien.
Oud 27 augustus 2006, 00:29   #199
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
September 10, 2001 (G): Two days after 9/11, Newsweek reports: "The state of alert had been high during the past two weeks, and a particularly urgent warning may have been received the night before the attacks, causing some top Pentagon brass to cancel a trip. Why that same information was not available to the 266 people who died aboard the four hijacked commercial aircraft may become a hot topic on the Hill." [Newsweek, 9/13/01] Far from becoming a hot topic, the only additional media mention of this story is in the next issue of Newsweek: "a group of top Pentagon officials suddenly canceled travel plans for the next morning, apparently because of security concerns." [Newsweek, 9/24/01]
speculatie
Oud 27 augustus 2006, 00:43   #200
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
speculatie
In jouw ogen? Natuurlijk, ik had niet ander verwacht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be