![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet dat ik de pers voor 100% vertrouw maar toch wel meer dan de rest. En kun je me dan aantonen wat ze niet heeft geschreven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een of andere manier doet het mij denken aan foie gras. DAT is basis voor dictatuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan de situatie als geschilderd in deze topic niet vergelijken met die van enig mij bekend ander land dan België.
VB en Hr De Winter zouden naar mijn verwachting binnen een autonoom Vlaanderen perfect democratisch acteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/ Over wat hier gezegd wordt, lees ik bitter weinig in de kranten. En als de berichten op die site dan toch allemaal leugens zijn, weerleg ze dan. Voor mij is het dé krant bij uitstek. Laatst gewijzigd door Duym : 26 augustus 2006 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet mij zowat aan de gva denken (die ik regelmatig doorneem, als ik mijn moeder ga bezoeken). Daar kunt ge ook wel van dit soort artikels vinden (en als ge wat geluk hebt, kunt ge in dezelfde uitgave zelfs een artikel vinden, honderdtachtig graden verschoven op het eerste). Maar algemeen is de pro-paarse achtergrond toch zeer duidelijk, of misschien beter gezegd de pro-establisment achtergrond (ze hebben trouwens recent hunnen hoofdredacteur aan de kant gezet omdat hij te rechts was, en vervangen door ene die er prat op ging dat zijn kinderen thuis frans spreken). Trouwens het laatste min of meer rechtse dagblad, is recentelijk ook in handen gekomen van een pro-paarse groepering (Den tijd - Van Thillo). Als Van Gaevere zijn project doorzet, gaan we misschien nog eens ne rechtse krant in Vlaanderen krijgen. Laatst gewijzigd door Bob : 26 augustus 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() Ik dacht dat diplomaten deel uitmaakten van de uitvoerdende macht. Een eigen mening hebben mag maar voor de rest is het uitvoeren wat de wetgevende macht beslist. Indien je als diplomaat daar niet mee kan leven moet je consequent zijn en opstappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappige is echter dat deze mijnheer deze uitspraak doet NADAT hij heeft besloten op te stappen (pensioen?) Ik las dit op de website van FDW: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godwin => u lose.
+ thread is ten einde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 augustus 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, nog minder vergelijkbaar; van diens geschreeuw in radio-uitzendingen en via een op balcon opgestelde grammofoon van een foute buurman was ik als klein kind tamelijk bang.
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hoeft dus niet noodzakelijk pro paars te zijn, maar er was al geweten uit onderzoek dat meer dan 75% van de journalisten op SP.A of Groen! stemmen. De hoofdredactoren van De Standaard en HLN staan niet bepaald gekend als VB voorstanders. De Morgen is ook een linkse haatkrant die dagelijks negatief nieuws post over het Vlaams Belang. Buiten het pallieterke is er niet veel en erg veel lezers tellen die niet. Gelukkig is er internet, bijna iedere VB mandataris heeft een website, alsook de vele (rand)organisaties. Als mensen zich willen informeren over politiek en eens 'andere' meningen willen horen dan datgene dat de pers je voorschrijft is internet een uitstekende zaak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een serieuze minister van buitenlandse toestanden, riep mijnheer Luc Teirlinck terug uit Amsterdam, om hem naar de meest smerige, vervallen en afgelegen ambasade te sturen, die er maar te vinden is. Kunnen we geen bijhuis openen in de Birmaanse jungle, Sahara woestijn, Death Valley of op de zuidpool ? |
|
![]() |
![]() |