![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Er zullen natuurlijk wel een aantal leerkrachten rondlopen die discrimineren, maar wanneer iemand een leerling buist die per ongeluk Morrokaan is maakt hem dat nog geen racist. Trouwens het omgekeerde komt ook voor ik heb zelf een paar extreem- linkse leerkrachten gehad die constant hun politieke meningen spuiden in de les wie daar een opmerking durfde op geven voelde het achteraf ook op het examen en de deliberatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken tenminste VIER leerkrachten, totaal onafhankelijk van elkaar. Allen hadden een zeer positieve, veeleer linkse instelling. Eén heeft een volledige loopbaan achter de rug (beroeps): slechts het laatste jaar kwam de houding van allochtone leerlingen haar werkelijk de strot uit! Het werd haar onmogelijk gemaakt om die bepaalde leerlingen een reprimande of bijtaak te geven, wegens "racistisch"! Nooit kwamen de ouders naar een ouderavond, maar als dochterlief een extra taak moest maken omdat ze haar normaal werk niet uitvoerde stond vader sneller bij de directeur dan dat zij de trap kon nemen! En ja hoor: in HAAR dossier werd vermeld dat ze dus RACISTISCH was! Twee geven moraal in het beroepsonderwijs! Eén ervan is vervroegd moeten stoppen wegens burn-out en specifieke depressie! (hij vermijdt ten allen prijze om allochtone jongeren tegen te komen, kan er gewoon niet meer tegen!) Een geeft Nederlandse taal: Indien ze aan een allochtoon een strafstudie (of dergelijke) wil geven, zorgt ze ervoor dat een autochtoon die ook krijgt! Kwestie van het deksel niet op haar neus te krijgen! Op mijn opmerking dat ik die pestjongeren dan straal zou negeren, ze doorlaten en zeker geen extra taken meer zou geven, krijg ik het antwoord dat ze dat niet over hun hart kunnen krijgen! (gelukkig sta ik dus niet in het onderwijs!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Geen zin(zit met 2de zit) om de hele topic te lezen maar bij het zien van de titel graag een randbemerking: Multicultureel onderwijs krijgt spijtig genoeg geen kans(uit meerdere hoeken).
MvG, Pwvb |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is geen enkel land terwereld waar ze de multiculturele gemeenschap zo door ons strot duwen dan hier in belgie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() [quote=circe]="filosoof"
Citaat:
Zag je zélf het sofisme in de redenering van "Athena" dan niet? verder: Leraar moraal met islamietische ll. ?? Vreemd! en de imam dan, is/was die er niet? (Of was de directie soms op die manier uren aan het besparen in opdracht van de administratie?) Ik heb nooit gezegd dat les geven in beroepsonderwijs gemakkelijk of aangenaam is, of het nu islamietische of andere leerlingen betreft: ouders (van gelijk welke afkomst) komen idd. zelden naar ouderavonden, reclameren gemakkellijk en het niveau is er niet hoog, dank zij het "watervalsysteem"(onafhankelijk van origine!) (misschien weet je nu waarom ik Athena enkele tijd geleden uit haar kot lokte door over beroepsonderwijs te spreken.. ![]() Mijn vrouw heeft ooit een telefoontje gekregen dat een ll. op weg naar school was met een engelse sleutel in zijn boekentas om een meningsveschil met een andere ll. te regelen. Dus heeft ze die engelse sleutel maar in beslag genomen (en néé, 't was géén allochtoon, en mijn vrouw is ongeveer 1m50)... Ook geweldig praktisch voor toezicht op een speelplaats met 13 �* 20-jarigen... Na een klacht wegens vermeend racisme heeft ze ook ooit het centrum Leman op bezoek gekregen, maar de zaak was vlug afgehandeld, ondanks de PVDA.... en zonder nota in haar dossier, dankzij de andere allochtone ll. en de collegas (niet dankzij de directie, die was in alle staten van paniek) ![]() Ook een autochtoon een straftaak geven als je er een aan een allochtoon geeft? Dan moet je wel autochtone ll. hebben in die klas ![]() Een ll. negeer je nooit (of maximum 50 minuten) omwille van een incident en helemaal nooit omwille van een voorkeur: een echte leraar vergeet beide.... Mijn vrouw heeft vervroegd pensioen genomen, NIET vanwege de ll., maar vanwege rugproblemen en de steeds toenemende eisen van directie en administratie... Ik kan lange verhalen vertellen, en zij nog langere... Gelukkig sta jij dus niet in het onderwijs, 't zou je idd. absoluut niet afgaan... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor een apart onderwijs dat de vreemdelingen een goede voorbereiding geeft voor een geslaagde terugkeer naar hun eigen land. Bijvoorbeeld een taalcursus in hun eigen taal, een cursus over het omgaan met een kameel enz... Dit is een win-win situatie het niveau van onze scholen zal opnieuw stijgen en de vreemdelingen kunnen hun aangeleerde vaardigheden gebruiken in hun land van herkomst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() 2x geplaatst=KNIP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als de politieke wil er is kunnen ze terug. Maar ik vrees dat de mensen maar zullen beseffen wat er op het spel staat (totale ondergang van de Europeese cultuur/samenleving)als het al te laat zal zijn. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht begrepen te hebben dat dit achtergestelde scholen waren waar de leerlingen geen kansen krijgen. ![]() Enne leer eens quoten hé, dat leest prettiger. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik het las: ![]() Citaat:
Ik hoop met u dat de leerkrachten hun best doen, dus waar zie je dan het probleem? Mijn echtgenote heeft twee Turkse dokters, goeie voor zover ik nu kan beoordelen. Waar zouden die de stiel geleerd hebben ? |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |