![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom ook dat ivm met vlucht 77 voor mij de hamvraag is: Ze zaten er allemaal op te KIJKEN, en toch is het vliegtuig NIET onderschept!!!!! HOE IS DIT MOGELIJK??? De airspace boven Washington is waarschijnlijk de best verdedigde in de wereld en bovendien hebben ze voor vlucht 77 een ZEE VAN TIJD gehad om het te onderscheppen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 augustus 2006 om 02:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zover ik toen hoorde waren gevechtsvliegtuigen onderweg. maar dat kan de NWO geweest zijn.
Als we maar alles in het werk kunnen stellen om Al-Quada (dat niet bestaat) onschuldig te maken. Het is een terreurorganisatie die zoveel mensen kan werven om totaal geen aanslagen te plegen omdat elke aanslag toch het werk is van de FBI of de CIA of wat dan ook. Godver gastjes... get real. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar nee, wat maken ze ons wijs. Dat Bush en co op dat moemnt nog dachten dat het een "ongeval" was. Dus gaat hij over tot "de orde van de dag" en gaat wat zitten voorlezen aan een bende kleuters, ipv te doen wat op dat moment (volgens de procedures) van de president wordt vereist. Ik vraag u toch met aandrang even stil te staan bij uw bewering. Want indien u werkelijk gelooft dat Bush NIETS wist van de hele situatie, dus echt dacht dat deze eerste crash een "ongeval" was, dan is dit OVERDUIDELIJK bewijs dat ook hier wéér (in tegenstelling tot wat de Commissie ons steeds wil doen geloven) de NORMALE procedures NIET zijn gevolgd.
![]() |
![]() |
#404 | ||
Minister-President
|
![]() Tsjoneg jonge. 't was weer van dattum. Op het moment dat ik m'n tekst wil posten, slaan de bullen hier vast en floep, weg post.
Gelukkig neem ik tegenwoordig (vergeet het soms nog) m'n voorzorgen. Citaat:
Citaat:
![]() Maar nee, wat maken ze ons wijs. Dat Bush en co op dat moemnt nog dachten dat het een "ongeval" was. Dus gaat hij over tot "de orde van de dag" en gaat wat zitten voorlezen aan een bende kleuters, ipv te doen wat op dat moment (volgens de procedures) van de president wordt vereist. Ik vraag u toch met aandrang even stil te staan bij uw bewering. Want indien u werkelijk gelooft dat Bush NIETS wist van de hele situatie, dus echt dacht dat deze eerste crash een "ongeval" was, dan is dit OVERDUIDELIJK bewijs dat ook hier wéér (in tegenstelling tot wat de Commissie ons steeds wil doen geloven) de NORMALE procedures NIET zijn gevolgd.
![]() |
![]() |
#405 | ||
Minister-President
|
![]() Ben hier twee dagen terug, en de bullen liggen weer plat.
Er is nog niets veranderd aan ons goeie ouwe forum, zo te zien. Op het momentdat ik m’n tekst wou posten, sloeg alles weer vast en natturlijk m’n tekst foetsie. (gelukkig had ik m’n voorzorgen genomen) Ook de tweede keer weigerde ie, en nu zie ik dat het forum plat ligt. ’t zal dus voor later zijn, lyot. Ahaaa, we zijn er weer. Citaat:
Citaat:
![]() Maar nee, wat maken ze ons wijs. Dat Bush en co op dat moemnt nog dachten dat het een "ongeval" was. Dus gaat hij over tot "de orde van de dag" en gaat wat zitten voorlezen aan een bende kleuters, ipv te doen wat op dat moment (volgens de procedures) van de president wordt vereist. Ik vraag u toch met aandrang even stil te staan bij uw bewering. Want indien u werkelijk gelooft dat Bush NIETS wist van de hele situatie, dus echt dacht dat deze eerste crash een "ongeval" was, dan is dit OVERDUIDELIJK bewijs dat ook hier wéér (in tegenstelling tot wat de Commissie ons steeds wil doen geloven) de NORMALE procedures NIET zijn gevolgd
![]() |
![]() |
#406 | ||
Minister-President
|
![]() Ben hier twee dagen terug, en de bullen liggen weer plat.
Er is nog niets veranderd aan ons goeie ouwe forum, zo te zien. Op het momentdat ik m’n tekst wou posten, sloeg alles weer vast en natturlijk m’n tekst foetsie. (gelukkig had ik m’n voorzorgen genomen) Ook de tweede keer weigerde ie, en nu zie ik dat het forum plat ligt. ’t zal dus voor later zijn, lyot. Ahaaa, we zijn er weer. Citaat:
Citaat:
![]() Maar nee, wat maken ze ons wijs. Dat Bush en co op dat moemnt nog dachten dat het een "ongeval" was. Dus gaat hij over tot "de orde van de dag" en gaat wat zitten voorlezen aan een bende kleuters, ipv te doen wat op dat moment (volgens de procedures) van de president wordt vereist. Ik vraag u toch met aandrang even stil te staan bij uw bewering. Want indien u werkelijk gelooft dat Bush NIETS wist van de hele situatie, dus echt dacht dat deze eerste crash een "ongeval" was, dan is dit OVERDUIDELIJK bewijs dat ook hier wéér (in tegenstelling tot wat de Commissie ons steeds wil doen geloven) de NORMALE procedures NIET zijn gevolgd |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Minister-President
|
![]() Ja zeg, wat is dat hier. Ik probeer al voor de 4é keer een antwoord op lyot te posten, maar telkens ik m'n post wil plaatsen, doet ie gewoon niks.
En zonder te quoten gaat het dus wel. Iemand een verklaring voor?? Zijn er weer dingen veranderd of zoiets? Ga het nog eens voor de 5é keer proberen. Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 augustus 2006 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Minister-President
|
![]() tssssssssssssssss
Die bovenste post wijzigen gaat ook al niet. Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 augustus 2006 om 02:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Minister-President
|
![]() Menselief zeg.
Nu zie ik pas dat als die posts die hij weigerde , wel degelijk gepost zijn. Sjonge jonge. Sorry hoor, maar dat gespam is dus niet mijn fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() met wat? terwijl de code voor terreurdrijging op ROOD stond?
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#412 | |
|
![]() De gouverneur van de Amerikaanse staat new hampshire, noemt professor William Woodward "gek" nadat hij gezegd heeft dat 9/11 een inside job is. De gouverneur wil zelfs de professor van zijn positie ontslaan, maar het bestuur van de universiteit staat achter de professor.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() Ach, een professor psychologie, dat is natuurlijk dé referentie wanneer het op gebouwen, structuren, vliegtuigen en explosieven aankomt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
|
![]() Citaat:
Het echte punt van dit artikel is, vind ik, dat het bestuur achter hem blijft staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ie kerel dat niet staat te onderwijzen tijdens zijn lessen, lijkt dit me niet meer dan een uiting van zijn eigen mening. Daar moet hij toch niet voor afgezet worden? Lijkt me logisch dat dat bestuur hem steunt; dat wil nog niet zeggen dat ze het met hem eens zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
Die gouverneur reageert puur zo uit respect t.o.v. zijn regering, de slachtoffers (en families) van 9/11 en zijn president. U gaat toch ook altijd van alles zoeken achter niks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
Dit is ene drogredenering. Net alsof je bouwkunding ingenieur moet zijn om in te zien dat 9/11 een inside job is ![]() Of neem Andreas Von Buelow, die was defensieminsiter in Duitsland en heeft inlichtingendiensten onderzocht, die zegt dat 9/11 inside job is. Of Steven Jones, een fysiscaprofessor die een paper geschreven heeft dat WTC7 door gecontroleerde demolitie is neergebracht. Zij hebben wel kennis, dus zij hebben het dan bij het rechte eind. Volgens u ook toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet wel moest die gouverneur zeggen dat 9/11 een inside job is het snel gedaan zou zijn met zijn carriere.
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Als 9/11 een inside job is zou die reactie van die gouverneur allicht krek hetzelfde zijn als indien het er geen is.Er zijn er hier veel die zich beroepen op de onmogelijkheid van zo'n "samenzwering",maar het systeem houdt zichzelf grotendeels in stand.
![]() |
#420 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Zij willen net een nieuw onafhankelijk onderzoek omdat ze inzien dat er inside involvement is.