![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu nog opmerkingen over de andere posts...(vb. over de simulaties) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry, maar ik heb de "zeer boeiende" discussies al een half jaar niet meer gevolgd (verandering van spijs etc.). Ik weet wel dat o.a. exodus vroeger de mini-nuke theorie als een haalbare kaart verdedigde. Daarom dus.
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Een, geluk dat U ja antwoordt, meer dan een miljard mensen, waaronder ikzelf, zouden U tegenspreken
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mijn antwoord op de eerste vraag is Ja Waren er andere factoren die een rol speelde hier, ook daarop moet ik Ja antwoorden Waren hier factoren nodig die zich onder normale omstandigheden niet in de torens hadden mogen bevinden, zoals springstoffen of brandversneller. NEE , die waren niet nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even "uppen", want je weet nooit of onze waarde believers al dan niet de moeite hebben genomen om objectieve experts te raadplegen ivm hun bevindingen naar de "mysterieuze" gebeurtenissen op 9/11.
Wij wachten... en wachten... en wachten...
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu had ik graag van u geweten: wat is uw maatstaf in het beoordelen van al die mensen. Diegen die zeggen wat ik denk hebben gelijk en die anderen zijn idioten, of wat? Trouwens, IK héb uw prof gecontacteerd. (onder dezelfde naam die ik hier gebruik, dus als jij zegt dat je 'm persoonlijk kent (whoeeeee, Turkje ként een PROF!!) kan je het hem vragen. Dit is wat hij mij heeft verteld. "Ik vrees dat zonder 'exacte gegevens' elke simulatie gedoemd is om speculatief te zijn." Dat is eigelijk voor mij al voldoende, weet je. " Mij lijkt de meest pausibele verklaring: 'verweking' van de vakwerkliggers (van de vloerconstructie) dus wegvallen van de 'kniksteun' van de kolommen die uiteindelijk (mede door het gevolg van de hoge temperaturen) gaan bezwijken (knikken). Nadien het (dynamisch) impakt effekt van de enorme bewegende massa boven de getroffen verdiepingen...." Vriendelijke groet, Professor Guido De Roeck" Goeie ouwe Guido gelooft nog steeds de befaamde "pannenkoekentheorie", iets waar zelfs die van NIst al zijn afgestapt. Hij moet dringend eens een update doen. Maar d�*t heb ik 'm niet verteld hoor. Doe jij dat maar, hij is immers uw "vriend" ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 september 2006 om 01:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu mijn vragen aan u: Hebt ge dan ook de moeite gedaan om de wetenschappelijke papers te lezen waarvan ik hierboven de abstract heb geciteerd? Hebt ge dan ook de moeite gedaan om te zien of er wetenschappelijke papers bestaan die het tegendeel bewezen? Wat leidt ge uit al deze resultaten af? En wie gelooft gij? De knullen met keyboard, of de wetenschappers? Maar ik ken uw antwoord op deze vraag al: want aan uw vervolg hier beneden te horen, weet gij als zelfverklaarde doctor in de 9/11-ologie het blijkbaar toch veel beter, is het niet?! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet goed bezig, hé Stievie. Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Ik zou toch maar oppassen met Stivie, want die heeft ervaring als beenhouwer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Firestone, prachtige post! Nooit had ik gehoopt dat, naiviteit, gebrek aan intellect en tegelijk een overschot aan ego zo naar voren kon komen in amper 2 alinea's! Het simplistische wereldbeeld van een 6 jarige komt aardig in de buurt. Het grappigste is dat "heel de nest universitairen" op de eerste 2 pagina's kwam verkondigen dat ze met de post instemden! Citaat:
Firestone, ik hoop voor jou dat dit deel van je argument een poging tot slimme zet was en niet iets waar je zelf in gelooft, dat zou maar al te erg zijn hé ![]() Citaat:
Vast conspiracy materiaal hé dus dat kunnen we dan ook weer negeren? ![]() Je mag van mij hoor, zolang je maar toegeeft dat het officiële verhaal stand houd omdat men een massa informatie en bewijs liever niet publiek maakt. Citaat:
![]() Waarom noem je ons niet gewoon de "goei en de slechte". Uw hoogheidswaanzin is lachwekkend, vooral omdat het voortkomt uit uw eigen onwetendheid. Een betere analyse zou zijn: non-believer: gelooft niet dat de overheid tot dergelijke acties in staat is en heeft dan ook moeite bewijs aan te nemen dat de schuld bij de overheid plaatst. believer: gelooft niets maar neemt alle mogelijkheden in acht, naargelang de bewijzen aanwezig zijn. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Het valt op nu dat Firestone er niet meer is dat er niet meer gediscusieerd wordt over discussietechnieken.
![]() |