![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Minister-President
|
praha, van hoeveel opeenvolgende blunders door hoeveel opeenvolgende personen moet er volgens u sprake zijn, voor dat u het statistisch onwaarschijnlijk gaat vinden?
|
|
|
#542 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
met bewijslast het hoe vreemd of verdacht het moge overenkomen ... het toevallig op een plaats zijn waar je anders nooit komt is echter geen bewijslast er is heel wat meer voor nodig zoals jezelf al doet vermoeden ... als je spreekt over 'mijn grootste vijand'... want dan is er al motief en gelegenheid |
|
|
|
|
|
|
#543 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik ga het anders proberen te zeggen... stel, ik zeg wel stel, dat dat daar een bende pipos is van jewelste totaal onbekwaam om desbetreffend te handelen op het moment dat de nood het hoogst is als er nu een heel jaar niets of weinings spectaculairs gebeurd dan is het niet meer dan logisch dat hun blunders en de opeenvolgende klungelaars gemaskeerd zullen blijven of men de kleinere incidentjes met wat geklungel wel tot een goed einde zal brengen tot 'net die dag' begrijp je ? dus de vraag ... hoeveel opeenvolgende blunders door hoeveel opeenvolgende personen zijn vereist alvorens te gaan stellen dat het een statistische onwaarschijnlijkheid is en zodoende er stront aan de knikker is, is bij deze irrelevant vergelijk het een beetje met het miniatuurke belgiekske het is pas tijdens één of andere crisis dat je plots zicht krijgt op wie de klungelaars zijn en wat voor stommiteiten er allemaal niet gebeurd zijn Laatst gewijzigd door praha : 1 september 2006 om 23:52. |
|
|
|
|
|
|
#544 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
U zegt over dat ENE voorval van Gun dat je hier niet mag spreken over statistische onwaarschijnlijkheid. En ik ben daarmee akkoord. Daarna heb ik me misschien niet duidelijk genoeg uitgedrukt. Jij schijnt ervan uit te gaan dat de ene blunder het logisch gevolg was van de andere, en voornamelijk omdat het een bende klungelaars waren. Maar er waren los van elkaar (en van de betreffende diensten) een hoop rare (onwaarschijnlijke) voorvallen, die toch weljuist "net die dag" voorvallen. En één of twee, zelfs drie kan je onder "puur toeval" klasseren, maar een twintigtal? Dit bedoelde ik: wanneer iets "onwaarschijnlijk" gebeurd.. "net op die dag", dan kan dat toeval zijn. Maar hoe dikwijls moet volgens u iets onwaarschijnlijk op één dag gebeuren, vooraleer jij niet meer in het toeval gelooft. Maar blijkbaar (en da's geen verwijt 't Was misschien daarom dat we mekaar niet begrepen? Juist?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 2 september 2006 om 00:10. |
|
|
|
|
|
|
#545 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Groot gelijk NWO-aanhangers. We moeten de security op vlieghavens dringend afschaffen. Freedom! Maar ik vraag jullie wel om het vliegtuig te nemen dan... liefst een antlantische vlucht. En als er een paar vliegtuigen worden opgeblazen dan gaan we door... jullie mogen weer een gratis vlucht nemen. Zonder controle van jullie handbagage en zonder scannen van jullie koffer. Boem plons. En nog een keer...
NWO zever... Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 september 2006 om 00:22. |
|
|
|
|
|
#546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#547 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en howhow... democratsteve .. je zou beter dan dat moeten weten je weet dat ik die mogelijkheid steeds heb open gelaten en zoals ik daarnet nog ergens heb vermeld... ik weet bijzonder weinig van die hele passage waarover het net daar over gaat in de talloze draden maar bij mijn weten zijn de meeste van die zéér ongewone/onwaarschijnlijke voorvallen die hier behandeld zijn geweest wel netjes weerlegt of op z'n minst gerelativeerd in het kader Citaat:
Citaat:
het was een uitzonderlijke dag dus het is logisch dat je achteraf een hoop onwaarschijnlijkheden zal aantreffen die dag dat is al wat ik je duidelijk wou maken Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2006 om 02:06. |
||||||
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2006 om 02:06. |
|
|
|
|
|
|
#549 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien ben ik gewoon intelligent?
|
|
|
|
|
|
#550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bah ... die kans acht ik erg onwaarschijnlijk
een intelligent persoontje die het allemaal al lang uitgedokterd zou hebben zou op z'n minst een halve poging ondernomen hebben om het aan een stomme kloot als mezelf duidelijk te maken al was het maar uit egotripperij Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2006 om 02:09. |
|
|
|
|
|
#551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je staat in mijn lijstje van NWO gasten.... wel grappig maar niet heus. |
|
|
|
|
|
|
#552 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om het eens met een beetje simpele regeltechniek te benaderen : Een systeem is een samenhang van componenten die met elkaar verbonden zijn en die communiceren (data uitwisselen). (dit is een systeem in zijn ruimste betekenis, het is dus zelfs niet technisch gebonden maar kan ook een biologisch,economisch of organisatorisch etc. systeem zijn) De 'output' van een dergelijk systeem is stabiel, betrouwbaar en storingsongevoelig zolang de minimale evenwichtsvoorwaarden vervuld zijn. Zodra echter een situatie optreedt die het systeem buiten zijn evenwichtssituatie brengen, treedt een soort domino-effect op : componenten geven storingen door aan andere componenten en veroorzaken zo een algemene chaos en 'onstabiliteit'. Als je dus bvb een systeem als FAA en/of NORAD neemt dat dient te reageren op een overwachte en onvoorziene omstandigheid : simultane kaping van binnenlandse vliegtuigen en deze aanwenden als vliegende bommen, dan is het begrijpelijk dat de diensten blunder op blunder stapelen en inadequaat reageren. Het domino-effect in al zijn glorie, en zeg nu niet dat je dát niet kent. Dat heeft dus niets met statistiek te maken of met onwaarschijnlijkheid. [ps. het is veel onderbouwder en complexer dan dit maar dit is nu eventjes een gans vakgebied teruggebracht tot een paar regeltjes, begin dus niet over 'onvolkomenheden' aub.] Laatst gewijzigd door parcifal : 2 september 2006 om 03:01. |
|
|
|
|
|
|
#553 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
als dat zo overkwam ligt dat eenvoudig aan het feit dat het ding een leven leidt op zich een dogma dus eens geponeert past alles erin en is alles verklaarbaar en over falsificeerbaarheid is al helemaal geen sprake ik weet niet precies over welk inccident je het nu precies hebt maar ik heb je mijn wetens steeds daarop gewezen en steeds gevraagd of je dat ook kon hardmaken dus niet zeveren Citaat:
terwijl jij je uitgerekend halsstarrig vasthoudt aan je eigen nwo-theorietje Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2006 om 02:53. |
||
|
|
|
|
|
#554 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#555 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik ga niet zover dat ik elke foto die ik zie traceer op authenticiteit. Het zou me verwonderen moest iemand dat doen. Hierbij 2 fotootjes in bijlage van het Magnum foto agency. (ik kon ze niet linken wegens een bescherming blijkbaar). Zijn die ook gefotoshopped? En indien niet, dan is het toch wel bijzonder raar dat die "rook van WTC 1 en 2" zo perfect verticaal opstijgt langs WTC7 op de achtergrond nietwaar? Wat is de waarschijnlijkheid van zoiets? Misschien toch even Occam's razor bovenhalen? En als ze dan toch gefotoshopped zijn, dan dit ook? Laatst gewijzigd door parcifal : 2 september 2006 om 03:45. |
|
|
|
|
|
|
#556 | ||||||||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
1) Over het gestolen paspoort heb ik het verder hieronder. 2) De 7 nog levende kapers. Ik dacht dat die mythe ondertussen was weerlegd. In het begin zijn er inderdaad enkele fouten gebeurd met de spelling van de namen. De Arabieren die claimden dat ze nog in leven waren bleken achteraf niets te maken te hebben met de 19 van 911. Ik herinner me iets van een piloot die beweerde dat hij nog in leven was. Toen men de foto’s van die piloot vergeleek met één van die 19 met dezelfde naam bleek het duidelijk dat die niets met elkaar te maken hadden. In Vlaanderen zijn er meer dan 50 Andre Peeters en dit op enkele miljoenen vlamingen. Wat moet dat niet zijn met 100 miljoen arabische namen. 3) Het gevonden paspoort van Atta. Vooreerst het paspoort van Atta werd nooit gevonden wel dat van Satam Al Suqami en niet tussen het puin maar wel voor de instorting van de gebouwen. De eerste dagen verschenen tal van kwakkels. Dat paspoort is één van die kwakkels. Niemand gebruikt dat argument nog in de discussie over 911 – misschien één of ander idioot daargelaten. Moet ik u herinneren aan de hologrammen, militaire vliegtuigen die de torens ramden, kernexplosies, geheimzinnige vliegtuigen die rond de torens vlogen. Worden die kwakkels nog door mij gebruikt in de discussies rond 911? Zullen we een overeenkomst maken? Gij zwijgt over die miraculeuse paspoorten en ik zal zwijgen over die hologrammen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op het einde van 1999 en begin 2000 hebben Mohammed Atta, Marwan al Shehhi en Ziad Jarrah hun paspoort in Duitsland als verloren opgegeven. Verdachte verblijven in 'schurkenstaten' zijn nu uit hun paspoort en hun levensloop gewist. Zoals ge ziet is niet enkel het paspoort van Atta ‘gestolen’. Ter info enkele van de reizen van Atta. 1994 Atta bezoekt Istanbul en reist vervolgens door naar Syrië. 1995 Atta maakt een pelgrimage naar Mekka. 1999 Atta logeert volgens gegevens van de CIA in het gastenhuis van Al-Qa’ida in Kandahar. Al-Shehhi zit waarschijnlijk onder de naam Abu Abdallah eveneens in het gastenhuis van Al-Qa’ida in Kandahar. 31 mei 2000 Atta wil naar Tsjechië vliegen, maar komt zonder visum het land niet in. 2 juni 2000 Atta gaat - dit keer met visum - met de bus naar Tsjechië, waar hij een Irakese agent ontmoet. 3 juni 2000 Mohammed Atta komt via Newark de VS binnen. 4 januari 2001 Atta vliegt van Miami naar Madrid. 10 januari 2001 Atta vliegt van Berlijn naar Miami. 7 juli 2001 Atta vliegt van Miami via Zürich naar Madrid, waar hij een auto huurt, die als hij die in Barajas weer inlevert 2000 kilometer extra op de teller heeft. De opsporingsdiensten vermoeden dat hij ontmoetingen had met vermoedelijke aanhangers van Al-Qa’ida in Spanje rond Abu Dahdah. 19 juli 2001 Atta vliegt van Madrid via Berlijn naar Atlanta. Waarom ik dat vermeld? Waar haalt een werkloze student het geld vandaan om zo’n dure reizen te maken? Over de wodka zuipende Atta. Citaat:
Citaat:
Waar is uw bron over de alcoholist Atta? Citaat:
Na de aanslag werden in Amerika duizenden foto’s van Atta verspreid. De tientallen (honderden?) personen die in Duitsland Atta hebben gekend herkenden in de Atta van Amerika ook de Atta van Duitsland. Diezelfde foto prijkt op zijn rijbewijs nummer A 300540-68321-0 die hij op 2 mei 2001 in de VS behaalde. In de VS zijn Atta te bezichtigen op - Cameraopname van de Fast Green-geldautomaat op het parkeerterrein van Uno's Chicago Bar & Grill samen met Abdulaziz Alomari - Veiligheidscamera van het Portland vliegveld samen met Abdulaziz Alomari In de VS zijn op die foto’s Atta herkend door o.a. - Rudi Dekkers en zijn instructeurs van vliegschool Huffman - Vlieginstructeur Tom Hammersley van de Jones Aviation Flying Service in Sarasota. - Vlieginstructice Anne Greaves - Charles en Drucilla Voss, eigenaars van een appartement in 1818 Jackson Street, Hollywood door Atta en Al-Shehhi gehuurd. - Bewoners van Tara Gardens Condominium, 10001 West Atlantic Boulevard waar Atta en Al-Shehhi appartement 122 hebben gehuurd. - Deputy sheriff Josh Strambaugh van Broward County in Fort Lauderdale tijdens een verkeerscontrole. - Politieagent Scott Gregory, eveneens bij een verkeerscontrole niet ver van het stadje Delray Beach in Palm Beach Country - Serveerster Patricia Idrissi en manager Tony Amos van de Shuckum bar (zie hierboven) 2) Rudi Dekkers – de licencies. 2004gun zegt: Rudi Dekkers maakte duidelijk dat de cursus die hij voorschotelde niet van toepassing is voor commerciële vliegtuigen. In het interview zegt Dekkers ook dat het matige piloten waren. Op 14 augustus 2000 ontvangen zij hun private pilotenlicentie. Atta slaagde in de tests met 97 %, Alshehhi met 83 % Op 19 december 2000 ontvangen zij hun commerciele pilotenlicentie. Atta slaagde in de tests met 93 %, Alshehhi met 73 %. Niet commercieel? Matig? 3) Rudi Dekkers – het taalincident. Iedereen, inclusief Dekkers, die met Atta gesproken heeft zegt dat hij hautain en arrogant was en elk persoonlijk contact vermeed. Atta zelf had tot dat bewust gesprek geen enkel contact gehad met Dekkers, voor hem was het een onbekende. Toen Dekkers hem in het Duits aansprak en hij niet reageerde past dit perfect in dat beeld. Om hieruit te besluiten dat hij geen duits kende is een brug te ver. 4) Rudi Dekkers – “an asshole” Hier kan ik toch niet nalaten even te gniffelen. Daniel Hopsicker, zelf een notoir aanhanger van de complottheorieën, beweert zonder blikken of blozen dat Dekkers een dikke leugenaar is. Dekkers vindt Atta helemaal geen klootzak, integendeel, Atta en Dekkers waren goede vrienden. En daarvan vindt Hopsicker zelfs een getuige. Zie http://www.fromthewilderness.com/fre...3_dekkers.html Voor de waarheidsgehalte sta ik niet in. Citaat:
Citaat:
Uw poging tot misleiding - wat Atta betreft - is grandioos mislukt. Laatst gewijzigd door puud : 2 september 2006 om 17:09. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#557 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#558 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#559 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het was helemaal geen uitzonderlijke dag. Die is het ACHTERAF geworden ja, maar op de morgen van 11 sept was het voor iedereen een gewone dag. En dan starten de "blunders". (om nog maar te zwijgen over de "blunders" pré-9/11)
|
|
|
|
#560 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Enkel over uw volgens mij verkeerde redenatie wanneer u het doortrekt naar de FAA en Norad in dit geval. Eigenlijk een beetje hetzelfde als ik hierboven aan praha schreef. U doet het uitschijnen alsof al die onafhankelijke gebeurtenissen "tegelijkertijd" plaatsvonden. Het was allemaal op dezelfde dag, ja, maar er is wel degelijk een tijdlijn. Dus toen vlucht 11 als eerste van koers veranderde en z'n transponder uitviel was dit een "single voorval". Die controller wist op dat moment nog niet wat zou volgen. Er is geen reden tot paniek of te beginnen blunderen, of wat dan ook. Akkoord? Wel, vanaf dit eerste voorval, wordt onmiddellijk ook voor de eerste keer "geblunderd", want hij doet NIET wat de normale procedures in dit geval voorschrijven. Ik herinner me nog dat op 13 september een NBC journalist hier naar verwees. Dat was na de publicatie van een deel van de controletoren gesprekken. Het ging erom dat deze controller met een controller van een andere toren rustig aan 't praten was over het verlies van communicatie en z'n koersafwijking vlucht 11. NBC (weet niet zeker meer of het NBC was) schreef, " Er schenen blijkbaar geen alarmbellen af te gaan bij die gasten! Dit is iets wat nader moet onderzocht worden!" Maar dat was uiteraard "wishfull thinking". Niets hebben we daarover nadien nog vernomen. Now tell me, praha, parcifal, (eender wie) Ter info, de controller van vlucht 11 heeft uiteindelijk 24 minuten gewacht voor hij uiteindelijk deed wat de normale procedures vereisten in die situatie. Kunnen jullie een zinnige reden bedenken, waarom hij dat doet?
|
|