![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 6 september 2006 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik vind er zelfs geen woorden voor.
Onwaarschijnlijk. Superlatieven schieten tekort. ![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 6 september 2006 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() A star is born. is zelfs nog te min.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo duiken er elk jaar wel een aantal op sinds die Idool-toestanden.
Probleem met kindersterretjes is dat volwassenen er niet te erg in geinteresseerd zijn en de jeugd houdt vaak niet van die diva-muziek. Als ze nog een leuk snoetje hebben kan het nog wel eens iets worden binnen enkele jaren, maar in't beste geval wordt zo'n meisje achtergrondzangeres ofzo. Of 't moet zijn dat er een platenfirma is die er nu alles uit wil persen wat er uit te halen is, maar dan zijn zo'n sterretjes meestal al lang doodgebloed tegen dat ze aan het grote werk kunnen beginnen. Bovendien sleuren ze voor heel de rest van hun leven hun 'kindersterretje'-imago mee. Wat niet wegneemt dat ze natuurlijk fantastisch kunnen zingen. Daar niet van, maar ik zou er toch mijn geld niet opzetten. Eerst het uiterlijk, dan de stem. Dat is de regel tegenwoordig. Dat valt natuurlijk te betreuren maar het is niet anders... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Nee,dit is echt top,dit is meer dan een doordeweeks achtergrondzangeresje...niet alle sterren moeten zich op MTV bewijzen.
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, BigF. Superlatieven overtreffen gewoonlijk toch alles.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() damned
die zou het wel beter gedaan hebben op mijn adviesproef
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi, mooi. Nu nog goede muziek ipv die diva brol, en ze komt er wel degelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze moet nog openbloeien, dus ze kan nog alle kanten op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik heb dit reeds gepost een maand of zo geleden ook in K&K.
Fantastische stem.
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Net nog eens gekeken..absolutely top of the bill.Zo kom je er niet veel tegen.Wie er anders over denkt verwart mij...
![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 september 2006 om 03:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Net nog eens gekeken,met de ogen dicht...unbelievable...en ik heb vanavond live Rise Against bijgewoond in Hof Ter Loo...ik ben van geen kleintje vervaard vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat geen playback? Ik bedoel: is het niet biologisch onmogelijk om op die leeftijd al dergelijke stem te hebben?
Maw: idd: unbelievable!! |
![]() |
![]() |