![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je nu, dat niet iedereen zo "intelligent" kan zijn als jij ?? Ik heb het hier al gezegd, voor een dokter sla je hier wel serieuze onzin uit.
![]() |
#1902 |
Parlementslid
|
![]() Tot nader order: 76 democratisch verkozen abberante kwibussen
(PS: uw voorspelbare reactie zal zijn dat deze mensen helemaal niet democratisch verkozen zijn omdat we volgens u niet in een democratie maar in een particratie leven. Mijn even voorspelbare reactie daarop zal zijn dat de kiezer nog altijd het recht heeft op een andere partij te stemmen waarvan ze denkt dat die aan dat spelletje niet meedoet.)
![]() |
#1903 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1905 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1906 |
|
![]() Dat heb ik nooit beweerd. Het Hof van Straatsburg heeft de klacht ongegrond verklaard. En aangezien de klacht onder meer gebaseerd was op de stelling dat het een politiek proces was en dat het in strijd was met de vrije meningsuiting, heeft het Hof dus beslist dat dat niet het geval was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Edina;1981151]Bedoel je nu dat hij uit rechtse of extreem-rechtse hoek kwam? Dat denk ik in ieder geval niet. Het is niet omdat een aanslag "binnen eigen rangen" een beproefd recept is, dat een aanslag tegen "tegenstanders" ook geen beproefd recept is hé. Zo simpel is de wereld niet.
Uit extreem linkse hoek, Edina. Pim behoorde tot de eigen rangen van Vandergraaf, met dit verschil dat Pim de islam als de achterlijke godsdienst ziet die ze is. Zijn partij stond ook op het punt om de grootste te worden, hé? Nederland heeft daar echter lessen uit getrokken. Hier moet er eerst nog iemand 'omgelegd' worden. Echter geen FDW want daar zouden toch géén lessen uit getrokken worden. Uit politieke moorden vanuit linkse hoek werden er in dit land al evenmin lessen getrokken. Citaat:
Noem eens één rooie die er Chris Dusauchoit hier, of buiten dit forum, voor aan zijn oren heeft getrokken of er hem een sanctie voor heeft gegeven? Stel je hierbij voor dat de eerste de beste VB-er een gelijkaardige uitspraak zou doen op de radio. Belgique zou te klein zijn! Vandaag staat echter heel rood Belgique op zijn kop omdat er een kliek Belgische militairen een 'spelleke bende van Nijvel' in gedachten leek te hebben.
![]() |
![]() |
#1908 |
Europees Commissaris
|
![]() Ale wat is er nu beter om je eigen voorman om te brengen? Of toch tenminste van de partij die het dicht bij jouw idealen aanleunt? Succes gegarandeerd: moslims krijgen de schuld, mensen voelen zich nu allemaal onveilig, Vlaams Belang krijgt carte blanche, maar talmt, waarna die groepering de macht kon overnemen, ook in de partij om terug een partij te hebben die ze nu missen.
Wat ik ermee bedoel: deze groepering beweert dat de politiek haar in de steek heeft gelaten, maw vroeger waren ze dus ééndrachtig (dat is blijkbaar iedereen even ontgaan). Je wil toch de extreme elementen aan de macht, dus wat doe je dan? De voorman van die partij uitschakelen, alle rechtsen in het land plots achter die ene partij, jouw groep neemt de macht over in die partij en van het land en klaar is kees, want de moslims vluchten of verdwijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 september 2006 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1910 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die beslissing hoeft ook niet openbaar gemotiveerd te worden, dat is nog al geweest in andere zaken.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 13 september 2006 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1911 | |
|
![]() Waarover dan wel?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1912 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de gevangenissen van bananenrepublieken zitten ook heel wat mensen die de wet overtreden hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu begin ik me pas écht af te vragen wie Cools liet vermoorden en waarom...
![]() |
![]() |
#1914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil dat zeggen dat ik de wetten die onder die kerel gestemd werden ook onvoorwaardelijk had moeten gehoorzamen?
![]() |
![]() |
#1915 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oorlogswapens, explosieven en geheime paramilitaire trainingskampen zijn niet echt "spelletjes" voor mij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat sommigen hier doen is niet meer of niet minder dan Vlamingen uitschelden voor nazi's,onverdraagzaam,onbestaand enz... moeten wij dat allemaal maar zo nemen in ons eigen land?? Mensen zoals Bazilfunk hebben er het grootste plezier in om Vlamingen door de mangel te sleuren,wel hij woont hier en verdiend waarschijnlijk zijn centen hier,dan is een klein beetje respect toch wel op zijn plaats denk ik. Het is trouwens de jarenlange uitsluiting van 1 miljoen mensen die het zover hebben laten komen. Ge hebt mensen die daar met verstand op reageren en anderen die extreem worden,ik ben trouwens eens benieuwd wat u zou zeggen moest een van de politiekers van de traditionele partijen op hun lijstje gestaan zouden hebben? Moet ik me nu tegenwoordig als schamen om buiten te komen als Vlaming. Ik neem het de politiek heel kwalijk dat men mensen uitsluit ipv aan een dialoog en/of een overeenkomst te werken,en de toekomst zal mij gelijk geven.
![]() |
![]() |
#1917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1918 | |
|
![]() Helemaal niet. Aangezien de klacht ongegrond werd verklaard, waren de gronden waarop de klacht gebaseerd was (o.a. schending van de vrije meningsuiting, politiek proces) dus niet van toepassing. Nogal logisch. Daarom moet je de motivatie zelfs niet lezen hé (daar staat in WAAROM de gronden niet van toepassing zijn). De indiener van de klacht (Lamine) bevestigde dat trouwens:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 13 september 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1919 | |
|
![]() Citaat:
|
|