![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stop die hetze tegen het VB! |
|
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Jij: met mij
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
In een partij waar je als partijleider de kans loopt op de kogel als je jongeren het niet met je eenszijn lijkt met een naamsverandering geen grote straf, he? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De berichtgeving en verslaggeving van een partij als het Vlaams Belang is verschillend van zender tot zender. Een VB'er zou tout court niet naar de VRT moeten kijken uit principe om zo de VRT boycot te steunen. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB-lijstduwer Thieu Simons uit Genk deed zijn zegje hierover in het Nieuwsblad. "We kunnen er niet meer plaatsen. De mensen hebben schrik voor provocaties, of voor de carriëre van hun kinderen. De borden die er staan, worden verwijderd of vernield door zogenaamde democraten". Het Nieuwsblad 13.09.2006 Na dit gelezen te hebben wil ik gerust een paar uur spenderen aan het toezicht houden van de verkiezingsaffiches of ze eventueel plaatsen, maar dan niet alleen! Ik weet dat ik hiervoor niet betaald wordt maar het is voor het goede doel én het is bovendien warm ![]() Mijn mening kennen ze en die neem ik mee tot in men doodskist en die verdedig ik desnoods tot de laatste snik. Weet iemand waar ik me daarvoor kan richten, misshien best de VB afgevaardigde contacteren van mijn gemeente ? |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 september 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Keur je dit geweld goed ? Besef je niet dat dit kan toenemen als men een haatcampagne lanceert jegens het VB ? Je keurt het dus goed vermits je zegt "zij doen het, dus doen wij het ook". Jij vind dat dus allemaal kunnen dat ne pipo die niets te zien heeft met die uitspraken plots uit de vakbond word gesmeten of ontslaan wordt ? |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben vrij beroeper....zou me nooit durven profileren als VB'er...omdat ik een verantwoordelijkheid heb tav mijn kinderen en familie... Zou verdorie niet om de haverklap mijn facade moeten herschilderen wegens vandalisme, mijn kinderen niet moeten laten afdreigen, mijn familie niet moeten laten uitmaken voor mestkevers (ikzelf heb daar geen probleem mee) en steeds ogen in mijn nek moeten hebben om niet ineengeslagen te worden door de linkse milities (oeps: in de media noemen ze dat geëngageerde "jongeren") onder het mom van "verdraagzamheid" enz enz... Ondertussen leven we echter in een "democratie"..."dat voel je toch"....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 september 2006 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat si de linkse democratie. Een totale terreur tegen diegene die bij notabene de grootste partij van vlaanderen opkomt. Wat is de volgende stap? Vb'ers toegang verbieden tot bossen? Een VB kenteken? |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Je kan als VB er niet eens meer veilig over straat lopen. En die mensen die een andere partij hebben, op de lijsten staan en vrije beroeper zijn... waarom hebben die deze problemen niet? |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien kun je je dan beter inleven in al die tweederangsbelgen die door uw soort met de nek worden aangekeken. En zij kunnen er niet eens voor kiezen (zoals u zo schijterig doet) te verbergen tot welke 'groep' ze behoren: je ziet het aan hun haar, huid en naam. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
"Ik wil nooit lid worden van een vereniging die mij zou toelaten". (groucho Marx) Wees toch eens één seconde consequent: wie heel de wereld met haat bejegent, die moet toch kunnen verdragen dat de mensen de pest hebben aan jullie? En ik keer helemaal dat geweld niet goed, tussen haakjes. Maar het ging niet om goedpraten van wat anderen verkeerd doen, hé, dat deed ik dus niet. Het gaat erom dat door het enorme giga-blokvoorjekop je enkel splinters ziet bij anderen, en de betonblokken in je eigen oog niet. Zeveraars zijn jullie, galimero's en laffe kiekens. Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 september 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij wordt Fiezelmans elke nacht badend in het zweet wakker om vast te stellen dat het maar een nachtmerrie was: Kristien Hemmerechts die eigenhandig zijn smoelwerk op een affiche vandaliseert.
Laatst gewijzigd door drosophila : 15 september 2006 om 16:42. |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Straks is het weer van "extreem linkse communisten vermoorden rechts humanist via terreur berichten op het internet!". Lap: weeral duizend stemmen bij ! We moeten bang blijven, voorzichtig! Nooit met hen lachen! |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Zijn dat die die vorig jaar zo'n tienduizend auto's in brand hebben gestoken in de banlieu's van Parijs of heb je het over die groep "jongeren" die 80% van de gevangenisbezetting uitmaken of heb je het over die groep "jongeren" die gemiddeld één groepsverkrachting per week op hun palmares hebben of heb je het over die groep "jongeren" die het aantal auto inbraken dit jaar met 100% hebben doen toenemen in Brussel? Of misschien heb je het over die groep jongeren die jouw zus, dochter, moeder (zo je er een hebt) voor hoer uitmaken in Molenbeek als ze zich op "hun" domein zonder sluier naar het werk haasten... On topic...ik sta bij een eventuele kandidatuur mijnentwege voor het VB niet echt te wachten op een door links gevierde en geacclameerde uitspraak: "X down N to go..."
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 september 2006 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
(a propos: moest dit verhaal nu wél waar zijn dan ben ik voorstander van onmiddellijke castratie van de daders (of zoiets))