![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
|
@ Hans 1:
Alvast bedankt voor onze diepgaande discussie op jouw draad. Maar morgen (4 mei) kan ik even niet posten. Dan is het bij ons namelijk vlaggetjesdag. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
|
Vlaggetjesdag is iets van de vissersschepen, Nieuwe Haring en vast niet op 4 mei (dodenherdenking WW2).
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
|
Hans noemt dat: De Theo van Goghs Herdenkingsdag. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 3 mei 2006 om 23:52. |
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En het is een van origine Belgisch feest uit 250 N.C.
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
Nou ja, lachen is gezond maar laten we proberen een beetje serieus te blijven. Ik zou ook echt niet alle Belgische plechtige dagen zomaar uit het hoofd weten (maar zou er daarom dus ook geen topic mee/over starten).
Ik herinner mij er 1 die ik ooit doorgaf aan productie- en transportafdelingen: bij klant F op datum .... NIET leveren want is dan gesloten wegens "onzelievevrouwenietopwerkdagtenhemelgevarencompen satiedag". Edit: compensatiedag moet 1 woord zijn, maar zo te zien heeft het systeem daar een eigen mening over. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 mei 2006 om 16:23. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of, toch maar Karel Appel's Herdenkingsdag.
|
|
|
|
#310 |
|
|
Tja, Karel Appel; veel plaatjes op Net en in onderstaande link de meeste vergrootbaar door aanklikken.
Iets wat zo veel geld opbrengt cq kost, dat moet gewoon wel goed zijn maar het "zien" is uiteraard slechts aan hoogintelligente uitverkorenen voorbehouden. http://www.downloads.nl/cgi-bin/meta...ppel&where=img http://www.kb.nl/dossiers/andersen/afbeeldingen.html http://www.beleven.org/verhalen/data...al.php?id=4009 |
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
|
Ja, ik heb daarnet ook een reactie van hen gelezen in mijn topic over Dilbeek. Blijkbaar is hij toevallig net terug
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
|
Hans, ik heb deze even voor je naar boven gezet want dinsdag is het ECHT zo ver....
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
|
Er zijn alweer cijfers uitgelekt. Het schijnt goed te gaan met Nederland.
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#316 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Schijn bedriegt.
|
|
|
#317 |
|
Burger
|
omg beschaamd zijn voor koning , wat voor zever is dat . wij hebben er niet voor gekozen om een koning te hebben. Bloed van ons koningshuis is meer italiaans , enz gekleurd dan belgisch of vlaams. Ze kunnen amper deftig vlaams spreken en ze leven op onze kosten. vergelijk Nederlands koningshuis niet met ons koningshuis. beter af zonder koning
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
|
Die vorst voerde een calvinistisch bewind in katholiek gebied, dus zo rechtmatig was dat toch niet hoor. Had Nederland katholiek geweest, dan waren de Nederlanden al lang één, zoals het hoort trouwens.
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
|
Een calvinistisch bewind? En dat is?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#320 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 17 september 2006 om 11:57. |
||
|
|
|