![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijf gewoon verder publiceren. Je publicaties zijn meer waard dan dergelijke opmerkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tevens stel ik vast dat je te laf bent om hieruit je consequenties te trekken. Je bewijst eens te meer dat je berichten onbetrouwbaar en leugenachtig zijn, nog afgezien van hun dubieuze racistische karakter. Er valt weinig aan te doen. Ik ben principieel tegen 'klikken' bij de moderatie en ook negeerlijsten zijn aan mij niet besteed. Je manier van discussieren verdient diepe minachting maar eigenlijk laat je me koud. Op je inhoudsloze en leugenachtige posts zal ik dan ook niet meer reageren. Ik zal het echter wel blijven signaleren als je weer eens je antisemitische gif dit forum in spuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9404 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Over Chemtrails...als ik het goed lees heeft de Britse overheid een document vrijgegeven van 60 p. waarin staat dat er meer dan 100 geheime germ warfare tests gedaan zijn waar het publiek niet van wist onder het mom van luchtpolutie.
![]() http://www.guardian.co.uk/Archive/Ar...398507,00.html Quote: Sunday April 21, 2002 The Ministry of Defence turned large parts of the country into a giant laboratory to conduct a series of secret germ warfare tests on the public. (...) Many of these tests involved releasing potentially dangerous chemicals and micro-organisms over vast swaths of the population without the public being told. (...) While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer (...) Sue Ellison, spokeswoman for Porton Down Asked whether such tests are still being carried out, she said: 'It is not our policy to discuss ongoing research.' Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 september 2006 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9405 |
Burger
|
![]() Ik snap deze hele heisa niet.
Natuurlijk wordt er her en der gesjoemelt en gesjoemel wordt per definitie angstvallig geheim gehouden. En hoe beter de geheimhouding, hoe sterker de menigsverschillen tussen de pro en de contra kant die een stukje van dat gesjoemeld al of niet denken te kennen. So what? Dit is al zeer lang bezig en natuurlijk bij mensen die strategische posten bezetten is het gesjoemel proportioneel in verhouding bij het kleine gesjoemel op gemeentelijk niveau. Zodra er geen sprake meer is van gesjoemel of het wordt altijd bekend gemaakt dan verliest men de greep op de rest van de bevolking, het is dus een repressiemiddel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9406 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Vind je dat we ze maar moeten laten sjoemelen?
![]() |
![]() |
#9407 |
Burger
|
![]() We, in termen van personen die er per definitie toch niks aan kunnen of willen doen : ja.
Voor diegene die met de jacht bezig zijn: neen. Natuurlijk moet gesjoemel bestreden worden maar vergelijk het met een voetbalveld. Zij die naast het veld staan, weten het gewoonlijk beter <hint> Daarom: geblabber ps: het internet is alvast geen goede bron om informatie in te winnen. Daar vind je namelijk hetzelfde gesjoemel op en het wordt gevaarlijk als de ..eh supporters ... dan zelf moeten gaan beslissen wat ze gaan copy/pasten. Laatst gewijzigd door benarty : 17 september 2006 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9408 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#9409 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9411 | |
|
![]() Citaat:
Goed om te weten. Laat me nog even weten of ik dit als een serieus dreigement moet opvatten. Dan weet ik welke actie ik moet ondernemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer je wat te ontspannen en lach wat meer in het leven in plaats van altijd diezelfde triestige plant te spelen. Ik herhaalde gewoon de adjectieven (laf, leugenachtig...) die je in je vorige bericht hebt gebruikt, meer niet. Denk jij nu werkelijk dat we een speciale dienst voor jou gaan oprichten ? Kop op man ! Kruip uit je schelp ! Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 17 september 2006 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9413 |
Minister
|
![]() In verband met de NWO, het geen er nu gebeurd met de paus en de islam, ligt in de zelfde lijn met wat er gebeurd in het midden-oosten.
M.i. word er op een conflict aangestuurd met de islam, wat ten koste zal gaan van vele levens. De islam en judaism , christendom, zijn obstakels voor de NWO. Eerst de islam uit de weg krijgen is het plan. Dat is toch de indruk die ik krijg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9414 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9415 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9416 | |||
Partijlid
|
![]() Deze post gaat primair over 9/11.
Maar het past in het breder kader binnen de NWO. Zeker ook omdat de Amerikanen collectief op sleeptouw genomen worden binnnen hun politieke systeem van een dominante tweepartijenstrijd. 9/11 - The saga continues: Citaat:
Citaat:
link The path to 9/11 En komt dan komt een 40 miljoen $ kostende ABC docu-drama uit, op de avond van 10 en 11/9. Het 'document' verkondigd dat het gebaseerd is op 'The 9/11 Commission rapport'. Kort samengevat: het zootje is Conservatieve propaganda en tracht de huidige terroristische problematiek in de schoenen van Bill Clinton te schuiven. Uitgerekend Lee Hamilton, vice chairman van de commissie vind de film onverantwoord: link Wat kan de wind toch keren ![]() Ook Al Gore is niet te spreken over 'de historische en inaccurate presentering van de feiten'. link Dat de democrats en de republicans hiermee enkel meer verwarring willen zaaien, en het historische beleid van een dominante tweestatenpolitiek willen handhaven, kan je zien: former 9/11 Commissioner John Lehman (R) met niet zoveel woorden- lezen op link Een snapshot: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9417 | |||
Partijlid
|
![]() Deze post gaat primair over 9/11.
Maar het past in het breder kader binnen de NWO : omdat de Amerikanen collectief op sleeptouw worden genomen binnnen hun politiek systeem van een dominante tweepartijen-strijd. 9/11 - The saga continues: Citaat:
Citaat:
link The path to 9/11 En komt dan komt een 40 miljoen $ kostende ABC docu-drama uit, op de avond van 10 en 11/9. Het 'document' verkondigd dat het gebaseerd is op 'The 9/11 Commission rapport'. Kort samengevat: het zootje is Conservatieve propaganda en tracht de huidige terroristische problematiek in de schoenen van Bill Clinton te schuiven. Uitgerekend Lee Hamilton, vice chairman van de commissie vind de film onverantwoord: link Wat kan de wind toch keren ![]() Ook Al Gore is niet te spreken over 'de historische en inaccurate presentering van de feiten'. link Dat de democrats en de republicans hiermee enkel meer verwarring willen zaaien, en het historische beleid van een dominante tweestatenpolitiek willen handhaven, kan je zien: former 9/11 Commissioner John Lehman (R) met niet zoveel woorden- lezen op link Een snapshot: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SECRETARY RUMSFELD: The fact of the matter is - if Saddam Hussein were still in power in Iraq, he would be rolling in petrol dollars. Think of the price of oil today. He would have so much money. And he would be seeing the Iranians interested in a nuclear program, he would be seeing the North Koreans developing a nuclear program, and he’d say well why shouldn’t he - and he would. So we’re fortunate that he’s gone. http://thinkprogress.org/2006/09/17/...ld-gas-prices/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9419 |
Banneling
|
![]() Een interessant boek :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9420 | |
Banneling
|
![]() Zeer interessant artikel van James B. Meig van Popular Mechanics in The Newyork Post Online over Conspiracy cranks :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |