![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pleiten voor een onafhankelijk Vlaanderen mét Brussel is het behoud van België verdedigen. Face it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoek ze 'ns op. Mss kan je wat bijleren. En wat bijstellen. Das altijd mogelijk - ik kon het wel , op mijn vijftigse.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 17 september 2006 om 12:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() TTZ, zolang België bestaat. Daarom dat u immers geen separatist bent, hoewel u mentaal al in Frankrijk leeft.
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Uiteindelijk zou dat niks anders zijn dan de franstaligen met gelijke munt terugbetalen. Historisch is Brussel een vlaamse stad. Maar zoals al aangegeven in mijn andere post, deze Vlaams-Nationalist wil Brussel niet eens meer. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 17 september 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() antwerpen laat brussel niet los.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
De huidige Brusselse gewestelijke en communautaire bevoegdheden kunnen behouden worden in een onafhankelijk VL. Gaat Europa voor jullie water en electriciteit zorgen, voor lucht en waterverkeer? Kijk naar de kaart. Brussel ligt in Vlaanderen. Period.
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wordt wakker, dit is de echte wereld!!!
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en mensen zoals jij zijn de garantie dat Vlaanderen nooit onafhankelijk zal worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vergelijking die geen steek houdt en er met de haren bijgesleept is. Het gaat er niet om hoe het vroeger was, het is de huidige situatie die telt. En Brussel ligt nu eenmaal nog steeds omringd door Vlaams grondgebied. Trouwens, Vlaams-Nationalisten willen Brussel als hoofdstad van Vlaanderen, wat niet hetzelfde is als dat het hoofdstad moet worden van de 'néerlandophonie' (of hoe dat ding ook moet heten).
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 18 september 2006 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat dan bij Brussel niet mogelijk zijn.
![]() |
![]() |
#79 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zucht, zolang we halsstarrig als kiekes zonder kop blijven vasthouden aan Brussel als "hoofdstad van Vlaanderen", omdat het ooit een Vlaamse stad was (net zoals Lille, enz), dan komt er nooit-never-jamais een onafhankelijk Vlaanderen. Steek dat maar goed in jullie kopkes. Brussel loslaten = de weg open naar Vlaamse zelfstandigheid Brussel vasthouden = de garantie op nog 100 jaar (of meer) Belgie! Aan jullie de keuze. Laatst gewijzigd door Zeno! : 18 september 2006 om 10:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Voila, de belgicisten azen op dit soort reacties... Kijk maar naar Bill...