![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
het is iets anders indien je meertalige folders inzake inburgeringstrajecten laat verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Uit respect voor ons uiterst gastvrije Vlaamse land zou ik verzoeken om dan ook Nederlands te spreken en te hanteren als voertaal.
Laat het Frans en andere vreemde talen maar voor wat ze zijn. In een gesprek met een buitenlands politicus of leider dat zou plaats vinden hier in Vlaanderen zou ik dan ook spreken in het Nederlands. Wanneer vb. een Amerikaans president alsmaar Engels spreekt, waarom zouden wij dan geen Nederlands spreken? SAMEN VLAAMS, SAMEN STERK !!! VERZILVER UW STEM(RECHT) !!! LEVE VLAANDEREN |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
N-va is daar ook niet vies van. Zo organiseerde n-va Brussel ooit eens een campagne in het turks, nederlands en frans voor hun debat over onderwijs.
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus wat is het probleem dan als beiden het doen? Altijd eerst voor eigen deur vegen, wat ik eigen niet zozeer tegen u moet zeggen, maar tegen jan hyoens.
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zit wel in de verkeerde partij. ![]() Ik denk dat ze de B.U.B. nog niet kent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er een achterliggende reden is zoals ik al opperde, kan het voor mij nog net, maar echt NET. Is die reden er niet, dan vind ik het pertinent niet kunnen, maar ik wil de volledige historie en waarheid erover kennen, dus ga ik mijn licht eens opsteken bij N-VA Gent.
#33 |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nederlands is niet wat je noemt een wereldtaal.. Ik hoop dat ik met dat nieuws je geen hartaanval heb bezorgd. Er zullen nog veel wereldleiders op bezoek komen in jouw ideaal landje, maar miss is dat maar goed ook, hoe minder buitenlandse invloeden, hoe beter wss. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Het is door zulke houding dat we brussel zijn kwijt geraakt en dat we nu ook
vilvoorde enzo aan het kwijt spelen zijn... De n-va heeft in gent trouwens ook al in het turks reclame gemaakt voor een multicultureel etentje enzo... In brussel kan het door de beugel omdat het nu eenmaal niet onze fout is dat brussel helemaal verfranst is en omdat je zo verfranste vlamingen nog kan terug winnen. Maar Gent is nog altijd een grotendeels homogene nederlandstalige stad ... laat ons dat AUB zo houden. Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 september 2006 om 09:28. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Goddamned Gent in een NEDERLANDSTALIGE stad, dus dit is compleet fout en intollerant gedrag.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op zich heb ik er dus ook geen probleem mee dat meertalige folders zouden worden verspreid waarin mensen worden uitgenodigd om Nederlands te leren. Hoe ga je het anders concreet aanpakken? |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk is dit geen officieel partijstandpunt. En als je nog niet eens het verschil kent tussen de twee kartelpartners, tja... En wie spreekt over de Vlaams hatende N-VA, daar heb ik mijn mening over. Maar de regels van fatsoenlijkheid die op dit forum gelden, weerhouden mij ze kenbaar te maken.
|
![]() |