![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2006 om 00:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh in Vlaanderen is werken voor de overheid ook heel wat ruimer geworden dan in Wallonië, maar ik ben het er wel mee eens met diegenen die nog meer de kaart van de privaat-publieke samenwerking (PPS) willen trekken. Dus als het kan, toch het aantal ambtenaren afbouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat misschien wel goed zou zijn, is een volledige herziening van de ingenomen plaatsen in de verschillende afdelingen. Ik bedoel hiermee dat het werk in sommige afdelingen kan worden gedaan door 1 of 2 man en waar dan 10 man zit, terwijl andere afdelingen dan onderbemand zijn. Dit aantal wordt samengeteld en als het totaal van ambtenaren is bereikt, komt er geen meer bij. Dit geeft een totaal vals beeld van de ambtenarij in zijn totaliteit. Dus neem ambtenaren weg op plaatsen waar er te veel zitten en plaats ze daar waar er een tekort is. Geef Caesar wat Caesar toekomt.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet het ambtenarenstatuut hier wel geen eer aan, door tijdens je uren (op kosten vd gemeenschap, dus) je (kostbare ?) tijd te verprutsen op internetfora. Dan verwondert het mij niet dat je het werk niet kan volgen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 september 2006 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Onder de middag is iedereen vrij te doen wat hij wil, of niet soms ?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je post hier zowel smorgens, smiddags als snamiddags. Handig natuurlijk, smiddags niet buiten gaan betekent dat er geen uren van je prikkaart afgaan. Loondiefstal dus !! Als je niet buitengaat, wordt je verondersteld van verder te werken ipv op kosten van de gemeenschap internetfora te bezoeken.
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gepost om 07h52 gepost om 07h52 gepost om 07h54 Citaat:
gepost om 08h30 Citaat:
gepost om 09h00
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit ook vaak op internet tijdens m'n werk. Geen probleem, tot zolang m'n werk maar afgeraakt.
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verdoken werkloosheid.
Maar tegen die profiteurs zullen ze ni beginnen zagen natuurlijk, want in de ogen van de doorsnee burgertrut werken ze tenminste. Het al dan niet nut hebben daarvan, dat is nogal vergezocht voor over na te denken. Lekker simpel en oppervlakkig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb -afhankelijk van het project- regelmatig wel wat mensen in dienst, maar geen haar op m'n kop dat er ooit aan denkt om die mensen op hun uren te controleren. Zoals Nynork het al stelde: het belangrijkste is dat het werk gepresteerd wordt. Of die mensen dat nu doen door 40 uur te werken elke week of dat kunnen aflappen op 10 uur, dat maakt voor mij niks uit. Voor mijn part werken ze zelfs liefst nog thuis, dan hoef ik er tenminste niet op te zitten kijken.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest hij in de privé werken, maakte ik er geen punt van, omdat het daar ten koste van een bedrijf gaat die daar al dan niet mee akkoord gaat. Maar iemand die voor de overheid werkt (zoals "Lodi" dus) wordt door "ons" allemaal betaald. Dus als hij dan ergens oppert : vind ik dat ik daartegen mag gepast reageren. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Pietje;2000508
vind ik dat ik daartegen mag gepast reageren. ![]() Nog beter is het om met belastingsgeld 25% van de belastingsbetalers te schofferen samen met het uitbouwen van naambekendheid (lees:zelfverrijking)...zoals 0110.... ![]()
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die werken meestal van thuisuit en hebben daarenboven 50 dagen verlof ... toch niet jaloers ?! ik alleszins niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar VB-ers maken er wel gretig gebruik van
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op uw duiven aan het roepen ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 september 2006 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heel late middagpauze ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat gans zijne werkdag één grote middagpauze is.
![]()
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs posts tot ver na 15h. En dat komt dan op tegen 'sociaal profitariaat'. Wordt betaald door de overheid en doet de hele dag geen zak buiten wat internetten. ![]() Go Vlaams Belang, de partij van de gewone (blijkbaar luie) man ![]() |
|
![]() |
![]() |