Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2006, 23:48   #2141
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Anoniem kan je natuurlijk al vertellen wat je wil

Jouw "bevindingen" dus. En ook niet meer dan dat
Je bent een slecht verstaander .
Mijn bevindingen zijn ook die van het Gentse parket en tientallen magistraten .
Stelling :
A) DDC geeft zelf toe dat café Barbarella het stamcafé was van Regina Louf in de periode waarvan ze zegt dat ze het zwaarst is misbruikt .
B) Het Gentse parket beschikt over honderden dossiers lastens het klienteel van dat publiek niet zelden handelend over moord en verkrachting .
C) DDC weet dat , niet alleen door zijn konnecties binnen de gerechterlijke wereld maar ook door mijn aangetekende zendingen .
D) DDC vermeld nergens welke feiten zich afspeelden maar blijft het als een normaal jongerencafé afschilderen .
E) en volgens u liegt die gast niet ?

Laatst gewijzigd door Kaffer : 18 september 2006 om 23:49.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 00:15   #2142
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Als je eens op de site van de Raad voor de Journalistiek (www.rvdj.be) gaat zoeken vind je al zeker 1 (ik dacht zelfs 2) "veroordelingen". Ivm niet gefundeerde en of foutieve artikelen.

Site is blijkbaar momenteel down, maar deze 2 zouden het moeten zijn:
www.rvdj.be/pdf/beslissing200601.pdf
www.rvdj.be/pdf/beslissing200604.pdf
Als je het hier over Douglas De Coninck hebt ( want ik heb de discussie hier niet volledig gevolgd ) ga ik volledig met u akkoord .
DDC is tot tweemaal toe veroordeeld door deze raad , zowel i.v.m. de zaak van die rijkswachter als i.v.m. de berichtgeving over de x-dossiers wegens het verspreiden van leugenachtige en manipulatieve informatie .
DDC heeft nog een geluk dat de voorzitter van die raad Pol Deltour is , zijn vroegere kollega van De Morgen , of hij was allang geschorst als journalist .
Straks gaan we hier van Pietje nog moeten BEWIJZEN dat de aarde rond is .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 19 september 2006 om 00:23.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 00:41   #2143
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Wel, doe het dan. Want tot hier toe bewijs je juist niks.

Misschien jouw logica maar daarom nog niet de logica . Jij trekt bepaalde conclusies zonder ook maar iets te bewijzen.

Hoe weet jij dat "hij" dit allang weet ??
Feit is jij hebt hier nog niemendal bewezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 00:42   #2144
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Straks gaan we hier van Pietje nog moeten BEWIJZEN dat de aarde rond is .
*knip*

Geen persoonlijke aanvallen.

mvg,
Arnold.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 07:57   #2145
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Feit is jij hebt hier nog niemendal bewezen.
is dit niet eerder iets voor het topic "spreek jij allochtoons ?"
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 09:17   #2146
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
is dit niet eerder iets voor het topic "spreek jij allochtoons ?"
typische reactie voor extreem-rechts. Belachelijk, kleinerend en volledig naast de kwestie.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 09:34   #2147
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
typische reactie voor extreem-rechts. Belachelijk, kleinerend en volledig naast de kwestie.
beste luvali,

de smiley betekent dat het een grapje is ... humor, een manier om harde standpunten een beetje te relativeren ... ps je moet die topic 'spreek jij allochtoons' eens bekijken, bij wijlen hilarisch, zelfs allochtone vrienden geven dat toe in diezelfde topic ...

misschien is het net dat gebrek aan relativeringsvermogen bij jonge moslims dat Guido Demoor het leven heeft gekost ?

neem het leven niet (altijd) zo serieus, zou ik zeggen (ik zei bijna doe niet zo verzuurd) (alweer een grapje!)

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2006 om 09:35.
Oud 19 september 2006, 09:56   #2148
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
beste luvali,

de smiley betekent dat het een grapje is ... humor, een manier om harde standpunten een beetje te relativeren ... ps je moet die topic 'spreek jij allochtoons' eens bekijken, bij wijlen hilarisch, zelfs allochtone vrienden geven dat toe in diezelfde topic ...

misschien is het net dat gebrek aan relativeringsvermogen bij jonge moslims dat Guido Demoor het leven heeft gekost ?

neem het leven niet (altijd) zo serieus, zou ik zeggen (ik zei bijna doe niet zo verzuurd) (alweer een grapje!)
ik neem het leven helemaal niet verzuurd. Moet je maar eens aan familie of vrienden komen vragen.
Heb echter een vader gehad, die extremer en rechtser was dan het hele Belang samen. Ik heb die man nooit als voorbeeld gezien. Op een punt ben ik hem echter dankbaar, hij heeft mij laten zien, hoe slecht extreem wel is. Rechts, links, moslimextremisme, het maakt niet uit, het is allemaal even slecht. O ja, hoe ik mijn kinderen zeker niet moet opvoeden, met haat, meerderwaardigheidsgevoel ed, dat heb ik ook van hem geleerd, al had hij het wss liever anders gezien.
Wil je me hier nu op pakken, laat de commentaren maar komen. Daar sta ik boven.

Laatst gewijzigd door luvali : 19 september 2006 om 09:57.
Oud 19 september 2006, 10:04   #2149
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ik neem het leven helemaal niet verzuurd. Moet je maar eens aan familie of vrienden komen vragen.
Heb echter een vader gehad, die extremer en rechtser was dan het hele Belang samen. Ik heb die man nooit als voorbeeld gezien. Op een punt ben ik hem echter dankbaar, hij heeft mij laten zien, hoe slecht extreem wel is. Rechts, links, moslimextremisme, het maakt niet uit, het is allemaal even slecht. O ja, hoe ik mijn kinderen zeker niet moet opvoeden, met haat, meerderwaardigheidsgevoel ed, dat heb ik ook van hem geleerd, al had hij het wss liever anders gezien.
Wil je me hier nu op pakken, laat de commentaren maar komen. Daar sta ik boven.
ik ben er niet op uit gelijk wie te 'pakken' ... maar misschien kan je eens onderzoeken of alle VB' ers wel dat label extreem verdienen ... ik ben al vijfentwintig jaar VB'er ... ik ben geen racist, en voedt mijn kind niet haatdragend op, niet meerderwaardig, maar ook niet minderwaardig. Ik woon in Brasschaat, maar mijn kind gaat naar een concentratieschool in het Antwerpse (40% migranten), want dat is wegens omstandigheden 'praktischer' én ik zie daar geen graten in. ik zie wel liever vandaag dan morgen een onafhankelijk Vlaanderen, en zonder de stap voor stap toegevingen.(vanwege democratische redenen, en beter bestuurlijke redenen)

alstublieft. ben ik nu representatief ? wellicht niet, alhoewel ik VVB'ers ken waar ongetwijfeld hetzelfde voor geldt.

zie, ik ben beter in mails met een kwinkslag, anders wordt het direct zo zwaar ... qed nietwaar ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2006 om 10:06.
Oud 19 september 2006, 10:23   #2150
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
ik ben er niet op uit gelijk wie te 'pakken' ... maar misschien kan je eens onderzoeken of alle VB' ers wel dat label extreem verdienen ... ik ben al vijfentwintig jaar VB'er ... ik ben geen racist, en voedt mijn kind niet haatdragend op, niet meerderwaardig, maar ook niet minderwaardig. Ik woon in Brasschaat, maar mijn kind gaat naar een concentratieschool in het Antwerpse (40% migranten), want dat is wegens omstandigheden 'praktischer' én ik zie daar geen graten in. ik zie wel liever vandaag dan morgen een onafhankelijk Vlaanderen, en zonder de stap voor stap toegevingen.(vanwege democratische redenen, en beter bestuurlijke redenen)

alstublieft. ben ik nu representatief ? wellicht niet, alhoewel ik VVB'ers ken waar ongetwijfeld hetzelfde voor geldt.

zie, ik ben beter in mails met een kwinkslag, anders wordt het direct zo zwaar ... qed nietwaar ?
ben ik mee akkoord, ik heb ook liever dat ons geld in Vlaanderen blijft, dan dat het naar Wallonië gaat. Ik geloof ook nooit dat elke VB-er extreem is; FDW, GA, JS, FVH, echter wel, dus stem je voor die mannen, dan ga je wel akkoord met hun extremisme.
Als die topic over, spreek jij allochtoons, echt zo grappig is, waar staat die, ik lach ook graag en zit nog niet zo lang op dit forum.
Oud 19 september 2006, 10:29   #2151
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ben ik mee akkoord, ik heb ook liever dat ons geld in Vlaanderen blijft, dan dat het naar Wallonië gaat. Ik geloof ook nooit dat elke VB-er extreem is; FDW, GA, JS, FVH, echter wel, dus stem je voor die mannen, dan ga je wel akkoord met hun extremisme.
Als die topic over, spreek jij allochtoons, echt zo grappig is, waar staat die, ik lach ook graag en zit nog niet zo lang op dit forum.
ik heb uitdrukkelijk democratische en beter bestuurlijke redenen vermeld, dus zelfs niet economisch.

GA extreem, GA weg ! (da ziede van hier bedoel ik )
zelfs FDW beweert niet meer dat alle allochtonen terug moeten ... maar soit, daar kan ik je bekommernis misschien nog wel begrijpen
van FVH weet ik het niet, heb m nog nooit zo heel extreem uit de hoek weten komen
JS ? help mij eens ...
Oud 19 september 2006, 10:29   #2152
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ik dacht bij koetjes en kalfjes
Oud 19 september 2006, 10:47   #2153
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het drama van het ganse politieke gebeuren in België op dit ogenblik is echter dat vele mensen zich door "labeling" echt racist beginnen te voelen terwijl ze niks meer of minder zijn dan de meest solidaire mensen ter wereld.
Dat gegeven beschouw ik als de grootste misdaad van politiek links en is voor mij (en waarschijnlijk honderdduizenden anderen) de oorzaak van een enorme frustratie.
Dat politiek links dit doet wegens machtsgeilheid en aldus net gebruikt wordt door dat soort van establishment dat zij ideologisch zouden moeten bekampen is allerminst een excuus en is intriest.

Ikzelf beschouw mij trouwens ideologisch als links conservatief
Oud 19 september 2006, 11:01   #2154
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Het drama van het ganse politieke gebeuren in België op dit ogenblik is echter dat vele mensen zich door "labeling" echt racist beginnen te voelen terwijl ze niks meer of minder zijn dan de meest solidaire mensen ter wereld.
Dat gegeven beschouw ik als de grootste misdaad van politiek links en is voor mij (en waarschijnlijk honderdduizenden anderen) de oorzaak van een enorme frustratie.
Dat politiek links dit doet wegens machtsgeilheid en aldus net gebruikt wordt door dat soort van establishment dat zij ideologisch zouden moeten bekampen is allerminst een excuus en is intriest.

Ikzelf beschouw mij trouwens ideologisch als links conservatief
ik wordt van de steeds beklemmendere betutteling van de weeromstuit hoe langer hoe libertairder terwijl ik mijzelf vroeger als gewoon conservatief zou bestempeld hebben
Oud 19 september 2006, 11:52   #2155
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik wordt van de steeds beklemmendere betutteling van de weeromstuit hoe langer hoe libertairder terwijl ik mijzelf vroeger als gewoon conservatief zou bestempeld hebben
Ik noem mezelf pas conservatief vanaf het ogenblik dat er door de linkse kerk met voorbedachten rade serieus aan fundamentelen waarden en normen werd geprutst.
Ik noem mij links omdat ik de gelijkheid in rechten van elk individu vooropstel.
Ik noem mezelf nationalist omdat ik conservatief en links wil zijn binnen een bekende en taalgebonden dynamisch-kulturele zone.
En als het hebben van een open kritische geest libertair kan worden genoemd...awel dan ben ik ook dat...
Oud 19 september 2006, 12:50   #2156
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Goh, dit is een slag in het gezicht van de familie...

Komaan zeg, geen causaal verband! Hadden die zes jongeren hem niet bedreigd, dan was hij helemaal niet in een "fight of flight syndroom" beland.

Ik heb het niet begrepen op Voorpost en co, maar wat ze hierbij komen doen ontgaat mij toch volledig... (relevantie?)
Je weet toch: eerst wad het moord, daarna afgezwakt tot doodslag, dan tot slagen en verwondingen met de dood tot gevolg en tenslotte was het een spijtig voorval.
Wat moet de familie daar idd. van denken ? Gewoonweg schandalig!
En dat om de allochtonen niet tegen zich in het harnas te krijgen ?
Laf België, laffe politici!
Oud 19 september 2006, 12:52   #2157
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik noem mezelf pas conservatief vanaf het ogenblik dat er door de linkse kerk met voorbedachten rade serieus aan fundamentelen waarden en normen werd geprutst.
Ik noem mij links omdat ik de gelijkheid in rechten van elk individu vooropstel.
Ik noem mezelf nationalist omdat ik conservatief en links wil zijn binnen een bekende en taalgebonden dynamisch-kulturele zone.
En als het hebben van een open kritische geest libertair kan worden genoemd...awel dan ben ik ook dat...
ik ken geen libertairer mens dan jij Fi
Oud 19 september 2006, 12:53   #2158
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
JS ? help mij eens ...
Meneer Spinnewijn.

Laatst gewijzigd door luvali : 19 september 2006 om 12:54.
Oud 19 september 2006, 12:57   #2159
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes Bekijk bericht
de vraag is: in hoeverre is het relevant dat de man lid was van Voorpost?
Klopt! Al was het slachtoffer een rooie, het is en blijft een laakbaar feit. Dit heeft niets met partijpolitiek te maken, maar met beschaving, opvoeding, menselijkheid.
Foei aan de andersdenkenden!
Oud 19 september 2006, 13:00   #2160
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Meneer Spinnewijn.
die ken ik helemaal niet, daar kan ik geen oordeel over vellen ...

ps ben jij die 1174 posts van mij nog aan het checken ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be