![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn bevindingen zijn ook die van het Gentse parket en tientallen magistraten . Stelling : A) DDC geeft zelf toe dat café Barbarella het stamcafé was van Regina Louf in de periode waarvan ze zegt dat ze het zwaarst is misbruikt . B) Het Gentse parket beschikt over honderden dossiers lastens het klienteel van dat publiek niet zelden handelend over moord en verkrachting . C) DDC weet dat , niet alleen door zijn konnecties binnen de gerechterlijke wereld maar ook door mijn aangetekende zendingen . D) DDC vermeld nergens welke feiten zich afspeelden maar blijft het als een normaal jongerencafé afschilderen . E) en volgens u liegt die gast niet ? Laatst gewijzigd door Kaffer : 18 september 2006 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DDC is tot tweemaal toe veroordeeld door deze raad , zowel i.v.m. de zaak van die rijkswachter als i.v.m. de berichtgeving over de x-dossiers wegens het verspreiden van leugenachtige en manipulatieve informatie . DDC heeft nog een geluk dat de voorzitter van die raad Pol Deltour is , zijn vroegere kollega van De Morgen , of hij was allang geschorst als journalist . Straks gaan we hier van Pietje nog moeten BEWIJZEN dat de aarde rond is . Laatst gewijzigd door Kaffer : 19 september 2006 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2146 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de smiley ![]() misschien is het net dat gebrek aan relativeringsvermogen bij jonge moslims dat Guido Demoor het leven heeft gekost ? neem het leven niet (altijd) zo serieus, zou ik zeggen (ik zei bijna doe niet zo verzuurd) ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2006 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2148 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Heb echter een vader gehad, die extremer en rechtser was dan het hele Belang samen. Ik heb die man nooit als voorbeeld gezien. Op een punt ben ik hem echter dankbaar, hij heeft mij laten zien, hoe slecht extreem wel is. Rechts, links, moslimextremisme, het maakt niet uit, het is allemaal even slecht. O ja, hoe ik mijn kinderen zeker niet moet opvoeden, met haat, meerderwaardigheidsgevoel ed, dat heb ik ook van hem geleerd, al had hij het wss liever anders gezien. Wil je me hier nu op pakken, laat de commentaren maar komen. Daar sta ik boven. Laatst gewijzigd door luvali : 19 september 2006 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alstublieft. ben ik nu representatief ? wellicht niet, alhoewel ik VVB'ers ken waar ongetwijfeld hetzelfde voor geldt. zie, ik ben beter in mails met een kwinkslag, anders wordt het direct zo zwaar ... qed nietwaar ? Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2006 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als die topic over, spreek jij allochtoons, echt zo grappig is, waar staat die, ik lach ook graag en zit nog niet zo lang op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GA extreem, GA weg ! (da ziede van hier bedoel ik ![]() zelfs FDW beweert niet meer dat alle allochtonen terug moeten ... maar soit, daar kan ik je bekommernis misschien nog wel begrijpen van FVH weet ik het niet, heb m nog nooit zo heel extreem uit de hoek weten komen JS ? help mij eens ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gegeven beschouw ik als de grootste misdaad van politiek links en is voor mij (en waarschijnlijk honderdduizenden anderen) de oorzaak van een enorme frustratie. Dat politiek links dit doet wegens machtsgeilheid en aldus net gebruikt wordt door dat soort van establishment dat zij ideologisch zouden moeten bekampen is allerminst een excuus en is intriest. Ikzelf beschouw mij trouwens ideologisch als links conservatief
![]() |
![]() |
#2154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik noem mij links omdat ik de gelijkheid in rechten van elk individu vooropstel. Ik noem mezelf nationalist omdat ik conservatief en links wil zijn binnen een bekende en taalgebonden dynamisch-kulturele zone. En als het hebben van een open kritische geest libertair kan worden genoemd...awel dan ben ik ook dat... ![]()
![]() |
![]() |
#2156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat moet de familie daar idd. van denken ? Gewoonweg schandalig! En dat om de allochtonen niet tegen zich in het harnas te krijgen ? Laf België, laffe politici!
![]() |
![]() |
#2157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 |