![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Benedictus Imperator et Pontifex Maximus van Europa? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 35,09% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 61,40% |
Weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat die slogan betreft, als er bij jou geen racistische ondertoon aan moest zitten, was hij zelfs grappig. Laatst gewijzigd door luvali : 19 september 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu zou ik het waarderen dat jij even tijd neemt om mijn 1.175 postings door te nemen en er daar één uit te vissen die racistisch is. voor het geval je die niet moest vinden, kan je me nog altijd je excuses aanbieden. (ik ben niet alleen niet racistisch, maar ook nog eens tamelijk vergevingsgezind ... tja, ik weet eigenlijk ook niet of ze bij het VB op een aanhanger als ik zaten te wachten, maar ze zitten ermee ... en nu ik erover nadenk, zo ken ik er nog een aantal hoor, VB ers met relativeringsvermogen, zonder racisme en met gevoel voor humor) desalniettemin, met vriendelijke groet, Anna ps het aantal dopen, huwelijken en kerkelijke begrafenissen ligt nog altijd een eind boven de 80 % Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2006 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Waarom naar de kerk gaan!!God is toch overal
![]() ![]() Je wordt geen beter mens omdat je in een bepaald gebouw zit! Je daden zeggen wat je bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 19 september 2006 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Misschien, heb ik toen mijn conclusie te snel getrokken. Afgaande op je laatste post, voel ik mij niet te beroerd, om je hierbij mijn excuses aan te bieden, want die bewijst idd. het tegendeel. Misschien, dat ik door mijn jeugd, soms al eens te snel conclusies trek, maar als dat dan gebeurt, ben ik dus niet te beroerd om dat toe te geven. ps, ik ben ook voor de kerk gehuwd, heb mijn kinderen laten dopen en mijn kleindochtertje is ook pas gedoopt. Maar net zoals bij veel mensen is dit meer omdat de oudere familieleden het graag hebben en meer uit traditie, dan uit geloof. Laatst gewijzigd door luvali : 19 september 2006 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... oops over te snel conclusies getrokken gesproken, ik zat al op mijn paard en uw excuses moesten nog komen ![]() bij deze, het zij u vergeven (u betoonde immers berouw ![]() ![]() maar het is toch belangrijk om verschil te maken tussen racisme (ongeoorloofd discriminerende acties/uitlatingen stellen op basis van ras) en kritiek (ook snoeiharde) op een geloofsovertuiging ... want als dat niet meer mag, moeten we niet meer over politiek spreken natuurlijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() en ik maar hopen dat jij bij mij ging blijven ...
![]() ps ik denk niet dat ie met de fiets gaat gaan ... Laatst gewijzigd door Anna List : 19 september 2006 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() desalniettemin houdt ik mij het recht voor om denigrerend te doen over gelijk welk geloof en gelijk welke politieke en levensbeschouwelijke overtuiging ... dat recht heb ik toch, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Deden die gezagshebbers dat uit religieuze overwegingen? Ik dacht het op alle vlakken niet, nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn die Marokkanen en die CD'kes dan misschien ook "de mollen"? |
|
![]() |
![]() |