![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als Coveliers belangrijke zaken zou zeggen die lijnrecht ingaan tegen het VB partijprogramma dan zou het VB tot volgend jaar moeten wachten om weer mijn stem te krijgen. CD&V en NVA een schizofreen kartel. Ik hoop dat ze op 8 oktober ferm in het zand bijten. Laatst gewijzigd door Duym : 19 september 2006 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente gaat de N-VA (weliswaar geschorst) samen in kartel met het VB naar de verkiezingen. Dat is het verschil tussen haatzaaierij en resuluut voor meer Vlaanderen gaan. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet hier het huiswerk van velen toch niet overdoen? Echt voor Vlaanderen kiezen is uiteindelijk EEN grote vuist met VB maken tegen dit Belgische gedrocht LE TERME: De kiezers van het Vlaams Belang zijn mensen met een crimineel verleden en een criminele toekomst. BDW: Als Dewinter deze verkiezingen niet wint is hij als een Duitse generaal die Moskou gezien heft, maar het nooit heeft kunnen veroveren. Ach man zwijg me van dat getjeef Hallo haatzaaierij? Hoor ik daar hypocrissie? |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() idd Duym dat is haatzaaierij... Dezelfde hypocrite die niet wil praten met hetVB ..; waarom? omdat ze de splitsing van de SZ willen. En dat wil mr Leterme niet. Mr leterme wil wel een vlaams schaamlapje om terug aan de macht te komen.
Ze zijn elkaar waard de cdenv en n-va in hte breken van beloftes... Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 september 2006 om 14:48. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Duym;2000652]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We hebben begot veel meer mensen zoals Robert nodig. ![]()
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat er nog velen zijn als Robert, maar dan wel zonder die onderhuidse, laffelijke insinuaties te voeden of ze via een omweggetje te vergoelijken. ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 19 september 2006 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij zo dom geboren, of heb je daar een kursus voor gevolgd? On-ge-loof-lijk !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vertaald naar de Vlaamse en Belgische politieke situatie: als het VB verkiezingsoverwinningen blijft opstapelen, maar tezelfdertijd - door haar politiek discours en haar “bedrijfscultuur” - zichzelf tot de rol van politieke paria blijft veroordelen en zich aldus ook zelf blijft uitsluiten van enige beleidsdeelname, zullen de opeenvolgende electorale triomfen slechts Pyrrusoverwinningen blijken, omdat het VB-partijprogramma (waarvan toch mag worden aangenomen, dat de VB-top en kiezers daar uiteindelijk toch ooit een deel van verwezenlijkt willen zien) op die manier ten eeuwigen dage dode letter riskeert te blijven.. Ook de vergelijking tussen FDW en een Duitse generaal is helemaal niet per definitie beledigend. Zelfs ten tijde van het nazi-regime telde het Duitse officierenkorps heel wat eerbare mensen, slechts gedreven door gevoelens van eer, plicht en loyauteit t.a.v. hun land. Zo was Wehrmacht-kolonel Claus Van Stauffenberg de stuwende kracht achter een ei zo na geslaagde aanslag op Hitler en gelijktijdige poging om het nazi-regime omver te werpen, hetgeen hij later met de dood diende te bekopen.. (Indien FDW dergelijke vergelijkingen in de toekomst wenst te vermijden, moet hij misschien maar niet meer met Duitse helm en koppelriem gaan poseren voor interviews..)
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kom zeg, ik weet dat NVA'ers aan hoogheidswaanzin lijden, maar denk nu niet dat Vlaams Belangers achterlijk zijn. "Je bent een vuile moordenaar!" "Wat? Ik?" "Kom, kom, dat is 'helemaal niet per definitie beledigend'. Naast Christus hing een goede moordenaar!" |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp, is "Duitse generaal" in uw ogen een synoniem van "vuile moordenaar"? Tja, sta me toe daar zelf toch iets genuanceerder over te denken, hoor..
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Met die tweede opmerking maak je je gewoonweg belachelijk, maar dat zal voor jou geen probleem zijn, want daar zijn NVA'ers in getraind. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
1: de groep die ze daarmee willen bereiken (in vreemde taal) loont zich om stemmen te ronselen (lees: is groot genoeg) 2: impliceert rechtstreeks dat de integratie van deze (grote) groep compleet gefaald is, en zelfs niet gestimuleerd wordt BUB? Ik hoop dat alleen die autisten van het koningshuis en enkele achtergebleven franskiljons op 'zoiets' stemmen...'Zucht' |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|