![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 september 2006 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Het moet zijn dat het het VB de grootste bedreiging vomrt voor de belgsiche constructie.
@distel: Ik zie niet in waarom het VB geen goede partij zou zijn los van het feit of je het nu al dan niet inhoudelijk eens bent. het VB geeft een stem aan mensen die anders nooit gehoord zouden worden. Het VB geeft zuurstof aan de democratie aangzien bepaalde thema's anders gewoon onbesproken zouden blijven. En het VB vormt bovendien een uitlaatklep voor veel mensen Die ontevreden zijn met het gevoerde beleid. VB kiezen is echt kiezen, want uiteindelijk is uit het verleden gebleken dat er tussen de andere partijen maar weinig verschil zit. Het is ook door het VB dat clubjes als b-plus ontstaan zijn. Aangezien het tricolore Belgie bedreigd werd. De enige reden waarom VB de kans niet krijgt om het te bewijzen is niet omdat ze het niet goed zou doen maar wel omdat men schrikt heeft dat ze het wel beter zouden doen. Laatst gewijzigd door ilfalco : 17 september 2006 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag was een succes en dat is wat telt!
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens ik zie eigenlijk niet wat hier het probleem is. de waalse feestdag vieren in antwerpen so ?? Ik ben er vrij zeker van dat de amerikaanse, franse of nederlandse feestdag hier ook gevierd wordt maar hierover hoor ik géén gezaag.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() ik vind het tof voor jou dat het een succes is geweest.
al ben ik het hoger met distel en van maerlant eens dat Van Overloop en diens boek niet zo'n gelukkige keuze is. Persoonlijk ben ik van mening dat er te veel over het VB gesproken wordt en te weinig met (zijn kiezers). Hoeveel hebben de mond vol over 'luisteren naar de VB-kiezer' en hoeveel zijn er bereid dat ook écht te doen? soit.. Overigens, het is - vrees ik - waar wat hoger wordt geschreven: wie niet met de fanfare steeds afgeeft op het VB wordt maar al te vaak beschouwd als een kiezer... niet dus. Tenslotte.. 'k heb de indruk dat franstaligen vaak zo'n 'verkeerde kijk' hebben op waar het voor veel vlamingen om gaat, wat er 'in het noorden leeft, gebeurt' etc. en dat de relaties niet verbeterd worden door het (nog maar eens) over het VB te hebben... dat werkt demonisering van alle 'flaminganten'/vlamingen alleen maar in de hand (vrees ik). overigens.. persoonlijk vind ik dat mensen zich zo uitsloven (of hebben uitgesloofd) om toch maar niet als VBer te worden bestempeld dat ze de indruk van een 'sloof' geven.. alleen maar omdat ik meende dat heel wat mensen zich niet méér verbonden voelen met een waal dan met een nederlander (mijn ouders bijvoorbeeld zijn niet tweetalig... en Nederland kunnen ze zich behelpen, in Wallonië daarentegen is er een taalbarrière) werd ik eens 'gewaarschuwd' door een welmenende vriendin: ik zou om die reden wel eens als VB'er kunnen worden beschouwd.. zij wisten wel beter, maar de 'anderen'?!?!? Nog groter was de verbazing toen ik stelde dat dat dan 'de anderen' hun probleem was... |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hapjes waren op.
[slechtgezind]
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach... je kan niet elk jaar dezelfde mensen uitnodigen he!
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat is allemaal de schuld van de NS... Als die je niet zo'n omweg hadden laten maken, was je nog heel goed op tijd geweest!
![]()
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() Het was werkelijk heel tof ik heb er van genoten. Zoveelste bewijs dat wederzijds respect al een hele hoop problemen en voornamelijk vooroordelen aan de kant kan zetten.
Wat Nobert van Overloop zegt , kan ik enkel meegeven dat het zeer intressant was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige reden waarom ze 1 miljoen stemmen hebben is omdat ze de enige gekende oppositie zijn. Dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Leuke argumenten heb jij toch. Als je met je mond vol tanden staat, toon je een vogeltje. Ik wil wel eens op TV debatteren met jou. Ik denk dat je ze zal zien vliegen.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 19 september 2006 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Wat u hier nog doet, is een vraagteken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Wees gerust, daar bent u intellectueel niet zwaar genoeg voor.
Een idioot kan mij niet beledigen, en een intelligent iemand doet het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 20 september 2006 om 00:18. |
![]() |
![]() |