![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Benedictus Imperator et Pontifex Maximus van Europa? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 35,09% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 61,40% |
Weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Al was het maar om idioten als die Jo Vally hier te counteren. En het stikt in Europa van de volksverraders zoals hem. Leve Benedictus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) een keizer voor het leven : Benedictus is 79, zal dus ook geen generaties duren die beperkte tijd 3) een uniek keizersambt : uniek, daarna is het gedaan Bedoeling is niet om een keizerrijk te stichten met al zijn nefaste nevenproducten, maar gewoon een soort van geestelijk en wereldlijk ambt van "leider" van de ene historische periode naar de andere. Van de absolute chaos en anarchie waarin het instabiele en volop desintegrerende Europa momenteel verkeert naar een volledig andere orde die meer stabiel is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Het is hier al eens aangehaald :met zou de islam moeten verbieden in europa want zij is in tegenstrijd met de democratie. Als dat zwart op wit kan bewezen worden. Mag deze fascistische religie niet meer gepratikeerd worden. Dat zou al een goede stap zijn.
Je kan zowel nazisme toelaten dan als islam ook mag. Laatst gewijzigd door colargo : 19 september 2006 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zulks, gesteld dat het ooit zou gebeuren, eerder zien als een soort ambassadeurschap van de redelijkheid (god als logos, rede, weetjewel) dan als het hoofd van een dagelijks bestuur. Als je de moslims aan het denken zou kunnen zetten over God als Logos, dan zou dat al een revolutie betekenen. Dat zou betekenen dat God wordt teruggebracht daar waar hij hoort: in een filosofisch debat. Weg uit de fabeltjeskranten van de 'heilige schriften' waar hij een figuur als Sinterklaas is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bevoegdheden? Geen enkele bestuurlijke bevoegdheid bijvoorbeeld. Enkel bevoegdheid om voor Europa in dialoog te gaan met degenen die Europa uitdagen. Een soort van president / minister van buitenlandse zaken als je zou willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "�* bas la calotte"
![]()
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geachte ploert(endoder),
ik wil toch wel even stellen, dat ik voorstander ben van een onafhankelijk Vlaanderen, maar dan wel een Vlaanderen, waar het goed leven is voor iedereen, ongeacht zijn afkomst, nationaliteit, godsdienst, seksuele voorkeur, handicap en zo voort. Dus geen Vlaanderen waar, extreem-rechts, of extreem-links, aan de macht is en iedereen die anders is of denkt, aan de schandpaal genageld wordt. Ik huiver dus voor een Vlaanderen, waar het VB het voor het zeggen heeft, omdat dan veel mensen uitgesloten worden, of in angst moeten leven. Ik huiver ook voor een extreem-links Vlaanderen, omdat dan ook de vrije meningsuiting wordt beknot en we steeds in angst moeten leven, zoals de mensen in het voormalige Oostblok, jaren geleefd hebben. Ik zeg niet dat onze maatschappij, momenteel perfect is, maar in ieder geval beter dan de alternatieven. hoogachtend luvali ps, als je nu weer wilt schelden, bedenk dan iets originelers. Dat van die volksverrader, zal ik je maar vergeven. pps, voor men mij nu weer wil pakken op voorgaande postings, even een antwoord, dat ik hier ook gekregen heb. "desalniettemin houdt ik mij het recht voor om denigrerend te doen over gelijk welk geloof en gelijk welke politieke en levensbeschouwelijke overtuiging ... dat recht heb ik toch, niet ?" Laatst gewijzigd door luvali : 21 september 2006 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is programmapunt 1 van het VB ? de bestaansreden als het ware van een één thema partij ? juist, als je dat nu eens gewoon uitvoerde ... dan decimeert het VB nadien vanzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 september 2006 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
naïeveling... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lokaal Raadslid
|
![]() in het Vlaanderen van vandaag, waar onverdraagzaamheid gepredikt wordt, vind ik dat eigenlijk een compliment.
![]() Laatst gewijzigd door luvali : 21 september 2006 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() die laatste zin had ik je toegeworpen ... ik hoop voor jou dat je op zijn minst inziet dat dat om een basisvrijheid gaat voor iedereen ! (of ga je bvb kamagurka straffen voor elke keer ze de paus hekelen ?!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() idd die zin heb ik van jou. is idd een basisvrijheid. Maar als ik dan de commentaar van, bijvoorbeeld ploert(endoder) lees, zou hij die, basisvrijheid, graag van mij afnemen. Ik kan begrijpen dat je mij, deze zin toegeworpen hebt, maar bij anderen reageer je niet en ga je akkoord dat ze deze vrijheid niet respecteren.
Laatst gewijzigd door luvali : 21 september 2006 om 14:39. |
![]() |
![]() |