![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Op de andere bestaat er op zijn zachtst gezegd twijfel-en dat zeggen niet alleen conspirationisten. En die videos van de kapers,alsof dat uitsluitsel geeft...
![]() |
![]() |
#983 | |||
Banneling
|
![]() paranoia eh?
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
And so on and so forth Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 september 2006 om 10:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Dit is hier vorige week al gepost.Bush doelt op aanslagen die zijn verijdeld,niet op 9/11.
![]() |
#985 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je moet mij niet geloven. Hier een interessante discussie tussen Yosri Fouda (Al Jazeera) en S. Abdallah Schleifer (TBS). Het is een lange discussie, ik geef maar enkele citaten (over de "Afghanistan-video"). Het hele artikel is echter interessant. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 september 2006 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Saudi Intelligence kon dus makkelijk bij OBL komen?
![]() |
![]() |
#988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de rest lees je weer heen, de bevestiging door de Al Qaeda mensen zelf dat de video authentiek is.
![]() |
#989 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel een vraag over het deel wat je belicht.Je antwoordt niet op de vraag (weeral).
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij schreef "Dus we moeten op de intuitie van de journalist vertrouwen ... " en mijn antwoord is neen, want je hebt ook de bevestiging van de Al Qaeda mensen zelf. Dat stond ook in mijn citaat. Jouw "vraag" was dus al beantwoord voor ze gesteld werd. Overigens is de intuïtie van een Arabische journalist in deze meer waard dan de vooroordelen van conspirationisten. Weeral probeer je de discussie over de videos te herleiden tot de "Afghanistan-video", en zelfs voor deze blijkt dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat ie vals is, integendeel zelf. Nu, believers zullen toch nooit enig bewijs aanvaarden, dat blijkt hier weeral. Als je er niet omheen kan, dan maak je er gewoon een vervalsing van.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 september 2006 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Saudi Intelligence kon dus makkelijk bij OBL komen? (heeft die journalist dat trouwens op tape?of zegt hij enkel dat hij het ze gevraagd heeft en dat ze bevestigen?) Citaat:
![]() Net zoals laatst met de verzekering van Silverstein.Je geeft enkele links met pagina's lang materie en je trekt een conclusie die geenszins bewezen wordt in de links.Je weet geen antwoord op de vragen en zegt dan maar:het staat in de links. ![]() Niet overtuigend hoor.Geef ofwel toe dat je het niet weet of geef hetgeen wat backt wat je zegt. En nogmaals,het draait me niet om mijn gelijk halen,het gaat me om de waarheid.Ik zei het al,ik ben aan het schrijven over die zaken omdat sommige ongeïnformeerde aanhangers van de inside job bepaalde zaken verkondigen die onzin zijn en de hele beweging wordt daar op afgerekend.Beweringen die achteraf onwaar zijn en makkelijk aan te tonen kunnen we best missen-ikzelf althans.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 september 2006 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook niet ondenkbaar. Citaat:
Als je niet wil aanvaarden dat een leaseholder het geleasde goed aan het einde van de lease moet teruggeven, dan ligt dat niet aan mij. Ik heb met links aangetoond dat Silverstein de lease voorlopig blijft betalen, dat de verzekeringsgelden tegenover het (voorlopig) eigendom staan. Om vol te houden dat Silverstein winst maakt moet je "vergeten" dat hij twee torentjes van 110 verdiepingen kwijt is en ze aan de eigenaar in één of andere vorm terug moet geven. Doe dat maar, klinkt heel overtuigend. ![]() Citaat:
Dat er veel onzin door 9/11-conspirationisten wordt verteld klopt. Daar is ook een eenvoudige reden voor: goede argumenten hebben ze nauwelijks.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 september 2006 om 12:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Minister-President
|
![]() Ik zal het dan maar nog een keer vragen:Als Silverstein financiering voor de Torens vindt,niet bestaande uit zijn geld,heeft hij dan winst gemaakt?
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij verwart hier overigens twee zaken. De vraag is niet of Silverstein "winst kan maken". Uiteraard kan hij winst maken. Hoe? Door torens te bouwen, de leasegelden betalen, de (eventuele) bijkomende financiering terugbetalen en huurgelden innen. Op termijn kan dat een rendabele operatie zijn. Niets mis mee. Maar deze eventuele winst heeft niet met de aanslagen te maken. Zonder de aanslagen maakte Silverstein nu al winst (huurgelden>(leasegelden+kosten)). Anders had hij als succesvolle zakenman dit contract met NYNJPA niet getekend.
![]() |
![]() |
#995 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De cijfers zijn mij vooralsnog niet voor handen.
![]() |
![]() |
#997 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Silverstein heeft echter wel al een enorm bedrag ontvangen aan verzekeringen die ver de voorlopige kosten die hij heeft gehad overstijgt.
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voordeel voor Silverstein is dat de interesten op de Liberty Bonds lager zijn dan wat hij op de markt moet betalen. Volgens dit artikel is het project rendabel mits Silverstein voldoende Liberty Bonds "krijgt". Anders gezegd, indien hij voldoende relatief goedkope financiering kan vinden. Niks grote winsten dankzij de aanslagen dus.
![]() |
![]() |
#999 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, ik zal een verhaaltje vertellen. Citaat:
Net zoals ik in het fictief verhaaltje hierboven de 150.000 € lening "vergeet", die de bank heus wel terugwil.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 september 2006 om 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens het artikel heeft Silverstein 4,3 miljard$ nodig om de Torens te heropbouwen. Hij heeft 4,6 mijard$ van de verzekeringen gekregen en 1,3 mijard$ daarvan uitgegeven (volgens de meeste bronnen) aan lease en gerechtskosten. Klopt het tot hier?
![]() |