![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me dan ook af wat het meest opportune is. Het VB verwijten dat ze nog steeds met die problemen afkomen, of eens nadenken hoe het in godsnaam mogelijk is dat deze problemen nu al meer dan 15 jaar compleet genegeerd worden door de zelfverklaarde democraten en in sommige gevallen zelfs actief verergerd. Ik vind het een goedgemaakt clipje. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 september 2006 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Een meesterlijk stukje propaganda in de stijl van leermeester Joseph Paul "We hebben het (Duitse)Rijk gemaakt met propaganda" Goebbels.
Per stukje een voorbeeld: 1) Het selectief geheugen: In het eerste stuk over veiligheid toont men doelbewust enkel die krantenartikels die in hun kraam passen. Waar staat het artikel over de moordpartij van VB-aanhanger Hans Van Themse? 2) Muziek: De juiste keuze van muziek is in de propaganda van het grootste belang. De muziek die bij het tweede stuk, het stuk over de vreemdelingen, staat is donker en dreigend. Het zet de beelden over de "gevaarlijke moslims" kracht bij. Was het VB net hiervoor niet veroordeeld? 3) Misleiding: Eigenlijk is het stukje over belastingen correct. Ware het niet dat het VB hiervoor in realiteit zelf oneerlijk is. Zij pleiten voor "minder lasten". Minder lasten voor wie? Voor de bevolking? De voorstellen die het VB lanceerde gingen naar mijn weten over minder lasten voor de grote bedrijven, niet voor het gewone volk. Het gewone volk moet van het VB tot hun 70 blijven werken (en dus méér belastingen betalen). Toffe jongens. 4)Goebbels himself "politici moeten wat minder aan zichzelf denken en wat meer aan het algemeen belang" Dat de VB-kopstukken dan maar beginnen met hun dikke villa te verkopen en te schenken aan het algemeen belang. En om terug te komen op het vorige punt, als je dan toch zo consequent bent, geef de 200 miljoen bef. dotatie die de belastingbetalers je "schenken" terug. Nodig voor de propaganda zeker? 5)Herhalen, herhalen, herhalen, ... Cordon sani...geeuw... Wat is er eigenlijk niet democratisch aan het CS? Als een partij het ideologisch niet kan verantwoorden om met een partij zoals het VB samen te werken, lijkt het me niet meer dan normaal om partijleden uit de partij te zetten die met die ideologie niet akkoord gaan. Het is niet omdat het Filip Dewinter nu zijn "neus dichtknijpt" en in maatpak in het parlement zit, hij plots minder sympathie heeft voor nazi-collaborateur Staf Declercq. 6)uit de bocht Zoals eerder aangehaald, grappig ![]() We enter parliament in order to supply ourselves, in the arsenal of democracy, with its own weapons. If democracy is so stupid as to give us free tickets and salaries for this bear's work, that is its affair. We do not come as friends, nor even as neutrals. We come as enemies. As the wolf bursts into the flock, so we come - Joseph Paul Goebbels |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had graag een spotje gezien van de vld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Exact wat ik dacht...
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar niet om te lachen is natuurlijk dat DM en Humo zich dingen kunnen permitteren waarvoor andere media zouden vervolgd worden (cfr kutmarokkaantjes e.d. ) links staat blijkbaar automatisch buiten verdenking van het CGKR ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Goede wijn behoeft geen krans...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 september 2006 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 21 september 2006 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 september 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet niet wat de VLD zou moeten tonen. Misschien de 200 000 werknemers waarvoor hij een baan heeft gecreëerd ?
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja enkel voor de middeklasse. ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan uw denkspoor volgen denk ik.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |