![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen een staatsgreep? | |||
Ik ben voor als het Vlaams Belang mislukt |
![]() ![]() ![]() |
12 | 19,67% |
Ik ben tegen iedere staatsgreep en deel de standpunten van VB |
![]() ![]() ![]() |
14 | 22,95% |
Ik ben tegen iedere staatsgreep en deel de standpunten van VB niet |
![]() ![]() ![]() |
29 | 47,54% |
Ik ben voor een staatsgreep als het Belang lukt |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,84% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 21 september 2006 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Als je goed gelezen had dan had je gezien dat het Vlaams Belang eerst moest mislukken en dat dan het leger een staatsgreep tegen de democratie zou kunnen uitvoeren. En dit pas in een uitzichtloze situatie, nu is het nog niet erg genoeg. Maar over een jaar of zes zou dit goed kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rofl, gelukkig voor jou heb je zoiets nooit van dichtbij meegemaakt! Blijf lekker veilig weggestoken in je beschermde omgeving vol boekskeskennis! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het nog niet gehad over de straatterreur van alledag. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 21 september 2006 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Het idee van een staatsgreep is in ons land toch helemaal niet op zijn plaats?
We wonen toch in een van de welvarendste streken ter wereld? Waarom zouden wij in hemelsnaam een staatsgreep nodig hebben. En bovendien, die brengen toch meestal niet zo veel goeds. Volgens mij is dit niet meer met politiek bezig zijn,maar met wat dagdromerij bij een stevige pint. Nu ja, dat kan ook wel eens plezant zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik heb zoveel genoten van de multiculturele verrijkingen dat ik die ook eens wil gunnen aan anderen. Ik wil ook wel eens buiten kunnen komen en vriendelijke gezichten zien in plaats van die smoelen waar de haat en de gluiperigheid van afdruipt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Staatsgrepen, coups, no thx, nie voor mij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De bevolking moet maar zelf opkomen voor hun rechten, en de politiek tot verandering dwingen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vergeet die staatsgreep maar, al het zware militair materieel staat in La Wallonie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb al eens aangehaald dat de staatsgreep in Thailand een goede zaak is. De rechtse leider, Taksin, gaf de democratie geen kans en kocht als het ware stemmen bij de armere bevolking door leugens en omkoperij. De linkse politiekers maakten geen kans.
De staatsgreep wordt zelfs door de koning gesteund. Gezien de kracht van de koning aldaar, zijn de mensen blij dat Taksin eraf ligt. Nu kan democratie eindelijk terug zijn weg vinden in de Thaise politiek (dat is alvast de bedoeling van de tot nu toe geweldloze staatsgreep. Hier in België zitten we met exact hetzelfde probleem, maar hier zijn het de linksen die de democratie verkrachten. Ze sluiten 1 miljoen kiezers uit en doen alsof ze niet bestaan. Een staatsgreep zou wel eens de enige oplossing kunnen zijn om uit de impasse te raken en het kunstmatige cordon sanitaire te laten schieten. U krijgt hierbij mijn steun. Ik ben voor de democratie, tegen corruptie en allerlei uitvindseltjes om de democratie te boycotten. Het maakt niet uit of men rechts of links is, maar democratie moet gevrijwaard worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is daar mis mee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is wel een ander scenario mogelijk: het Belang komt in de Vlaamse regering, alleen of met een andere separatistische partner. De federale regering valt, en de Vlaamse begint de onafhankelijkheid voor te bereiden. Er zijn in het leger wel een flink pak Belgicistische generaals, en die zouden best wel eens zin krijgen in een rondje staatsgrijpen. |
|
![]() |
![]() |