![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef alleen over Pindar: 'Ik dacht wel dat jij "joodse vrienden" hebt. Dat is namelijk een klassieker in bepaalde middens!' Over 'smerige insinuaties' gesproken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de vragen zijn toch niet te moeilijk voor je? Je beschuldigt twee mensen. Dat betekent: afkomen met bewijzen. Of is het weer 'om te lachen'? Joh, we vertellen het niet door: Spreek je namens de groep wiens naam je draagt of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De antisemitische inhoud van vele posts van Pindar zijn een feit. De post die je citeert was trouwens een reactie op een zoveelste antisemitische post met ongefundeerde insinuaties. Niet dat jij d�*�*r problemen mee hebt. ![]()
![]() |
![]() |
#1124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Ik dacht wel dat jij "joodse vrienden" hebt. Dat is namelijk een klassieker in bepaalde middens!', schreef je over Pindar. Over 'smerige insinuaties' gesproken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 |
|
![]() Deze had je al gepost. Zet even je spamknopje op 'uit' als je wilt.
Ik wacht nog op antwoorden en bewijzen voor je beschuldigingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
|
![]() Begrijp je de vragen weer eens niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Banneling
|
![]() Van Gelre heeft niet eens door dat hij weer eens zijn zakken mag pakken.
![]() De volgende keer beter, Van Gelre ! ![]() Van Gelre - Beschuldigingen antisemitisme: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1126 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 |
Banneling
|
![]() Opgekuist staat netjes.
![]() Wie de discussie over 11.9 wil verderzetten, kan nu rustig zijn gang gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
|
![]() Kom je nog ergens in deze eeuw met wat zinnigs, Werkgroep?
Antwoorden of zo, of bewijzen voor je beschuldigingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van Gelre - Beschuldigingen antisemitisme: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1126 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1134 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat je alleen nog maar op deze kinderachtige manier kunt blijven reageren en dat je weer geen antwoorden hebt. Zoals je ook wéér niet afkomt met bewijzen voor je ongefundeerde beschuldigingen. Je valt dus nu voor de zoveelste keer door de mand. Ik denk dat ik niet hoef te rekenen op excuses van jouw kant, of dat ik ooit antwoord krijg op de simpele vragen die ik je heb gesteld. Maar gezien de aard van je berichten verwonderd me dat niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van Gelre - Beschuldigingen antisemitisme: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 |
Banneling
|
![]() 6.000 mensen die zonder stofmasker in het stof van Ground Zero werkten, zijn ziek geworden. Een aantal onder hen is reeds gestorven.
De administratie Bush had hen gezegd dat er geen gevaar dreigde... Een woordje uitleg over asbest en het gebruik van asbest in de Twin Towers: Er zijn twee soorten vezels, serpetijnvezels (crysotiel) en amfibool vezels (b.v. crocidoliet). Die eerste vezels zijn wolvormige vezels en die tweede soort naaldvormige vezels. Die laatste zijn dus veel gevaarlijker. Asbest is een natuurlijke stof en werd gewonnen in Portugal, Amerika, India, Canada en Rusland. Stoflongen krijg je door hele hoge gehalten van de minder gevaarlijke asbestvorm (crysotiel). Doordat je veel stof binnenkrijgt neemt je longcapaciteit af en moet je hart harder werken. Mesotelioom is veel gevaarlijker, dat is kanker door de amfiboolasbest (crocidoliet). Bij veel lagere gehalten kun je die al krijgen. Deze asbest is gebruikt als spuitasbest om betonnen kolommen van flatgebouwen te beschermen tegen brand. Zeer gevaarlijk om deze na jaren in droge toestend en niet hechtgebonden te verwijderen. De Twin Towers in New York waren met dit asbest tegen brand beschermd. Bedenk dat bij het instorten een enorme hoeveelheid asbest vrijgekomen is en de helden van Ground Zero over 20 of 30 jaar gestorven zullen zijn aan een asbestziekte. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat is toch wat hij moet betalen?
![]() |
![]() |
#1138 | |
|
![]() Citaat:
Stel ik lease een auto voor 30 jaar (Aangenomen dat dit mogelijk is en de auto zijn waarde behoudt of meer waard wordt). Dan betaal ik maandelijks een leasebedrag. De eigenaar van de auto heeft een eigendom, wat 50.000 waard is (en steeds meer waard wordt) én een maandelijks bedrag aan lease. Nu vernietig ik die auto na 10 jaar. Mijn contract loopt nog 20 jaar door maar ik moet die auto natuurlijk ook vervangen. Die is namelijk eigendom van de eigenaar. Als de eigenaar bijvoorbeeld deze auto wil verkopen voor 55.000 met een leasecontract erop, wat kan hij dan verkopen als die auto er niet is? Tot zover de oude auto. Die moet dus worden terugbetaald én de leaseprijs moet worden doorbetaald voor de volle mep. Ikzelf mis nu echter m�*jn inkomstenbron. Ik wil (moet) dus een nieuwe auto kopen. Maar ik heb het geld niet want de auto's zijn duurder geworden. Dus zoek ik mensen die mij het geld willen lenen. De eigenaar van de eerste auto is een goed zakenman en wil mij een gedeelte van het geld wel lenen in ruil voor een eigendomsdeel. De lening vindt plaats door het leasebedrag op de eerste auto te verlagen. Het had ook zo gekund dat ik gewoon het normale leasebedrag had betaald en dat hij mij apart het geld leent. Dat is dus niet gebeurd, het wordt vooraf van elkaar afgetrokken. Op geleend geld betaal ik rente. Dit gedeelte is niet voldoende om een nieuwe auto te kopen dus moet ik nog meer bijlenen. Nu bestaat er een mogelijkheid dat ik meer bijleen tegen een lage rente (de liberty bonds). Bestaat die mogelijkheid niet krijg ik nooit het geld bij elkaar om een nieuwe auto te kopen. Ondertussen tikt de klok door en moet ik nog steeds de leasetermijnen betalen op de eerste auto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onbekende op een Amerikaanse antisemitische site was gezet ter sprake. Ik dacht eerst dat het om een flauwe grap ging maar door de voortdurende aanvallen van Van Gelre op de Werkgroep Morkhoven weet ik intussen wel beter. Nog enkele recente aanvallen op de Werkgroep Morkhoven: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=105 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=108 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=112 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 september 2006 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Kijk Van Gelre,ik heb geen boodschap aan je ellenlange voorbeelden over auto's.Als je het per sé wil uitleggen aan de hand van een vb. gebruik dan gewoon de Torens,maar liever niet.Zeg gewoon wat Silverstein moet betalen.
Wat moet Silverstein betalen? De Nieuwe Torens + de lease loopt door etc. De Nieuwe Torens kosten blijkbaar de rest van het verzekeringsgeld + 4,3 miljard.Silverstein blijft ook de lease van 120 miljoen per jaar betalen. Nu beweer jij dat hij eens dat geregeld is ook nog eens de oude Torens moet bijbetalen? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 september 2006 om 18:36. |
![]() |
![]() |