![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zelf hou ik al jaren samen met enkele vrienden ongeveer 1 keer per maand een "pillennachtje" thuis of op een feestje.Daarbij is nog nooit iemand van ons ziek geworden.Wij hebben nochtans geen vaste betrouwbare leverancier en betrekken ons spul ook gewoon waar het te krijgen valt.Mijns insziens zijn die rattenvergifverhaaltjes (meestal) net zozeer georchestreerde flauwekul als de verhalen vroeger dat je van weed agressief of gek werd. Ik heb trouwens ook jarenlang dagelijks weed gerookt.Volgens mij beïnvloedt weed je gedrag en denkvermogen op langere termijn in veel negatievere zin dan de zo verketterde pillen. Die sterk gemediatiseerde ongevallen met pillen betekenen overigens niets in vergelijking met alocohol gerelateerde ongevallen. Meestal zijn die pillen-ongevallen dan nog te wijten aan poly-gebruik,roekeloosheid of stoerdoenerij-maar zelden met het produkt MDMA op zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dan zegt er ene jamaar ik heb een diploma in.... Zegt er weer nen andere; jamaar da zijn allemaal blokvakskes, sociale wetenschappen enzo, ge moet goe in wiskunde en fysica zijn eer wij u maatschappelijk willen aanvaarden. En als ik dan die nieuwe theorie ook ontkracht, is een diploma ineens niets meer waard en nu moet ge weer goe boter kunnen smeren. Da`s nu het nieuwe criterium om te passen in deze maatschappij. Tsss als 2 beren da al kunnen... Zoiets gaat mijn verstand inderdaad wel te boven. Weet ge gulder nog wa ge wilt????
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarom dan toch? Wel een mogelijke reden is; omda als ge uw favoriet liedje hoort of ne schone film (tip: lord of the rings stoned) bekijkt, het tien keer schoner klinkt/lijkt. Als ge lief ziet (of een ander mokske, of ne sexfilm voor mijn part als ge geen lief hebt) en ge zijt stoned werkt uw fantasie tien keer harder in overdrive, bijgevolg ge denkt da ze schoner is. Plus is als ge er dan mee van bil gaat het nog enorm aangenaam is. En als ge iet of wa karakter hebt kunt ge het minimaliseren tot een paar keer per maand. Waardoor het financieel en de gezondheidsrisico`s ook enorm meevallen.
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wie gaat er hem dan nog riskeren om geript te worden en een boete krijgen als hij 1e klas kan kopen van de staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar we hebben het hier over sociaal aanvaarde mensen die deftig gekleed zijn, een mooie job hebben, en af toe de stress ontvluchten mee op tijd en stond een joint. Zijn ze daarom crimineel? Ze dealen nie hoor, want dan riskeren ze hun job. Ze kunnen het ook makkelijk betalen, dus uit stelen moeten ze nie doen en aan iets zwaarder beginnen ze nie, want da`s ook te riskant. En zo ken ik meer mensen dan gij synoniemen van wiet kunt opnoemen. Bekende vlamingen en buitenlanders zelfs. Waarom zijn er dan bijna geen cijfers van? Omdat het nog altijd een groot taboe is, en hun werk he.... Trouwens, ik weet nie of `t voldoende bewijs is, maar lees de volgende link `s over mangers en wiet; http://www.peoplefirst.nl/kenniscent...ntent=Q8XHZ1TK En da is nu `s geen wiet-propaganda pagina denk ik he...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Heb `s gelezen van een weekblad die een aantal pillen lieten testen in een labo in gent. Gemiddeld bevatten zo`n pillen 25 tot 45% XTC. Moest ge het weten wa ge koopt, denk da ge zou verschieten. En dat die pillen ook slechter zijn voor het geheugen is ook bewezen, zelfs bij heel sporadisch gebruik.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Overmatig roesmiddelengebruik is nooit goed,iedereen met verstand in zijn kop weet dat.Wat is sporadisch gebruik?De meerderheid van gebruikers kan zelf zijn grens trekken. Terzijde:ik stap om 7u. 's morgens liever een zaak binnen waar iedereen onder de pillen zit,dan waar iedereen straalbezopen ligt te lallen en te duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() daar geef ik je gelijk in Pinehole,
hehe zouden d'r eigenlijk zaken bestaan zoals de "milk bar" in a clockwork orange? zou best grappig zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Voor de rest kan ik je daar we volledig gelijk in geven.
||
![]() |
![]() |