Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 21 september 2006, 17:10   #81
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voadre Bekijk bericht
De enige reden waarom U destijds met het Vlaams Belang (toen nog Blok) kapte, was uw (mogelijk terechte?) frustratie om een Ocmw-zitje waarop u gerekend had na de vorige gemeenteraadsverkiezingen. Een paar weken eerder had U nog de mond vol van uw "waardenpartij" en "ethische keuzes". En plots waren het allemaal leugenaars en bedriegers... Toeval?
Helemaal niet, jaren vóór ik opstapte heb ik nagenoeg maandelijks aan Vanhecke mijn bedenkingen geuit over het gebrek aan 'waarden en ethiek' in ZIJN partij (remeber, het Blok dat ben IK kreeg ik als antwoord), ik was wel bij de duivel aan het biechten. Meer woorden maak ik er niet aan vuil, weg met die kwalijke nachtmerrie...
O ja, dat OCMW-zitje: ook een leugen al tienmaal doorprikt. Armoede troef en dan maar liegen en blijven liegen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 21 september 2006, 17:16   #82
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Al die scheldpartijen aan beide kanten zijn ongenietbaar en voor iedereen tijdverlies.
Iedereen die zich daaraan schuldig maakt zou onmiddellijk moeten een rode kaart krijgen.
Een forum dient om standpunten te bepreken of te weerleggen niet om duidelijk te maken hoe onoozel en misdadig de tegenstander is.
Een forum dient ook niet om anderen uit te maken voor leugenaar .

Laatst gewijzigd door luc broes : 21 september 2006 om 17:18.
luc broes is offline  
Oud 21 september 2006, 17:18   #83
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Meer woorden maak ik er niet aan vuil, weg met die kwalijke nachtmerrie...
Waarom ga je dan 6 jaar later nog met ex-Blokvoorzitter Gino De Craemer (kandidaat CD&V-N-VA) en Eddy Hermy (VJW) in 't Leitje te Assebroek luisteren naar Geert Van Cleemput ?

Mooi clubje van gefrustreerden samen trouwens.
Oud 21 september 2006, 17:36   #84
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Waarom ga je dan 6 jaar later nog met ex-Blokvoorzitter Gino De Craemer (kandidaat CD&V-N-VA) en Eddy Hermy (VJW) in 't Leitje te Assebroek luisteren naar Geert Van Cleemput ?

Mooi clubje van gefrustreerden samen trouwens.
Je vergeet de dochter van Vanhecke, als je het dan toch smerig wilt spelen. Ik had het meisje er liever buiten gehouden.
Oud 22 september 2006, 09:27   #85
Voadre
Vreemdeling

Standaard

Aan scheldpartijen heeft niemand wat. Dat is juist.

Maar als iemand zegt "ik heb 2 dochters en 1 zoon", is het dan lasterlijk om te vragen: "had u geen 3 dochters (en 3 zoons)?"... ?? Dat lijk mij een neutrale vraag.

En keert de heer Decoorne de zaken niet een heel klein beetje om als hij met gespeelde verontwaardiging zegt: "Men moet werkelijk erger stinken dan drek om kinderen te misbruiken om iemand te belasteren. Daar is weinig menselijk aan,.."
Niemand lastert hier, niemand misbruikt hier kinderen. (En met uitzondering van een misplaatste opmerking over onterven is hier niet met slijk gegooid. Het waarheidsgehalte van die bewering is trouwens niet te achterhalen.)

Slechts één iemand scheldt ("blokkrapuul" etc.), en één iemand toont zich als mens van z'n kleinste kant door zijn kinderen te verloochenen. En dan maar verontwaardiging veinzen over "misbruik", uitgerekend van die kinderen die hij niet eens vermeld wil zien, en wier bestaan hij staalhard loochent (!?)... Zijn ze misbruikt, Lucien, die niet-bestaande kinderen?

Ik lees hier : "Een forum dient om standpunten te bepreken of te weerleggen niet om duidelijk te maken hoe onoozel en misdadig de tegenstander is."
Welnu: Als aan het licht zou komen (zuiver hypothetisch!) dat Moenaert zijn vrouw en kinderen afranselt en zich door gehuurde knaapjes laat bevredigen (nogmaals: zuiver hypothetisch!), zou dat zijn kansen en zijn geloofwaardigheid als burgervader niet beïnvloeden?? Waarmee ik maar bedoel: als een politieke tegenstander een misdadig stuk vreten is, dan is dat wel degelijk relevant. Mocht Adolf H. zelve hier op dit forum zitten, zou de discussie ook niet over zijn vegetarisme gaan.

Laatst gewijzigd door Voadre : 22 september 2006 om 09:52.
Voadre is offline  
Oud 22 september 2006, 12:11   #86
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan scheldpartijen heeft niemand wat. Dat is juist.

Maar als iemand zegt "ik heb 2 dochters en 1 zoon", is het dan lasterlijk om te vragen: "had u geen 3 dochters (en 3 zoons)?"... ?? Dat lijk mij een neutrale vraag.

En keert de heer Decoorne de zaken niet een heel klein beetje om als hij met gespeelde verontwaardiging zegt: "Men moet werkelijk erger stinken dan drek om kinderen te misbruiken om iemand te belasteren. Daar is weinig menselijk aan,.."
Niemand lastert hier, niemand misbruikt hier kinderen. (En met uitzondering van een misplaatste opmerking over onterven is hier niet met slijk gegooid. Het waarheidsgehalte van die bewering is trouwens niet te achterhalen.)

Slechts één iemand scheldt ("blokkrapuul" etc.), en één iemand toont zich als mens van z'n kleinste kant door zijn kinderen te verloochenen. En dan maar verontwaardiging veinzen over "misbruik", uitgerekend van die kinderen die hij niet eens vermeld wil zien, en wier bestaan hij staalhard loochent (!?)... Zijn ze misbruikt, Lucien, die niet-bestaande kinderen?

Ik lees hier : "Een forum dient om standpunten te bepreken of te weerleggen niet om duidelijk te maken hoe onoozel en misdadig de tegenstander is."
Welnu: Als aan het licht zou komen (zuiver hypothetisch!) dat Moenaert zijn vrouw en kinderen afranselt en zich door gehuurde knaapjes laat bevredigen (nogmaals: zuiver hypothetisch!), zou dat zijn kansen en zijn geloofwaardigheid als burgervader niet beïnvloeden?? Waarmee ik maar bedoel: als een politieke tegenstander een misdadig stuk vreten is, dan is dat wel degelijk relevant. Mocht Adolf H. zelve hier op dit forum zitten, zou de discussie ook niet over zijn vegetarisme gaan.
Ja, daar heb je wel een punt...

Ik vind het alleen jammer dat tegenstanders altijd met drek naar elkaar gooien en er familie bij betrekken, en dan vooral op een publiek forum waarbij zeer dikwijls nadien onze reacties uit de context worden getrokken en worden misbruikt.

Maar het is waar dat wij véél meer moeten incasseren dan diegenen die meestal beginnen.

Respect moet je inderdaad verdienen.
Vicky is offline  
Oud 22 september 2006, 12:46   #87
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
Ja, daar heb je wel een punt...

Ik vind het alleen jammer dat tegenstanders altijd met drek naar elkaar gooien en er familie bij betrekken, en dan vooral op een publiek forum waarbij zeer dikwijls nadien onze reacties uit de context worden getrokken en worden misbruikt.

Maar het is waar dat wij véél meer moeten incasseren dan diegenen die meestal beginnen.

Respect moet je inderdaad verdienen.
Ha Vicky, volgens u hebben een punt. Jawadde, selectief lezen nietwaar. Wie begon er met : "die een heeft hij onterft omdat het een kutlekkerke is de smeerlap " ? En als je dan reageert de zaken op hun kop zetten.
Ze zouden dat eens moeten zeggen van uw kinderen. Wat heeft mijn familie trouwens te maken met politiek ? Moet ik hier het hoerenjagen van jullie politieke bazen op het internet plaatsen moraalriddertjes ?
Oud 22 september 2006, 13:02   #88
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha Vicky, volgens u hebben een punt. Jawadde, selectief lezen nietwaar. Wie begon er met : "die een heeft hij onterft omdat het een kutlekkerke is de smeerlap " ? En als je dan reageert de zaken op hun kop zetten.
Ze zouden dat eens moeten zeggen van uw kinderen. Wat heeft mijn familie trouwens te maken met politiek ? Moet ik hier het hoerenjagen van jullie politieke bazen op het internet plaatsen moraalriddertjes ?
De vorige schrijvers hebben een punt wanneer ze zeggen dat jij ook niet vies bent van een potje schelden. En dan krijg je natuurlijk dergelijke reacties.

Wat het erbij sleuren van familie betreft heb ik ook hierboven al geschreven dat dit te ver gaat.

Het hoerenjagen van onze politieke bazen? Wat mij betreft heb ik geen bazen...
Vicky is offline  
Oud 22 september 2006, 13:04   #89
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk bericht
De vorige schrijvers hebben een punt wanneer ze zeggen dat jij ook niet vies bent van een potje schelden. En dan krijg je natuurlijk dergelijke reacties.

Wat het erbij sleuren van familie betreft heb ik ook hierboven al geschreven dat dit te ver gaat.

Het hoerenjagen van onze politieke bazen? Wat mij betreft heb ik geen bazen...
Kijk wie er altijd begint, Vicky...
Oud 22 september 2006, 13:32   #90
Voadre
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Kijk wie er altijd begint, Vicky...
Even een chronologie, voor de goede orde:

19.09 - 09:18 : Decoorne: "...Ik heb zelf twee
dochters en een zoon van 16 jaar, kan er dus van meespreken...."

20.09 - 15.45 : Blauwzwart: "Vreemd. Ik heb weet van drie dochters."

20.09 - 17.57 : Duvel: "die een heeft hij onterft (sic) omdat ...[etc]..."

20.09 - 18.29 : Decoorne (in een antwoord aan Blauwzwart, niet aan Duvel): "Dat heb je als je luistert naar uw leugenachtige en lasterende vrienden..."

21.09 - 15.23 : ikzelf : "Wat is er zo lasterlijk aan de opmerking dat U drie dochters hebt? "Blauwzwart" vergeet nog dat U ook drie zoons hebt waarvan U er 2 onvermeld laat. ... "

21.09 - 17.02 : Decoorne: "Het Blokkrapuul op deze site is geen antwoord waard, daarom ga ik meestal niet meer in op schofferige opmerkingen. (...)
Ik weet van geen drie zonen (...) Men moet werkelijk erger stinken dan drek om kinderen te misbruiken om iemand te belasteren. Daar is weinig menselijk aan, en dan spreek ik nog niet eens van het verstandelijke niveau. ..."

22.09 - 14.04 : Decoorne : "Kijk wie er altijd begint, Vicky..."

Had U, mijnheer Decoorne, gewoon gezegd "ik heb zelf kinderen", dan zou niemand U daarop aangesproken hebben. Door te specifiëren (2 dochters, 1 zoon) bracht u ZELF uw ietwat ongewone kijk op uw familiesituatie op dit forum.

Volkomen onnodig en ongevraagd.

Over en uit.
Voadre is offline  
Oud 22 september 2006, 13:57   #91
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha Vicky, volgens u hebben een punt. Jawadde, selectief lezen nietwaar. Wie begon er met : "die een heeft hij onterfd omdat het een kutlekkerke is de smeerlap " ? En als je dan reageert de zaken op hun kop zetten.
dat was ik denk ik

allez how , ja, zet jij het hoerenjagen eens op het internet . Is dat het fameuze kniehoge dossier waar je zoveel mee wappert ?

al veeeel over gehoord , nog nooit iets van gezien

waarom niet , Luciano , misschien omdat het nie bestaat , ik weet het niet

Ik wil daar gerust eens voor naar Bruhhe die scone bollen zenne als ik da ne keer mag zien .

En als het noppes is gaan we er enen drinken , dan heb ik mijne naft nie voor niks verkloot
Oud 23 september 2006, 09:00   #92
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

allez ik wacht

SMIJT DIE SAPPIGE HOEREN OP HET FORUM
Duvel is offline  
Oud 23 september 2006, 12:41   #93
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Tante non Agnes Bruyninckx...
"Tante non" Agnes zat die vrijdagavond niet op de tribune in de buurt van prins Philip, maar tussen het Entrepot-publiek, tijdens een debat van de jeugdraad waar het Vlaams Belang niet uitgenodigd was.
Oud 23 september 2006, 12:58   #94
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

tiens , heeft Luciano WEERAL gelogen
Duvel is offline  
Oud 23 september 2006, 13:23   #95
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
tiens , heeft Luciano WEERAL gelogen
Oh, hij zal zich misschien gewoon vergist hebben. Van iemand die niet weet hoeveel kinderen hij heeft, mag je dat niet kwalijk nemen.

Ik zou Lucien niet van kwaadsprekerij durven verdenken hoor

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 23 september 2006 om 13:24.
Blauwzwart is offline  
Oud 23 september 2006, 15:37   #96
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, hij zal zich misschien gewoon vergist hebben. Van iemand die niet weet hoeveel kinderen hij heeft, mag je dat niet kwalijk nemen.

Ik zou Lucien niet van kwaadsprekerij durven verdenken hoor
ook waar , zolang boven afgedraaide olie hangen tast uw hersencellen wel wat aan blijkbaar
Oud 23 september 2006, 20:19   #97
Minister-President

Standaard

Citaat:
"Tante non" Agnes zat die vrijdagavond niet op de tribune in de buurt van prins Philip, maar tussen het Entrepot-publiek, tijdens een debat van de jeugdraad waar het Vlaams Belang niet uitgenodigd was.

Leugenaars !
Noppers, andere avond. Bijna een week verschil.
Zij zat naast haar dronkelap...
Oud 24 september 2006, 09:01   #98
Voadre
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Leugenaars !
Noppers, andere avond. Bijna een week verschil.
Zij zat naast haar dronkelap...
Proficiat ! Weer twee geweldige scheldwoorden in één adem.

Wat die "dronkelap" betreft: Heeft U iets tegen dronkaards, mijnheer Decoorne? Dan moet u er 35 van de 47 van uw lijst schrappen. Dat zou jammer zijn.
Voadre is offline  
Oud 24 september 2006, 10:37   #99
Fab
Partijlid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Citaat:
Je vergeet de dochter van Vanhecke, als je het dan toch smerig wilt spelen. Ik had het meisje er liever buiten gehouden.
ALs flagrante leugen kan dit wel tellen.
Fab is offline  
Oud 24 september 2006, 13:02   #100
Minister-President

Standaard

Citaat:
Proficiat ! Weer twee geweldige scheldwoorden in één adem.

Wat die "dronkelap" betreft: Heeft U iets tegen dronkaards, mijnheer Decoorne? Dan moet u er 35 van de 47 van uw lijst schrappen. Dat zou jammer zijn.
De waarheid kwetst nietwaar, ik begrijp best dat ge u niet kunt beheersen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be