![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Mijn vriendin is intussen teruggekeerd maar nu is ze kwaad omdat ik dat onderwerp hier gepost heb .
ze zei : ben ik dan zo slecht ? Iemand die mij verlaat , ook al is het maar voor efkes is bijzonder slecht . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah die zit hier ook op het forum of weet die dat dan,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is knuppel denk ik.
![]() |
#25 |
|
![]() hihi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zit je daar met 2 bijzonder slechte mensen naast U .
Laatst gewijzigd door Kaffer : 24 september 2006 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() vrouwen zijn in de regels slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() alles wat de vervaldatum voorbij is, is slecht
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is Laurette Onkelinckx een heel slechte vrouw .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Vrouwen zijn evil.
Ik lag vannacht lekker te slapen, word ik om 0400 wakker door een ruziemakend stelletje. Het meisje (Judith heette ze) was 'woest' op haar vriendje en vond dat het hele appartementencomplex waartegenover ze tegen d'r vriendje aan het schreeuwen was dat best mocht weten. Hij was stom, hij communiceerde niet goed, was asociaal, maar bovenal gewoon 'niet leuk'. Hij vond dat ze gewoon dronken was en rustig moest doen. Ik kan wel in details treden waar de ruzie over ging, maar dat zal ik jullie besparen. Het was ook een eenzijdig verhaal, want de jongen was amper verstaanbaar (geen last van), en het meisje probeerde herhaaldelijk de pijngrens te benaderen om haar argumenten kracht bij te zetten. Het heeft maar 30 minuten geduurd en ach op zich horen dat soort dingen gewoon bij het wonen in een stad. MAAR! Het gebeurd wel vaker dat stelletjes ruzie maken voor mijn deur, en het is ALTIJD de vrouw die loopt te schreeuwen en de buurt wakker maakt. Oh wat zijn vrouwen gevoelig en meelevend... als het HUN uitkomt ja! Het zijn in de trein ook ALTIJD de vrouwen die een uurlang met hun vriendinnen aan het bellen zijn! Toeval? Veder ben ik geen vrouwenhater ofzo hoor, ik ben alleen een beetje chagrijnig, niet goed geslapen enzo ![]()
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]()
![]() |
#35 |
|
![]() Overwegend slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben deze zomer met 2 vrienden en één vriendin een dagje naar zee geweest. Bij aankomst werd de bagage (rugzakken, parasol, enz) gedragen door de mannen, het plekje op het strand werd uitgekozen door de vrouw (neen, niet hier, ergens anders, weer niet goed,...), wij (de mannen) mochten niet met z'n drieën tegelijkertijd in de zee gaan zwemmen omdat mevrouw niet alleen wilde zijn, enz.
's Avonds zochten we iets om te eten. De miserie begon. Waar en wat zouden we eten. Voor de jongens 'maakte het allemaal niet uit', en was 'alles goed'. Helaas, mevrouw wilde pizza, en pizza zouden we eten. Met de auto wat rondgereden en uiteindelijk een pizzeria gevonden. "Te druk" helaas. Op naar de volgende... geen gevonden....weer de auto in... "ik heb honger, ik voel me niet goed" begon ze... Enfin, uiteindelijk hebben we iets gevonden dat werd goedgekeurd. Begrijp me niet verkeerd, die vriendin is een fantastisch mens maar ik heb me er toch behoorlijk aan geërgerd die dag. Mannen/jongens zijn toch zoveel gemakkelijker. Ga met jongens weg en het is altijd fijn en relaxed. Gooi er een vrouw bij en het wordt stressen... Buiten deze onhebbelijkheden zijn vrouwen toch wel geweldige wezens hoor. Zo verkies ik vrouwen als dokter, tandarts, enz omdat ze veel vriendelijker zijn. Vrouwen kunnen ook met verschillende zaken tegelijk bezigzijn, terwijl mannen dan flippen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Een vrouw is zoals een vrouwelijkehengst, die behoefte heeft om getemd te worden,. Zodra ze getemd wordt...de fun kan beginnen.
![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 september 2006 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een merrie, dus?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij vinden het eten klaar gemaakt door hun grootvaders en hun vader lekkerder dan het eten van hun grootmoeders en hun moeder. Dus zeg ik als man je, kook zelf en kook jij ook voor haar. Ze zal minder snel gaan lopen, want anders moet ze terug zelf gaan koken. |
|
![]() |
![]() |