Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 20:09   #21
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Die Jurgen heeft zelf gezegd lid te zijn van het VB en geregeld een glaasje te zijn gaan drinken met de Phiippe
Ik ken nog zo'ne gast. Die beweerde gepijpt te worden als minderjarige door Di Rupo.
Oud 24 september 2006, 20:39   #22
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ach, dat is nog niks. Eén van de grootste smeerlappen van deze tijd is George Forrest. Forrest schept miljarden weg uit de grond van Congo, en verre van met de properste manieren (zowel politiek als economisch). Er zijn al miljoenen doden gevallen in de strijd om de Katangese mijngebieden. Forrest heeft echter sterke banden met de Waalse partijen, in casu de MR en Louis Michel. Verhofstadt en Vandelanotte zitten in de regering met de MR en Michel en deden niets om Forrest op de vingers te tikken, zelfs niet toen die ter verantwoording werd geroepen tijdens de Parlementaire Onderzoekscommissie Grote Meren. Met andere woorden Verhofstadt en Vandelanotte zijn persoonlijk verantwoordelijk voor de dood van duizenden en duizenden Congolezen.

Flupke Dewinter is dan nog zo'ne kwaaie niet
Die Louis Michel, is dat niet die progressieve liberale Commissaris van ontwikkelingssamenwerking die zo'n vreselijke hekel heeft aan wapens ... tenzij ze door het Waalse FN geleverd worden.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 21:51   #23
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Als het allemaal niet waar is waarom beweert het VB dan na de moord dat ze die kerel zijn partijkaart hadden ingetrokken. Wat door die skinhead trouwens word ontkend. "lidgeld gewoon niet betaald"
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 21:56   #24
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
BBET? VNJ? VB, B&H, het blijkt allemaal één pot nat te zijn.

Dewinter hoor je altijd roepen dat de criminaltiteit moet worden aangepakt, maar waarom gaat hij dan wel potten pakken met de grootste criminelen die er in vlaanderen rondlopen.

De aanslag op dewinter begint nu wel een heel eng staartje te krijgen. Het hoofd van die BBET was de boezemvriend van Jurgen Goris. Jawel die VBer die op een scoutsfuif een slachtpartij aanrichtte een paar jaar geleden. En met wie ging Jurgen Goris regelmatig ne pot pakken in mechelen? Jawel onze voorvechter van blanke straten filipke dewinter himself.

Maw FDW kan blijkbaar maar niet breken met zijn verleden van vlaams nationalistische hooligan.
Dat verbaast mij niets. Soort zoekt soort.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 24 september 2006 om 21:59.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:07   #25
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En nu nog sterker: zou jij je vrienden zomaar vermoorden?
Mij hebben ze altijd verteld: in de politiek heb je nooit vrienden.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:10   #26
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Mij hebben ze altijd verteld: in de politiek heb je nooit vrienden.
Dat heb ik ook altijd gehoord. En ook deze : de grootste vijanden bevinden zich altijd in je eigen partij.
Patrick Janssens heeft daar dezer dagen fameus last van. Leona Detiège probeerde hem dat vorige week met een paginagroot interview in De Morgen duidelijk te maken.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:10   #27
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dewinter hoor je altijd roepen dat de criminaltiteit moet worden aangepakt, maar waarom gaat hij dan wel potten pakken met de grootste criminelen die er in vlaanderen rondlopen.

De aanslag op dewinter begint nu wel een heel eng staartje te krijgen. Het hoofd van die BBET was de boezemvriend van Jurgen Goris. Jawel die VBer die op een scoutsfuif een slachtpartij aanrichtte een paar jaar geleden. En met wie ging Jurgen Goris regelmatig ne pot pakken in mechelen? Jawel onze voorvechter van blanke straten filipke dewinter himself.

Maw FDW kan blijkbaar maar niet breken met zijn verleden van vlaams nationalistische hooligan.
nog wat superskunk, en dan er maar op los fantaseren het week-end is zwaar geweest, blijkbaar...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 24 september 2006 om 22:11.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:13   #28
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Veel BLABLA maar geen Bronnen of Bewijs
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:13   #29
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Die Jurgen heeft zelf gezegd lid te zijn van het VB en geregeld een glaasje te zijn gaan drinken met de Phiippe

Kinderlijke reacties die niets met het onderwerp te maken hebben doen eerder afbreuk aan jouw redeneringen dan die van mij.
ja, net zoals ik: ik ga geregeld op zwier met Hitler, Napoléon en Raspoutine! En plezier dat wij maken!
Oud 24 september 2006, 22:23   #30
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
U leest blijkbaar niet goed dat die Jurgen het zelf heeft toegegeven.

Verder herhaal ik nogmaals mijn uitspraak op wat u hierboven schrijft:

- Kinderlijke reacties die niets met het onderwerp te maken hebben doen eerder afbreuk aan jouw redeneringen dan die van mij.
zeg eens, Jurgen vertelt toch wat hij wilt zeker? Loopt ge nu zo hoog op met die jongen, dat ge er direkt alles van gelooft? Ook enkel maar als het u goed uitkomt zeker?
Trouwens, wat bewijst dat nu allemaal. Kijk, ik ken een man die al verschillende keren in de bak gezeten heeft, het is algemeen geweten dat het een dief is, en toch overkomt het mij om met die mens aan dezelfde toog te staan, en er een babbeltje mee te doen. Wil dat nu zeggen dat ik één van zijn medeplichtigen ben? Ben ik verantwoordelijk voor zijn daden?En als die vertelt dat hij mijn boezemvriend is, wat niet waar is, moet men hem dan geloven?En mij niet?
Met die Jurgen kan dat best hetzelfde zijn.Bewijs het tegendeel?
Oud 24 september 2006, 22:27   #31
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus omdat ik reageer op de thread door te zeggen dat die moordende skinhead zelf heeft toegegeven dat hij lid was van het VB geeft u het recht om mij met kinderlijke opmerkingen te bespotten. U kan uw mening ook op een volwassen manier verwoorden. Omdat u niet akkoord bent met mijn mening die gebaseerd is op een uitspraak feeft u dat niet het recht om uitspraken als deze te doen:

Op zulke reacties reageer ik niet langer, als u een normaal debat wil aangaan laat u maar iets weten.
ik denk dat al die praat over moordende skinheads die handelen in opdracht van het VB meer zeggen over uw fantasmes als over de werkelijkheid
Oud 24 september 2006, 22:30   #32
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Hebben alles met de tread te maken? Vb.: den bazil schiet het zoveelste gerucht de ruimte in, maar wat kan hij hard maken , twee maal noppes. Direct springen een koppel fantasten bij op den bazil z'n kar en ze zijn vertrokken, wat waarheid is interesseert hen geen barst. Mensen in een slecht daglicht stelen zonder bewijzen interesseert hen des te meer. En dan vragen dezelfde personen om hen serieus te nemen en niet te benaderen als kinderen. Als ge zulks ziet staan denkt ge toch automatisch aan dat programma "het leven zoals het is, maar dan aflevering de papklas".
het zijn geen kinderen, maar roddelwijven, of roddelventen...waar denken jullie dat jullie zijn? Op de koffieklasj, of hebben jullie het eerder op muntthee begrepen?
Oud 25 september 2006, 00:12   #33
Bazilfunk
Minister

Standaard

voila sé het gaat over vlaamse criminelen en direct steken ze hunne kop in't zand. Vlaamse criminelen zijn het laatste taboe!
Oud 25 september 2006, 00:38   #34
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
BRON ?

Het lijkt me trouwens sterk dat FDW met ne 19 jarige geregeld een pint ging pakken in de rommelpot.
Idd.

De bewering dat FDW met een 19jarige geregeld zou pintelieren lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.

Bewijs aub.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 00:57   #35
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Idd.

De bewering dat FDW met een 19jarige geregeld zou pintelieren lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.

Bewijs aub.

Koopt u zelf ne keer nen humo he ség. Gierigaarden!

Zelfs de vader van die goris vond dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat die gingen pintelieren.

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 25 september 2006 om 00:58.
Oud 25 september 2006, 01:22   #36
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En VJW is geen haar beter...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 09:15   #37
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het allemaal niet waar is waarom beweert het VB dan na de moord dat ze die kerel zijn partijkaart hadden ingetrokken. Wat door die skinhead trouwens word ontkend. "lidgeld gewoon niet betaald"
Haja, een partijkaart. Dat lijkt me inderdaad aanleiding te zijn tot moord.
Oud 25 september 2006, 10:21   #38
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ik ken nog zo'ne gast. Die beweerde gepijpt te worden als minderjarige door Di Rupo.
Wat Dirupo doet maakt mij niet uit. Dat u blowjobs vergelijkt met een dubbele moord door een skinhead noem ik een beetje buiten proportie...
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 10:39   #39
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat Dirupo doet maakt mij niet uit. Dat u blowjobs vergelijkt met een dubbele moord door een skinhead noem ik een beetje buiten proportie...
Het is goed kay-gell, als de humo het zegt, zal het zo geweest zijn. De feiten: Die skinhead die een dubbele moord pleegde is nog op café geweest met Dewinter. Dewinter leerde de dertig jaar jongere skinhead hoe hij linkse rakkers op fuiven moest herkennen en hoe hij ze moest neerschieten. Daarna gaf hij hem een vuurwapen, ongeregisteerd natuurlijk, om de daad bij het woord te voeren. Als dank voor zijn opleiding gaf Goris zich als klapstuk eens over aan Dewinter.

Hiermee is alles gezegd, mag dit debiel stemmingmakend en op niks berustend topicje gesloten worden, mag Bazilfunk zich verder wentelen in zijn hersenloos bestaan en kunnen we weer doorgaan met ons leven in droomland.

*bagger*
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 10:58   #40
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enige bewijzen hiervoor?

Citaat:
Bewijzen?

Citaat:
De aanslag op dewinter begint nu wel een heel eng staartje te krijgen. Het hoofd van die BBET was de boezemvriend van Jurgen Goris. Jawel die VBer die op een scoutsfuif een slachtpartij aanrichtte een paar jaar geleden.
Nogmaals, bewijzen?

Citaat:
En met wie ging Jurgen Goris regelmatig ne pot pakken in mechelen? Jawel onze voorvechter van blanke straten filipke dewinter himself.
Bewijzen?

Citaat:
Der zijn er nog die in hun oude rol blijven steken
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be