Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2006, 12:57   #201
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Bij mij werken de 2 links
Er is allicht iets mis met mijn PC of internet of zo;het gebeurt wel vaker dat een link bij mij niet werkt en bij anderen wel.Soms doet de link het niet in firefox en wel in explorer,maar deze deed het in geen van beiden.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:10   #202
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 16 september 2006 om 13:37.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:26   #203
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Sorry, voor de font-meldingen, maar was een beetje te veel om te schrappen.

Je tweede link deed het hoor.
Ik heb het intussen al (zowel van 2001 als van 1997),of is dit nog iets anders?
Oud 16 september 2006, 13:29   #204
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Er is allicht iets mis met mijn PC of internet of zo;het gebeurt wel vaker dat een link bij mij niet werkt en bij anderen wel.Soms doet de link het niet in firefox en wel in explorer,maar deze deed het in geen van beiden.
Lex Blanca;
Ik denk dat jij je pc eens moet laten aanpassen door iemand die aan pc's verslaaft is. Ik zelf werk op een pc van 1986 die regelmatig is aangepast.
Dus of laten aanpassen of zelf eens lessen gaan volgen er voor.

Ik zelf kan er dus echt geen bal van. als alles maar werkt wat ik wil gebruiken is dat voor mij goed.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2006, 13:36   #205
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Je tweede link deed het hoor.
Ik heb het intussen al (zowel van 2001 als van 1997),of is dit nog iets anders?
Neen, dat is 1997, maar ik ga dat wegdoen. Het is te lijvig en ei zo na onleesbaar.
Oud 25 september 2006, 14:26   #206
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat is 1997, maar ik ga dat wegdoen. Het is te lijvig en ei zo na onleesbaar.
De OBJECTIEVE discussie is blijkbaar stil gevallen
Oud 25 september 2006, 15:02   #207
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
De OBJECTIEVE discussie is blijkbaar stil gevallen
Al 2x,hij was al eens gerepatrieerd vanop een verdere p.
Oud 25 september 2006, 16:02   #208
Casca
Minister

Standaard

http://www.thebestpageintheuniverse....i?u=911_morons

Gepast.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 16:42   #209
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Het enig (geldig) argument is dat de Loose Change makers al lang tot het zwijgen gebracht waren in geval van conspiracy.
In tegendeel, dit zou de conspiracy juist bevestigen.
Ook opgemerkt dat debunkers meestal agressief en arrogante betweters zijn en argumenteren met "complete bullshit, those morons, those assholes, those dipschits, ..."(zie Penn & Teller, die ik daarbuiten aprecieer).
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 16:45   #210
Casca
Minister

Standaard

Die site niet te serieus nemen hoor. Ik las die gewoon net na dit artikel en wou het even delen met het forum.

Laatst gewijzigd door Casca : 25 september 2006 om 16:46.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 16:53   #211
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Het enig (geldig) argument is dat de Loose Change makers al lang tot het zwijgen gebracht waren in geval van conspiracy.
Ook opgemerkt dat debunkers meestal agressief en arrogante betweters zijn en argumenteren met "complete bullshit, those morons, those assholes, those dipschits, ..."(zie Penn & Teller, die ik daarbuiten aprecieer).
Inderdaad ja, 't eerste wat in me opkwam was hoe arrogant die man zich wel opstelt. Wij moeten blijkbaar geloven dat 9/11 geen inside job was aan de hand van zijn "expertise"?

Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 17:01   #212
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mogelijk. Alles hangt af van de omstandigheden en de interpretatie.

Citaat:
Ik ervaar meestal net het omgekeerde.
Een duidelijk voorbeeld hiervan was de discussie tussen de makers van Loose Change (zeer arrogant en op het randje van aggressief) en enkele journalisten van Popular Mechanics. (zeer kalm en sereen).

Je kan dit wel bekijken als stream hier.

Laatst gewijzigd door parcifal : 25 september 2006 om 17:04.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 17:04   #213
benarty
Burger

Standaard

Het is nu eenmaal een feit dat er historisch gezien een aantal "false flag" operaties zijn uitgevoerd waarbij landgenoten van de betreffende natie gedood werden en dus kan elk politiek geladen ongezonde omstandigheden tot een false flag operatie leiden. Het neergaan van WTC7 kan langs officiële weg niet goed omschreven worden en de manier waarop het gebeurde is een duidelijk geval van controlled demolition. Gevolg: wat WTC7 betreft al vast inside job.

Moet je weten om zo'n gebouw te slopen gaat er wel heel wat werk in zitten.
Wat WTC betreft: in 1993 was de eerste aanslag en militair gezien is het dan duidelijk dat het risico op een tweede aanslag reëel is. Eigenlijk moet je dan kijken tussen de periode 1993 tot 2001 wat er abnormaal gebeurde ....lees momenten waarop er geen pottekijkers in het gebouw zijn.

Het grootste probleem is weer dat het officiële FEMA rapport tenminste te gebrekkig is en het aangevoerde bewijst is ronduit zeer twijfelachtig.

In elk geval: bij inside Jobs is er altijd een reden en als je puur kijkt naar welke bedrijven het gros van de contracten gaan voor de zogenaamde wederopbouw van Irak.

En stel dat de USA een false flag operatie wil uitvoeren met het doel eigenlijk oorlog verklaren aan... moet je toch met stevige argumenten op tafel komen.
Zo oorlogszuchtig is de gemiddelde amerikaan ook niet maar kort na het instorten... daar, kom ga de boosdoeners pakken.

Om Hitler aan de macht te krijgen hebben ze ook een symbool voor de duitsers vernield, nl de Reichstag, zelfde effect.

Nu het probleem in't geval van de USA is net de terroristische entiteiten.
Al goed dat die er zijn want anders......

Persoonlijk volg ik de inside job kant maar dat was in het begin wel niet zo.
Ik heb mijn mening moeten bijschaven.
benarty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 17:56   #214
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Een duidelijk voorbeeld hiervan was de discussie tussen de makers van Loose Change (zeer arrogant en op het randje van aggressief) en enkele journalisten van Popular Mechanics. (zeer kalm en sereen).

Klopt. Maar beiden waren arrogant, alleen was dat bij de makers van Loose Change duidelijker te merken, mede door niet onterechte frustratie.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 25 september 2006 om 17:56.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 18:21   #215
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Ik zag de video tweemaal en vond dat, voor twee jonge kerels, ze zich nog tamelijk gedroegen. Ze zien eruit als twee temperamentvolle gasten die graag het woord nemen en hun stem graag luid laten klinken. Je zag de nervositeit wel duidelijk. Ook, beide partijen weten dat dit een goede kans is om hun respectievelijke standpunten door veel mensen te laten kennen.
De jongens toomden in en probeerden matuur over te komen en de PM-gasten kwamen kalm en wijs over.
Die PM gasten, vooral J. Meigs, blijken kalm maar let eens op zijn blik wanneer de jongens praten, alsook het stotteren, non verbal communication, ...met als attitude "komaan jongen, genoeg gespeeld, geloof ons nu maar" gericht naar de oudere en wijzer-geachte massa.

En wie heeft nog nooit dat juveniel gevoel gehad, wanneer de tegenspreker juist aan het woord is en meteen met een leugen begint, om forcerend het woord trachten over te nemen? Zo interpreteer ik hun geblaas en gelach.

En PM werd ook debunked; http://www.youtube.com/watch?v=WULRQ...related&search=
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 22:55   #216
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou toch ook eens graag willen weten waar ze het vergelijkingsDNA van de kapers hebben gehaald?
Oud 26 september 2006, 00:07   #217
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het eerste wat je moet aannemen is dat niemand het mogelijk achte dat er zo'n grote gecombineerde aanval op de USA zijn eigen grondgebied mogelijk was. Men waande zich daar super beveiligd en nam vele informatie dan ook als een kwakel.
Niemand achte het mogelijk dat men 4 vliegtuigen tegelijk ging overmeesteren en gebruiken als bom.
Men had dit dan ook nog nooit meegemaakt wereldwijd.
Men kende wel de gewone kapingen waarbij de kapers de piloot dwongen naar ergens anders te vliegen, maar niet dat men de piloot vermoorde en zelf het vliegtuig ging besturen. Voor grote vliegtuigen is immers een speciale opleiding nodig om deze te kunnen laten landen en opstijgen. Niemand was er op bedacht dat men ook voor deze vliegtuigen in de lucht enkel moet weten hoe men de automatische piloot uitzet en ze dan enkel naar een bepaald doel moet kunnen sturen.
Dat is de reden waarom met alle voorkennis niets is gedaan. Men achte het simpel weg veel te ver gezocht en onmogelijk.

Dat men zo weinig heeft gedaan tijdens de aanslagen zelf was om de zelfde reden, men was niet bekent met het fenomeen vliegtuig als bom.
Enkel de Japanse overheid had dit nog maar gebruikt tijdens de 2 wereldoorlog en men was er dus niet op bedacht dat dit mogelijk was.
Zeer juist.

Het is typisch voor onvolwassen of domme geesten om te denken dat dingen die gebeurd zijn het vanzelfsprekende gevolg zijn van wat zij zogezegd "altijd gedacht" hebben. Zij kunnen zich achteraf niet meer verplaatsen in de gedachtenwereld die heerste alvorens het gebeurde plaatsgreep.

Zo denken die simplisten dat de mensen in de zuidelijke toren toch meteen hadden moeten weten dat daar ook een vliegtuig zou binnenvliegen. Probeer die achteraf-profeten maar uit te leggen dat alleen de terroristen dat konden weten.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 26 september 2006 om 00:09.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 00:18   #218
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Het lijkt me bijzonder naïef om er vanuit te gaan dat de Amerikaanse geheime diensten hier geen rekening mee hielden daar zij al van over de hele wereld (van allerhande geheime diensten) en via eigen informatie sinds '95 aanwijzingen hadden dat Al Qaeda plande gekaapte vliegtuigen als wapen te gebruiken in de VS en dat er zelfs als sprake was van de WTC als doelwit.
Het lijkt mij nog naïever om er vanuit te gaan dat bij de geheime diensten gekende terroristen (die met vliegtuigen hadden geoefend) onder hun eigen naam op een vliegtuig konder stappen.
Nog goedgeloviger lijkt het mij als men dan ook nog meent dat de vele opeenvolgende fouten in de vaste procedures bij een kaping (die reeds tientallen keren succesvol waren uitgevoerd in datzelfde jaar) toegeschreven worden aan het toeval of aan "een paniekerige chaos vol gebrekkige communicatie" (terwijl er op het moment van het eerste falen van vaste procedures nog niets geweten was over het doel van de kaping (en later ~en.))

Voor de bovenstaande punten is er eigenlijk geen enkel bevredigend antwoord en alles wijst dus meteen naar medeweten of zelfs betrokkenheid van de overheid of toch personen binnen de overheidsorganen.
Achteraf bekeken kan je dat inderdaad allemaal "gemakkelijk voorspellen."

Er was nog nooit een vliegtuig met opzet in een Amerikaans torengebouw gevlogen, dus wie daarvoor waarschuwde in de maanden die 11 september 2001 voorafgingen werd door de eigenwijze, zelfgenoegzame en zich onkwetsbaar wanende Amerikanen (Bush op kop) als een dwaas aanzien.
Oud 26 september 2006, 00:26   #219
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat laatste is vast en zeker waar. Gisteren kwam in de Panorama-reportage de persoon aan het woord die tot augustus 2001 aan het hoofd stond van de dienst terrorismebestrijding. Hij nam ontslag omdat men zijn waarschuwingen niet wilde geloven.
Men kon dus inderdaad verschillende zaken weten, maar men reageerde er niet passend op. Waarom dit niet gebeurde blijft een open vraag.

Maar ook ik ben, net als uzelf blijkbaar, de mening toegedaan dat Al Quaeda de aanslagen autonoom beraamde en pleegde.

Het belangrijkste is na te gaan waarom de dreiging niet ernstig werd genomen, denk ik.
Gewoon, omdat het nog nooit eerder gebeurd was dat de USA op eigen grondgebied getroffen is door zo'n spectaculaire oorlogsagressie.

Tot 10 september 2001 was het aantal Amerikanen dat zich zelfs maar één kamikaze-aanslag op klaarlichte dag op één van die mythische WTC-torens - in New York nota bene! - kon voorstellen, op één hand te tellen.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 26 september 2006 om 00:44.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 00:34   #220
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het was idd daarvoor ook al voorgevallen dat 1 vliegtuig werd gekaapt. Nu waren het er 4 tegelijk.
Het was idd dus niet omdat het gebeurde maar dat het meerdere vliegtuigen tegelijk waren die gekaapt werden wat hen heeft verslagen.
... en hun reactievermogen heeft verlamd.
Hoe stuntelig dat achteraf ook overkomt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be