![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Belgen worden gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Hoe komt het anders dat zowal alle projecten voor laaggeschoolde aan werk te helpen, gericht zijn op allochtonen? Hoe komt het dat als een laaggeschoolde autochtoon op negen van de tien afwijzingspapieren die hij na een sollicitatie moet binnenbrengen, een vreemde naam leest, die in zijn plaats in aangenomen? Ik verwijt met andere woorden de migranten niets. Als ze geen job vinden, vinden ze er geen en ik verwijt hen geen werkloosheid, maar ik verwijt hen wel dat ze dikwijls ongemotiveerd zijn en van het syteem willen profiteren. Snap jij het dat die mannen drie maanden ergens werken en 2 maanden in ziekteverlof kunnen zijn? Twee weken voor een simpele verkoudheid? Of dat ze met een hamer op hun hand slaan, zodat het gebroken is en ze in gips moeten solliciteren, als de VDAB hen oproept? Of dat ze zoveel last hebben van hun rug en er in slagen om invalide te worden voor een simpel verschot? Nee, dat zijn niet alle allochtonen, maar het is een bepaalde groep die zich aan deze dingen schudig maakt en ik zeg ook niet dat er geen autochtone profiteurs bestaan, maar ik ben er toch minder tegengekomen. Dus om op uw vraag te antwoorden: ik verwijt enkel de lastposten dat ze ons systeem kapotmaken voor iedereen. En deze mogen ze in mijn ogen terugsturen om te gaan profiteren in land van herkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Je beweert dat ze hier toch baas gaan worden, en je hebt hetzelfde profiel: onverdraagzaam, fanatiek, dom. Leg me nu eens uit wat het verschil is tussen absurd moslimgeweld en absurd VB jeugdbeweging geweld zoals in Tienen. Tussen Skinheads en VMO. Tussen hen en islam tienezels die bommen smijten naar mekaar? Zie je dan niet de totale oplossing in het naar daar gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel ben je zelf zo een figuur en spreek je uit ondervinding ofwel fantaseer je. Zo goed het milieu kennen duidt op infiltratie, of op geesteszieke fantasie. Je mag kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Jou verdraagzaamheid heb ik al door. Ik ben in jouw ogen toch geen mens meer, dus weet ik eigenlijk niet meer waarom ik zoveel tijd in je gestoken heb om je te doen inzien wat er in dit landje bezig is. Als mensen als jij doof, stom en blind blijven en de discriminatie van het eigen volk blijven verdedigen, zonder enig begrip en niet voor rede vatbaar bent, schrik dan niet dat je de tegenpartij tot geweld dwingt. Je hebt zoveel begrip voor het onbegrip tegenover migrantjes, die vanalles tegenover die stoute Belgen doen. Je keurt het goed en danst op het graf van Vlamingen die door hen uitgeschakeld worden. Ocharme, ze worden zo gediscrimineerd. Als een Vlaming zich in dezelfde situatie bevind, is het een misdadiger en geen gefrustreerde jongere. Snap je waar je mee bezig bent? De manier waarop jij me behandelt is zo extreem vijandig, dat ik me inderdaad veiliger begin te voelen tussen skinheads dan tussen jouw soort, al deel ik niet bepaald de mening van die jongeren en keur ik hun daden af. Ik ben als gematigd rechts op dit forum gekomen, maar begin stilaan het VB nog te zacht te vinden tegenover ziekelijke haters als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben geen gematigd rechtse, nog gematigd linkse, alleen gematigd "rechtdoor" (is niet gelijk aan gematigd centrum). Maar inderdaad, sommigen zijn ziende blind. En het "schatje" Feremans, die kennen we ondertussen ............ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om 15000 posts heb je al eens uitschuivertjes. Je hebt lullen (zoals dit) en je hebt uitschuivertjes (zoals eerder in dit onderwerp). Ik hou het zoveel mogelijk op lullen, maar ja, de onvoorwaardelijke garanties zijn de wereld al lang uit.
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Wat de VB-propaganda niet kan, doet Feremans. Dat noemt men een nuttige idioot.
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, wat Feremans niet allemaal doet voor VB, ik vermoed dat hij er voor betaald wordt door FDW, want zijn reclame drijft menigeen rechtstreeks naar het kieshokje om ........... te stemmen voor VB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk ziekelijk. Citaat:
Citaat:
Wie schakelt er wie uit? En waar zag je dat gebeuren? Zie je echt geen verschil meer tussen realiteit en je waanbeelden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Arrogantie is iets anders dan analytische kracht, vriend. En in plaats van zo je frustratie bloot te geven.... Dank je voor de prachtige own goal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hinderen helemaal niet dus. Keep up the good work ! Ik heb al eens eerder gezegd dat ik u grappig vind. En u bent vooral een super eye-opener (of dat nu net in de richting is die u vooropstelt, durf ik betwijfelen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En inhoudelijk? Vertel me eens feremans, spreekt ge de man-in-de-straat soms? Weet ge wat em bezighoudt, waar hij wakker van ligt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij diaboliseert evengoed mensen. Omdat ze het niet eens zijn met u. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Ik lees al eens iets. Ik geloof niet in primitief buikdenken: een bezwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
En ik verberg me inderdaad niet achter een avatar. Dat heb je dus ook nog niet door. Allicht ben je de laatste ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 september 2006 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En ook de onverdraagzaamheid tov affiches van kiespropaganda. En ook de onverdragzaamheid van concerten die doen alsof er enkel 'blanke' onverdraagzaamheid is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Racist! |
|||