![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dit al veel langer, maar volgens mij ben jij gewoon de lache dubbelnick van Knuppel.
Laatst gewijzigd door Diatonos : 24 september 2006 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en is niet verantwoord indien er familiebanden bestaan, indien de leeftijd dat niet toelaat, ..... Daar liefde boven de geslachten staat zou homoseksueel een loze term zijn die niets beduidend in zich zou hebben. Dat is echter niet het geval : termen als "holibi" benadrukken niet de liefde maar de seksualiteit Het is bovendien zo dat vele holibis hun zogenaamde "seksuale geaardheid" als kern van hun identiteit beschouwen Zij benadrukken voortdurend hun zgn "andersheid" maar er bestaat slechts één universele liefde HYPOKRIET !! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() en begin nu niet hysterisch te krijsen alstublieft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Naargelang het hen uitkomt, maken ze even een uitstapje. Nooit zo veel hypocrisie geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kijk, het VB, dat zijn de slechten. Holebi's, dat zijn de goeden. Nu is het allemaal erg logisch. De goeden haten is slecht. De slechten haten is goed (want min maal min is plus). Holebi's discrimineren is slecht, maar VB'ers discrimineren is goed. Mensen haten is slecht, maar mensen haten die andere mensen haten is goed - op voorwaarde dat je uiteindelijk geen homo's haat, want dat is dan weer slecht. Zo eenvoudig is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Besef je dat je geen haar beter bent als de mensen die jou haten? Die zijn ook van mening dat ze daarvoor een goede reden hebben...denk daar eens over na, ouwe relnicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() domoren vergelijken zich graag met intelligente mensen, dat ziet men hier weer eens...ik denk niet dat Foucault ooit zulke onzin als gij neergepent heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PAJOT, wie ben jij en waar haal jij in godsnaam de pretentie vandaan om te oordelen over andermans relaties/liefde? Wie zegt dat holebi's hun "seksuele geaardheid" als kern van hun identiteit beschouwen? Hoe weet jij dat? "Van horen zeggen?" of gewoon één van de vele onverklaarbare kronkels in je ziek hoofd? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Nee hoor, een goed christelijk koppel brengt de huwelijksnacht door met het bestuderen van de bijbel.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 25 september 2006 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |