Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 16:21   #101
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
*knip*
Ik denk dit al veel langer, maar volgens mij ben jij gewoon de lache dubbelnick van Knuppel.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 24 september 2006 om 18:55.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 17:25   #102
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
uit homoseksualiteit kan geen leven (het hoogste goed n.b!) voortvloeien dus homoseksualiteit is minderwaardig

Alles wat men in een homoseksuele relatie ervaart kan men voor de rest ook in een gewone verhouding ervaren.

respect, liefde, etc ... bestaan ook zonder seksualiteit voor zover een homoseksueel daar notie zou van hebben

Er bestaat geen beschaafde en morele verantwoording voor uw abject gedrag.
Indd respect, liefde, genegenheid zijn duizenden maal zoveel belangrijker dan seks maar blijkbaar willen sommigen dat gewoon niet snappen en blijven sommigen halsstarrig homo's en seks gewoon gelijkschakelen... hoe dat komt blijft me een héél groot raadsel.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 20:17   #103
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Indd respect, liefde, genegenheid zijn duizenden maal zoveel belangrijker dan seks maar blijkbaar willen sommigen dat gewoon niet snappen en blijven sommigen halsstarrig homo's en seks gewoon gelijkschakelen... hoe dat komt blijft me een héél groot raadsel.
er bestaat geen noodzakelijk verband tussen liefde en seks maar het laatste is niet verantwoord zonder het eerste

en is niet verantwoord indien er familiebanden bestaan, indien de leeftijd dat niet toelaat, .....

Daar liefde boven de geslachten staat zou homoseksueel een loze term zijn die niets beduidend in zich zou hebben.

Dat is echter niet het geval : termen als "holibi" benadrukken niet de liefde maar de seksualiteit

Het is bovendien zo dat vele holibis hun zogenaamde "seksuale geaardheid" als kern van hun identiteit beschouwen

Zij benadrukken voortdurend hun zgn "andersheid" maar er bestaat slechts één universele liefde

HYPOKRIET !!
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 20:18   #104
PAJOT
Banneling

Standaard

en begin nu niet hysterisch te krijsen alstublieft
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 20:20   #105
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ben er nog niet goed van .

Een homohater heeft de hond van een homokoppel opgehangen aan een boom achter de tuin van het koppel. Een of andere gek moet hun pijn hebben willen doen en hen zo hebben willen treffen.
Ze beschouwen Lola als hun eigen kind waarmee ze perfect gelukkig waren.

Ongelofelijk dat er nog zo'n mensen rondlopen, allé ja moet ik dat mensen noemen??? en mensen en dieren op zo'n manier treffen.
dierenmishandeling is erg ja
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 20:24   #106
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
*Knip*

Oproepen tot geweld zijn niet toegestaan!
Lang leve censuur...
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 21:34   #107
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegen het VB woon ik in de haat straat omdat ik tegen die partij alleen maar meer en meer haat begin te voelen die dag per dag groter en groter wordt, ik ben er alleen maar héél blij om dat die haat er op vergroot.
De mensen van de zonder haat straat hebben twee adressen. Hun officieel adres in de 'zonder haat straat' en een buitenverblijf in de 'almaar groter wordende haat straat'.
Naargelang het hen uitkomt, maken ze even een uitstapje. Nooit zo veel hypocrisie geweten.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 22:05   #108
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
De mensen van de zonder haat straat hebben twee adressen. Hun officieel adres in de 'zonder haat straat' en een buitenverblijf in de 'almaar groter wordende haat straat'.
Naargelang het hen uitkomt, maken ze even een uitstapje. Nooit zo veel hypocrisie geweten.
Maar je sn�*pt het niet Duym:

kijk, het VB, dat zijn de slechten. Holebi's, dat zijn de goeden.

Nu is het allemaal erg logisch. De goeden haten is slecht. De slechten haten is goed (want min maal min is plus).

Holebi's discrimineren is slecht, maar VB'ers discrimineren is goed.

Mensen haten is slecht, maar mensen haten die andere mensen haten is goed - op voorwaarde dat je uiteindelijk geen homo's haat, want dat is dan weer slecht.

Zo eenvoudig is dat.
Oud 25 september 2006, 08:44   #109
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegen het VB woon ik in de haat straat omdat ik tegen die partij alleen maar meer en meer haat begin te voelen die dag per dag groter en groter wordt, ik ben er alleen maar héél blij om dat die haat er op vergroot.
doet mij denken aan die kwast die hier ooit schreef: ik ben tegen de doodstraf, behalve voor nazis.
Besef je dat je geen haar beter bent als de mensen die jou haten? Die zijn ook van mening dat ze daarvoor een goede reden hebben...denk daar eens over na, ouwe relnicht.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 08:57   #110
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Maak u niet ongerust, met de vooruitgang in de neurologie en in de genetica kunnen we binnenkort deze psychotische rechtse genenpoel op voorhand wegselecteren. Noem het linkse eugenetica. Nog voorstanders?

Voor mij mag een normaal homokoppel kinderen hebben. Maar een rechtse psychopaat niet. Zo simpel is dat.
de eerste politieker die zich echt in genetica interesseerde, zo veel dat hij daar een prioriteit van maakte onder zijn regime, was Hitler.Met wie gij veel overeenkomsten vertoont, net zoals nog een paar anderen hier op dit forum, ondanks het feit dat ze zogezegd rechtsen h�*ten. Moesten jullie in de jaren 30 twintigers geweest zijn, waren jullie waarschijnlijk échte nazis geworden.En speciaal voor bartje en consoorten: er zaten zelfs homos in die partij, dus alles ok voor jullie
Oud 25 september 2006, 09:01   #111
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Precies. En ook om dat jij misselijk wordt als je dat fototje nog maar ziet, hé? Zo'n kale hyperintelligente homo professor die boeken over u schrijft... schandalig hé.
domoren vergelijken zich graag met intelligente mensen, dat ziet men hier weer eens...ik denk niet dat Foucault ooit zulke onzin als gij neergepent heeft...
Oud 25 september 2006, 10:16   #112
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
er bestaat geen noodzakelijk verband tussen liefde en seks maar het laatste is niet verantwoord zonder het eerste

en is niet verantwoord indien er familiebanden bestaan, indien de leeftijd dat niet toelaat, .....

Daar liefde boven de geslachten staat zou homoseksueel een loze term zijn die niets beduidend in zich zou hebben.

Dat is echter niet het geval : termen als "holibi" benadrukken niet de liefde maar de seksualiteit

Het is bovendien zo dat vele holibis hun zogenaamde "seksuale geaardheid" als kern van hun identiteit beschouwen

Zij benadrukken voortdurend hun zgn "andersheid" maar er bestaat slechts één universele liefde

HYPOKRIET !!
Ach, waarom zouden we iets serieus nemen van iemand die het woord holebi nog niet kan schrijven?

PAJOT, wie ben jij en waar haal jij in godsnaam de pretentie vandaan om te oordelen over andermans relaties/liefde? Wie zegt dat holebi's hun "seksuele geaardheid" als kern van hun identiteit beschouwen? Hoe weet jij dat? "Van horen zeggen?" of gewoon één van de vele onverklaarbare kronkels in je ziek hoofd?

Citaat:
termen als "holibi" benadrukken niet de liefde maar de seksualiteit
En wat is dan het verschil met het woord heteroseksueel? Benadrukt dat ook niet de seksualiteit?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 10:33   #113
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
En wat is dan het verschil met het woord heteroseksueel? Benadrukt dat ook niet de seksualiteit?
Nee hoor, een goed christelijk koppel brengt de huwelijksnacht door met het bestuderen van de bijbel.
Oud 25 september 2006, 10:43   #114
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Nee hoor, een goed christelijk koppel brengt de huwelijksnacht door met het bestuderen van de bijbel.
onder het wijdse uitspansel van de Heer en op een hunnebed tijdens een goddelijke schoone ende warme lenteavond

Laatst gewijzigd door praha : 25 september 2006 om 10:44.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 23:13   #115
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Ach, waarom zouden we iets serieus nemen van iemand die het woord holebi nog niet kan schrijven?

PAJOT, wie ben jij en waar haal jij in godsnaam de pretentie vandaan om te oordelen over andermans relaties/liefde? Wie zegt dat holebi's hun "seksuele geaardheid" als kern van hun identiteit beschouwen? Hoe weet jij dat? "Van horen zeggen?" of gewoon één van de vele onverklaarbare kronkels in je ziek hoofd?

Olébi? Kolibri? Chéribibi? ik dacht dat het jeannet was?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be