Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 26 september 2006, 10:54   #41
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
da's maar een fictief idee, mocht er geen energie uit kerncentrales zijn, dan kon het aanbod de vraag niet volgen, en zou jou 'groene' energie voor jou wellicht onbetaalbaar zijn ... geef toch toe, vandaag kan niemand nog zonder kernenergie, daar moeten we toch niet voor liegen hé, ook als we dat niet leuk vinden
Anna, ik doe het zonder kernenergie. Ik gebruik geen stroom van een leveransier.
Jantje is offline  
Oud 26 september 2006, 10:59   #42
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
ROFL, dat gelooft iedereen!

De grootste roepers blijven de belangers, vriend. Dat hoort ook bij hun slachtofferrolletje!

Maar goed, al die partijpolitieke propagandarommel (van welke partij dan ook), mogen ze gerust wegsmijten.
Voorheen plekte ik een nette sticker op mijn brievenbus met daarop "geen politieke propaganda of reclamedrukwerk" en dat werd ook niet geapprecieerd.
Koekje van eigen deeg dus, bravo aan de interimpostbode! Hij mag bij mij al die partijpolitieke zeverfolderkes uit mijn bus houden!
Ho, ho vriend,
nooit gehoord dat het Vlaams Belang de krant haalde odat de verkiezingsborden werden beschadigd.
Maar wanneer nu de cd & v, alsook de borden van patricia de waele besmeurt worden, staat het in alle kranten, en met de foto er bij.
toch eens goed rond kijken vooraleer u wat zegt he, sjah.
fernand is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be