![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze informatie dateert van 2 weken terug. Een kennis van mij heeft 2 dochters, echte mooie meisjes.
De moeder en de 2 dochters waren op bezoek op de jaarmarkt van Anderlecht. Er stonden 2 allochtone jongeren achter hun en kwamen steeds korterbij, waarop één van hen luidop zei "J'aimerai bien la faire la mienne, cette gonzesse". De dochter waarvoor de opmerking was bedoeld, draaide zich om en zei "jamais de ma vie avec toi...". Als antwoord brak één van de kerels van noord afrikaanse afkomt het glazen cola flesje om vervolgens de dochter in haar gezicht toe te takelen en luidop de schreeuwen: "Salle putte". De 2 allochtonen zijn gaan lopen en niet meer terug gevonden, de dochter is nu verminkt voor de rest van haar leven. Dit is niet in het nieuws verschenen. Blijkbaar voor onze rioolgazetten en voor de VRT een klein fait divers van de dag. Camera's op straat zullen er niet zijn en niemand zal die kerels kennen. Het had geen haar gescheeld, of de ader in haar hals was doorgesneden met de dood als gevolg. Ik kan alleen maar mijn afgunst tegenover deze allochtonen criminelen nog maar eens bevestigd zien. Men kan niet streng genoeg zijn tenover dergelijke criminelen. Wat mij opvalt is dat de politiekers niet meer praten over een subjectief onveiligheidsgevoel. Men heeft deze kwatch ons jaren lang kunnen wijsmaken, maar sinds de dolgedraaide schutter in Antwerpen, de MP3 moord ed. kan men de mensen echt niet meer wijs maken dat het een 'subjectief' gevoel is!!! Laatst gewijzigd door oz457 : 26 september 2006 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je er iets over zegt be je een racist. De enig mogelijke oplossing is uit dergelijke wijken weg te blijven en wachten tot die etterbuil vanzelf openbarst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dit is trouwens ook aantal jaar geleden in de vijf voor twaalf gebeurt in gent.
Ook daar een allochtoon die een meiske verminkt had met een kapot geslagen glas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Moraal besef kent deze bevolkingsgroep totaal niet. Zou het iets te maken hebben met hun geloofsovertuiging waarbij men spreekt van dhimmi's en het met de voeten omhooghangen van anders gelovigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ik moet nog het eerste allochtone crapuul ontmoeten, maar autochtonen van dat slag, daar heb ik helaas al te menigvuldige uiteenzettingen mee gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie weet kom je op de verkeerde plaatsen...in beide gevallen
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook een tijdje spenderen in de Brusselse metro, zo vanaf een uur of half tien 's avonds.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kim heeft de cynische boodschap begrepen....
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() weer zo een typische "praha-istische " posting, druipend van nietszeggendheid, onduidelijkheid...het gaat over een meisje haar gezicht dat met een kapotgeslagen fles in repels gesneden werd door een allochtoonse misdadiger, enkel omdat ze hem duidelijk gemaakt had dat hij bij haar geen enkele kans had, nu niet, en nooit niet, van haar gans leven niet.Zoiets maakt die mannen nu woedend hé, dat een meiske hun rot bakkes niet schoon vind, en ja, dan snijden ze er maar wat op los.Wat vind onze vriend praha daar nu van?Persoonlijk vind ik dat als ze hem ooit pakken (men mag nog steeds dromen , dat is nog niet verboden door de CGKR), dat ze die kerel zijn neus, oren, en lippen mogen afsnijden, hem honderd zweepslagen geven, een voet en een arm afkappen, en daarna levenslang verbannen.Voor de uitvoering van de straf kunnen we mischien een beroepsbeul huren in Saudi-Arabië, ze hebben er daar heel bekwame naar het schijnt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk komt dit niet in het nieuws. Het is niet politiek correct genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Subjectieve onveiligheid impliceert nooit dat er geen objectieve onveiligheid is. Maar de inschatting van de kans om slachtoffer te worden van iets en de reële kans om slachtoffer te worden van iets verschilt vaak van elkaar. Ik hoop dat iedereen het er mee eens is dat dat mag gezegd worden ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Ja, de politie doet het trouwens ook, er wegblijven!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... dat is juist wat dat vreemd gespuis wenst: dat we wegblijven uit bepaalde straten en wijken, en het hen cadeau doen. Het enige dat we nog moeten doen is zorgen voor de nodige centen om hen hier verder te kweken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat er nog plaatsen zijn in het land waar je er niet regelmatig mee in aanraking komt. Of het zo zal blijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met VB aan de macht zou zoiets natuurlijk nooit gebeuren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke dag wel een of andere moeilijkheid. Met drankorgels, met drugsverslaafden, met skinheads, met niet-betalers, agressievelingen en overvallers. En allemaal witjes. Dat is natuurlijk volkomen wereldvreemd en irrelevant. Elke vrije dag kon ik naar de politie... |
|
![]() |
![]() |