Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2006, 12:28   #9661
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Dit is inderdaad geen vrede
Inderdaad niet.Volgens mij ging je er gewoon mee akkoord omdat het indruist tegen wat wij zeggen.De machten die we aanwijzen zijn immers een combinatie van machten waar jij ook niet hoog mee oploopt als ik het goed voorheb.Het Easrtern Liberal Establishment in VS,Het Vaticaan en de RKK,de Adel...
Zeggen dat ze het goed met de wereld voor hebben of het goed doen (de wereld sturen) is...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 september 2006 om 12:29.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 12:29   #9662
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Sorry dat het zolang duurt.We zijn nochtans met z'n allen meteen op de fiets gesprongen om de P te gaan kopen en we lezen het nu door...
Het merkwaardigste aan dit verhaal is wel dat Antoon de P-Magazine leest!
Voor de diepgravende en onthullende artikels ongetwijfeld!
Oud 27 september 2006, 12:30   #9663
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
In de P-Magazine van deze week schrijft een lezer dat minister Durant op 11 september 2001 aanwezig was op een vergadering voor de veiligheid van luchtverkeer in New York, in aanwezigheid van mensen die in feite op een legermaneuver hadden moeten zijn en niet op die vergadering. Verder schrijft hij dat Durant sindsdien nooit iets gezegd heeft over haar verblijf in New York.

Wat weten/denken/geloven de NWO-believers hierover?
Ik ben geen lezer van P-Magazine, maar bedoelt u (of dat "mannenblad") dat elke vergadering die op 11 september 2001 in New York gepland was op een of andere manier verdacht moest zijn?
Oud 27 september 2006, 12:34   #9664
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Makkelijk en kortzichtig is wat je hier wederom deed.Je gaf het antwoord die ik je vroeg niet te geven:lees de boeken,lees de boeken van de andere en je zal zien dat het overeen komt (met wat goeie wil en zonder dat we nagaan wie wat van wie klakkeloos heeft overgenomen en waar het oorspronkelijk vandaan komt...).
Je doet niet eens een poging uit te leggen waarom...je verwijst naar een paar boeken in hun geheel en daarna naar nog meer boeken in hun geheel.Je specifieert niet,ik ben geen stap verder gekomen.De vraag is nutteloos gebleken,ik heb geen antwoorden gekregen en ben er niks wijzer uit geworden.
Als je zo "discussieert" is het nogal lmogisch dat er vaak de draak mee gestoken wordt.
Ten eerste vind ik het niet zo erg dat er de draak mee gestoken wordt
want als ik wel 'goede' argumenten zou geven (whatever that maybe)
zullen mensen de info toch nog in aan hun systeem aanpassen
(editen). Dat je geen antwoord op je vraag gekregen heb is dan jammer
Je zal zelf eens wat moeten doen, zoals lezen. Het is jammer maar het is anders bijna niet uit te leggen. Je verwacht toch niet even dat er hier a la minute een bewijs op tafel geslingerd wordt, dat zou nl nogal naief zijn.

Citaat:

Je moet hier niet doen alsof ik hier niks van afweet hoor.Ik heb honderden bladzijden van dat soort stuff gelezen,zoniet duizenden.Ik oordeel niet zomaar,wees gerust.Ik probeer mijn oordeel ook altijd te backen als men mij dat vraagt.
Ja ik ook. Maar juist DAN zou je moeten begrijpen dat het niet altijd zo kan.Een van de redenen is dat alles zo met elkaar verweven is.
Een ander probleenm is "backen als men mij dat vraagt"
Ja ok, en dan, waarmee? Een 'betrouwbare bron" ???????????
Jij weet net zo goed als ik dat dat heel moeilijk is. Als ik aankom met een universitair onderzoek oid wil dat nog helemaal niet zeggen dat het betrouwbare info is (contraire zou ik zeggen, zie bv het 9-11 gezeik)
Verder denk ik dat kennis van de NWO ook een mening, een gevoel etc etc is. En dat maakt het vrij moeilijk. De enige mensen die hier overtuigd zijn geraakt zijn de mensen die ZELF in zaken zijn gedoken naar aanleiding van bv genoemde literatuur. Niet naar aanleiding van een 'bewijs' hier door ons geplant.

Citaat:
Richtingaanwijzers kunnen aangepast worden,ergens met een bedoeling gezet zijn,weggenomen zijn...kortom,wijzen niet altijd de juiste weg
Natuurlijk, dat ben ik helemaal met je eens!

Citaat:
.Zeker als je al eens bepaalde richtingaanwijzers die er nogal dubieus uitzien bent gevolgd en je komt niet tot de bestemming die er op te lezen is...dan is dat een richtingaanwijzer op zich.
Tsja, maar wat is dubieus??? Voor mij zijn dat bv de conventionele wetenschap (na onderzoek!) de media, de banken. Nou ja noem maar alles op wat mainstream is! Maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat ánders' is wel klopt. dat snap ik ook wel.

Maar nogmaals, het enige wat ik doe is hier mijn mening of eindresultaat van 'mijn' onderzoek zetten.En als ik het kan 'back upppen' zal ik dat doen, kan ik dat niet dan zal ik het toch neerzetten, zodat anderen er mee kunnen doen wat zij willen

Ik heb helemaal niet de pretentie wie dan ook te willen overtuigen

Nuff said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 13:03.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 12:40   #9665
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Ik ben geen lezer van P-Magazine, maar bedoelt u (of dat "mannenblad") dat elke vergadering die op 11 september 2001 in New York gepland was op een of andere manier verdacht moest zijn?
Ik citeer letterlijk:

Citaat:
Wat deed onze toenmalige vice-premier en minister van Verkeer Isabelle Durant de ochtend van 11 september 2001 in een vergadering met haar Amerikaanse collega Norman Y. Mineta en het hoofd van de Amerikaanse Federal Aviation Administration (FAA) Jane Garvey? Niet dat ik al meteen een complot zie, maar in een intervieuw met Mineta lees ik wel dat op dat ogenblik voor iedereen al duidelijk was dat er sprake was van een aanslag met vliegtuigen. De Belgische kijker moet echter tot 's avonds wachten om zekerheid te krijgen over de gebeurtenissen en kroongetuige Durant is verder nergens te bespeuren.
Wist men bij ons dan niets af van dat bezoek of wilde Durant daarover zelf niets kwijt? Ik ben op zoek gegaan naar meer informatie, zonder resultaat. Waarom dat stilzwijgen en waarom de aanwezigheid van Garvey, die omwille van de lopende terreuroefeningen die ochtend toch verondersteld werd op haar post in het FAA-hoofdkwartier te zijn?
Of was deze vergadering dan toch weer zo belangrijk dat er zelfs een grootschalige rampsimulatie met liefst 22 vliegtuigen waarin bijvoorbeeld ook FEMA betrokken was, voor moest wijken? Some answers wouldn't harm, I would say.
Rob Berkmans, Achel
.
Die Berkmans klinkt verdacht veel als Exodus.
Oud 27 september 2006, 12:40   #9666
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Grotendeels geïsoleerde 'knipperlicht' conflicten : nu eens aan, dan weer uit.
Dit is inderdaad geen vrede maar als je dat vergelijkt met de systematische grootschalige slachtingen die bijvoorbeeld tijdens WOI plaatsvonden..
Right, een internationale oorlog heeft meer doden, miserie en stucturele schade [vnl Europa toen] tot gevolg.
Maar bekijk het eens in het perspectief van de impact dat het op het alledaagse leven heeft.

WO1 en 2: duur: vier jaar, gevolg: alles lag plat en moest van bijna nul heropgebouwd worden. Zie hoe Duitsland als een phoenix uit zijn as herrezen is. De economie en de maatschappij kunnen hun wonden likken en terug het alledaagse leven opnemen.

Een burgeroorlog als in Tsjetsjenie, Libanon, Bosnie, Israel en Palestina ... weerhoudt de mensen hiervan. Erger, de miserie blijft duren, al knippert het lichtje af en toe uit naar een tijdelijk staakt het vuren of een tijdelijke rust. De haat verdwijnt echter niet, hij versterkt alleen maar. Dergelijke conflicten tekenen mensen op een lange termijn. Mijn grootvader had alvast zijn afgunst jegens de Duitsers, Italianen en Japanners snel 'vergeten'.
Systematisch gedurende vier jaar, kan ik gedeeltelijk inkomen. Als je dan bedenkt dat de Israeliers en de Palestijnen elkaar al decennialang bestoken kan je niet spreken van een gruwel 'op grote schaal'[maar wel met globale gevolgen], maar van een langdurige [vnl hoofdgevolg is een mentale] terreur die geleidelijk met beperkt -maar niet minder gruwelijk- geweld toeneemt.
Ik kan niet zeggen wat ik het gruwelijkst vind..

Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 september 2006 om 12:43.
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 12:53   #9667
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Right, een internationale oorlog heeft meer doden, miserie en stucturele schade [vnl Europa toen] tot gevolg.
Maar bekijk het eens in het perspectief van de impact dat het op het alledaagse leven heeft.
Duur: Vier jaar, gevolg: alles lag plat en moest van bijna nul heropgebouwd worden. Zie hoe Duitsland als een phoenix uit zijn as herrezen is. De economie en de maatschappij kunnen hun wonden likken en terug het alledaagse leven opnemen.

Een burgeroorlog als in Tsjetsjenie, Libanon, Bosnie, Israel en Palestina ... weerhoudt de mensen hiervan. Erger, de miserie blijft duren, al knippert het lichtje af
en toe uit naar een tijdelijk staakt het vuren of een tijdelijke rust. De haat verdwijnt echter niet, hij versterkt alleen maar. Dergelijke conflicten tekenen mensen op een lange termijn. Mijn grootvader had alvast zijn afgunst jegens de Duitsers, Italianen en Japanners snel 'vergeten'.
Systematisch gedurende vier jaar, kan ik gedeeltelijk inkomen.
Als je dan bedenkt dat de Israeliers en de Palestijnen elkaar al decennialang bestoken kan je niet spreken van een gruwel 'op grote schaal'[maar wel met globale gevolgen], maar van een langdurige [vnl hoofdgevolg is een mentale] terreur die geleidelijk met beperkt -maar niet minder gruwelijk- geweld toeneemt.
Ik kan niet zeggen wat ik het gruwelijkst vind..
Er wordt ook een oorlog in het westen gevoerd, tegen ons dan
maar met onzichtbare wapens.(door de illuminati)
Opgezet door onze allerlekkerste prins Bernard! (Bilderburg)
Citaat:

SILENT WEAPONS FOR QUIET WARS

WELCOME ABOARD
This publication marks the 25th anniversary of the Third World War, called the "Quiet War," being conducted using subjective biological warfare, fought with "silent weapons."
This book contains an introductory description of this war, its strategies, and its weaponry.

This volume marks the 25th anniversary of the beginning of the Quiet War. Already this domestic war has had many victories on many fronts throughout the world.

Consequently, in the interest of future world order, peace, and tranquility, it was decided to privately wage a quiet war against the American public with an ultimate objective of permanently shifting the natural and social energy (wealth) of the undisciplined and irresponsible many into the hands of the self-disciplined, responsible, and worthy few.

In order to implement this objective, it was necessary to create, secure, and apply new weapons which, as it turned out, were a class of weapons so subtle and sophisticated in their principle of operation and public appearance as to earn for themselves the name "silent weapons."
http://www.akasha.de/~aton/swfqw.html

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 12:53.
Oud 27 september 2006, 12:54   #9668
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"SILENT WEAPONS FOR QUIET WARS" is een manifest verzinsel van onze goede vriend Cooper!
Oud 27 september 2006, 13:04   #9669
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik citeer letterlijk:
Citaat:
Wat deed onze toenmalige vice-premier en minister van Verkeer Isabelle Durant de ochtend van 11 september 2001 in een vergadering met haar Amerikaanse collega Norman Y. Mineta en het hoofd van de Amerikaanse Federal Aviation Administration (FAA) Jane Garvey? Niet dat ik al meteen een complot zie, maar in een intervieuw met Mineta lees ik wel dat op dat ogenblik voor iedereen al duidelijk was dat er sprake was van een aanslag met vliegtuigen. De Belgische kijker moet echter tot 's avonds wachten om zekerheid te krijgen over de gebeurtenissen en kroongetuige Durant is verder nergens te bespeuren.
Wist men bij ons dan niets af van dat bezoek of wilde Durant daarover zelf niets kwijt? Ik ben op zoek gegaan naar meer informatie, zonder resultaat. Waarom dat stilzwijgen en waarom de aanwezigheid van Garvey, die omwille van de lopende terreuroefeningen die ochtend toch verondersteld werd op haar post in het FAA-hoofdkwartier te zijn?
Of was deze vergadering dan toch weer zo belangrijk dat er zelfs een grootschalige rampsimulatie met liefst 22 vliegtuigen waarin bijvoorbeeld ook FEMA betrokken was, voor moest wijken? Some answers wouldn't harm, I would say.
Rob Berkmans, Achel
Een leuk verhaal, vooral omdat die Berkmans uit het niets "verdachte" elementen tovert!

Ten eerste lijken de feiten te kloppen. Mineta had de eer(?) op 11/9/2001 met onze Isabelle Durant te ontbijten.
Citaat:
Norman Mineta: I was having breakfast that morning with the deputy prime minister of Belgium who also is the Transportation Minister, Isabelle Durant, and Jane Garvey, the administrator of the Federal Aviation Administration. My chief of staff, John Flaherty, came in and said, “Mr. Secretary, may I see you?” I excused myself, walked into my office, and saw on my TV screen what was obviously the World Trade Center building with black smoke billowing out of it. So I said, “What the heck is going on?” He said, “We really don’t know. We’ve heard that a general aviation aircraft flew into the building, but we don’t have anything specific.” So I said, “Keep me posted; I’ll go back into the breakfast meeting.”

So I went back into my conference room and explained to Mrs. Durant [and Jane] what was going on. Then in about five minutes, John came in again and said, “Mr. Secretary, may I see you?” I excused myself and went back into my office. He said, “It’s been confirmed, it was a commercial airliner that went into the World Trade Center.” I couldn’t believe it. As I was looking [at the TV screen], I saw this gray, flying object — an airplane coming from the right side of the screen and then disappearing. The next thing that I knew, a great big white, orangey, billowy cloud was coming out from the left side of the screen. I immediately ran into the conference room and said, “Mrs. Durant, there’s something going on in New York that has escalated. Jane, you’ve got to get back to FAA headquarters.” By the time I got back into my office, we had a call from the White House for me to get over there right away.

Bron
So far, so good.

De "verdachte" elementen die Rob Berkmans vermeldt zijn echter duidelijk nep.
Het is helemaal niet waar dat wij "tot 's avonds moesten wachten" om te vernemen dat er vliegtuigen bij de aanslagen betrokken waren. Dat was bijna onmiddellijk duidelijk.
Bovendien was er op die dag geen "terreuroefening" waar de chef van de FAA bij aanwezig moest zijn. Ook met de NORAD-wargame heeft de chef van de FAA niets te maken.

Die Berkmans lijkt inderdaad op één van onze leukere believers ...
Oud 27 september 2006, 13:10   #9670
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een leuk verhaal, vooral omdat die Berkmans uit het niets "verdachte" elementen tovert!

Ten eerste lijken de feiten te kloppen. Mineta had de eer(?) op 11/9/2001 met onze Isabelle Durant te ontbijten.
So far, so good.

De "verdachte" elementen die Rob Berkmans vermeldt zijn echter duidelijk nep.
Het is helemaal niet waar dat wij "tot 's avonds moesten wachten" om te vernemen dat er vliegtuigen bij de aanslagen betrokken waren. Dat was bijna onmiddellijk duidelijk.
Bovendien was er op die dag geen "terreuroefening" waar de chef van de FAA bij aanwezig moest zijn. Ook met de NORAD-wargame heeft de chef van de FAA niets te maken.

Die Berkmans lijkt inderdaad op één van onze leukere believers ...
Ik dacht het wel. Maar dank je voor de toelichting.
Oud 27 september 2006, 13:14   #9671
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestone
"SILENT WEAPONS FOR QUIET WARS" is een manifest verzinsel van onze goede vriend Cooper!
Hebt U daar bronnen voor?

Een randopmerking:
Waarom gebruikte de NYPD tijdens de Republiekijnse nationale conventie in 2004 dan radarsystemen op een gepantserd voertuig om een meute vreedzame betogers
af te luisteren? Wapens die voor het eerst in Irak werden gebruikt om terroristische plannen te onderscheppen?

Dat die wapens in een betonging wordt ingezet lijkt mij een overschatting van de 'terroristiche' plannen... en een belediging jegens de gewone burger met een publieke stem..
Het stond natuurlijk wel ''mooi'' in de nieuwsbeelden.. en in de huiskamer ..

Conclusie: 'Geen Silent weapons' ??

Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 september 2006 om 13:15.
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 13:27   #9672
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Hebt U daar bronnen voor?
Ja.
De tekst "Silent weapons for quiet wars" verschijnt voor het eerst in "Behold a pale horse" van ons aller Cooper.

Cooper is de enige bron voor deze tekst. Hij werd zogezegd toevallig gevonden in een fotokopieertoestel.

Allemaal gemakkelijk te checken.

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 september 2006 om 13:57.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 13:38   #9673
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc.vg Bekijk bericht
Ja, met klassieke vormen van compressie wel! Maar dit is iets helemaal anders. Alle compressie tot nu toe komt op exact hetzelfde neer: Herhalingen zoeken, en een bibliotheek maken van herhalingen om zo de oorspronkelijke file op te schrijven als een legende. Het enigste verschil tussen compressiemethodes was de herhaling-zoek algoritme (geen idee wat de technische term hiervoor is).

Van wat ik er begrepen van heb is maar gedeeltelijk sprake van compressie,
Sloot heeft o.a. de benadering van het meest fundamentele "veranderd", namenlijk de opslag in enen en nullen
daarnaast heeft ie nog een x-aantal algoritmen, waar mischien iets van compressie in zit.

En nu wil ik niet zeggen dat het geen hoax is want ik weet het niet.Er zijn gewoon weer teveel eigenaardigheden aan.
Het was mmijn bedoeling dan ook niet om hier weer een eeuwig durent discissie te starten van welles nietes dit heb ik gewoon ter info gepost.
Tegenwoordig is het heel makkelijk iets te verdoezelen een "betrouwbare bron" laten beweren dat het een hoax is...klaar is kees.
Geen mens dat het toch grondig onderzoekt (allez bijna geen ).
Je kan het hier nog eens nalezen:
http://www.cs.unimaas.nl/p.spronck/Sloot.htm
Kpax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 14:37   #9674
Marc.vg
Burger

Marc.vg's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Marc.vg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kpax Bekijk bericht
Je kan het hier nog eens nalezen:
http://www.cs.unimaas.nl/p.spronck/Sloot.htm
Een verhaaltje over aliens beginnen om uiteindelijk de man in diskrediet te brengen...
Of dat het een hoax is laat ik terzijde.

Uw reactie was dat dit onmogenlijk is
Als je denkt dat de technologie dit niet kan en op zijn top is...dan zul je nog aardig verschieten binnen x aantal jaar(of mischien nu al).
Mijn eerste harde schijf was 20mb groot het beste van het beste.

http://www.wacbelgium.be
http://nl.netlog.com/Marc_Vg
Marc.vg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 14:49   #9675
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je denkt dat de technologie dit niet kan en op zijn top is...dan zul je nog aardig verschieten binnen x aantal jaar(of mischien nu al).
Het verschil is wel degelijk dat miniaturisering en upscaling van bestaande technologie duidelijke wetten volgt (waarvan we trouwens meer en meer de grenzen van aan het tegenkomen zijn) oals bvb. de bekende wet van Moore.

Het verhaal van dhr. Sloot en dhr. Pieper is niet te verklaren als een evolutie maar als een fundamentele, grensverleggende doorbraak.
En daar zijn zeer veel vraagtekens bij te plaatsen.

Het als onmogelijk afdoen lijkt me voorbarig. (uiteindelijk waren er toch een paar mensen van ' enig gewicht' die erin geloofden) maar het lijkt me toch goed om hier uiterst kritisch tegenover te staan...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 14:56   #9676
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een verhaaltje over aliens beginnen om uiteindelijk de man in diskrediet te brengen...
Mag ik je verzoeken beter te lezen?

"De man" wordt in discrediet gebracht, inderdaad, maar er wordt ook aangetoond waarom was "de man" beweert niet kan.

Citaat:
Technologie kan veel, en is zeker nog nit op zijn top. Maar er zijn toch nog altijd phyische wetten die je niet kan overtreden. Je kan niet iets oneindigs (het totaal aan bestaande en toekomstige films) in iets eindigs (Sloot's key van 1024 bits) onderbrengen.
Oud 27 september 2006, 15:06   #9677
Pindar
Banneling

Standaard

and on and on it goes....

Citaat:
Disney scanning visitors

'Walt Disney World, which bills itself as one of the happiest and most magical places anywhere, also may be one of the most closely watched and secure. The nation's most popular tourist attraction is beginning to scan your fingerprint information.'
http://www.wilmingtonstar.com/apps/p...40386/-1/State

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 15:07.
Oud 27 september 2006, 15:07   #9678
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het als onmogelijk afdoen lijkt me voorbarig. (uiteindelijk waren er toch een paar mensen van ' enig gewicht' die erin geloofden) maar het lijkt me toch goed om hier uiterst kritisch tegenover te staan...
Laat ik het anders stellen.

Sloot beweerde dat hij elke film kon comprimeren tot een reeks van 1024 eentjes en nullen.

Dat kan niet.

- Stel dat het zou kunnen.
- Dan stelt elke getal van tussen 1 en 2^1023 een film voor, al dan niet reeds gemaakt. Elke film heeft een unieke code.
- Dan stellen alle getallen tussen 1 en 2^1023 op een rijtje achter elkaar geplaatst alle films die ooit gemaakt zijn, en ooit gemaakt zullen worden voor.
- Een dergelijk rijtje is 1024*2^1023 groot. Dat is een eindig getal. Een heel erg groot getal, maar nog steeds een eindig getal.
- Het aantal potentiele films is echter oneindig groot.
- Het is echter wiskundig onmogelijk een functie te defiëren die een oneindige verzameling 1:1 afbeelt op een eindige verzameling.

Het is dus gewoon niet mogelijk.
Oud 27 september 2006, 15:09   #9679
Pindar
Banneling

Standaard

RIGHT!!! nothing to worry about eh?

Citaat:
400,000 children are given 'good behaviour' drug

'The Ecologist article, written by Rachel Ragg, a former Leeds University lecturer and mother of two, points out that almost 400,000 children were last year prescribed Ritalin, a drug almost unknown in Britain in the early 1990s. It argues that this is symptomatic of a sudden and dangerous crisis facing our next generation. Mrs Ragg said:

"Childhood is no longer childhood for the vast majority of children and I think this Government has been absolutely appalling to children. "
http://www.telegraph.co.uk/health/ma...25/nkids23.xml

Pin d'Ar
Oud 27 september 2006, 15:21   #9680
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Inderdaad niet.Volgens mij ging je er gewoon mee akkoord omdat het indruist tegen wat wij zeggen.De machten die we aanwijzen zijn immers een combinatie van machten waar jij ook niet hoog mee oploopt als ik het goed voorheb.Het Easrtern Liberal Establishment in VS,Het Vaticaan en de RKK,de Adel...
Zeggen dat ze het goed met de wereld voor hebben of het goed doen (de wereld sturen) is...
Het Eastern Liberal Establishment in alliantie met het Vaticaan? Ik denk dat je nog nooit iets van een eastcoast-liberal hebt gelezen. In de VS moet deze minderheidsgroep, die sinds de jaren '70 veel van haar invloed heeft verloren ten nadele van de consevatieven, voortdurend een strijd leveren tegen the religious right (in de VS hebben we het dan wel voornamelijk over protestanten). De Liberals zijn voor internationale samenwerking in de VN, religieus rechts in de VS is daar tegen. De liberals zijn tegen de doodstraf, religieus rechts is daar voor. De liberals zijn voorstander van stamcelonderzoek, religieus rechts in de VS en het Vaticaan is tegen. De liberals willen euthanasie legaliseren, religieus rechts niet. De liberals zijn voor het homohuwelijk, religieus rechts ... En dan heb ik het nog niet gehad over abortus, vrije wapendracht, sociale zekerheid,...
Het helpt als je weet waarover je spreekt.
Trouwens, in de VS is er geen adel, wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen gepriviligieerde families zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be