![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9661 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Inderdaad niet.Volgens mij ging je er gewoon mee akkoord omdat het indruist tegen wat wij zeggen.De machten die we aanwijzen zijn immers een combinatie van machten waar jij ook niet hoog mee oploopt als ik het goed voorheb.Het Easrtern Liberal Establishment in VS,Het Vaticaan en de RKK,de Adel...
Zeggen dat ze het goed met de wereld voor hebben of het goed doen (de wereld sturen) is... ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 september 2006 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de diepgravende en onthullende artikels ongetwijfeld! ![]()
![]() |
![]() |
#9663 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9664 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
want als ik wel 'goede' argumenten zou geven (whatever that maybe) zullen mensen de info toch nog in aan hun systeem aanpassen (editen). Dat je geen antwoord op je vraag gekregen heb is dan jammer Je zal zelf eens wat moeten doen, zoals lezen. Het is jammer maar het is anders bijna niet uit te leggen. Je verwacht toch niet even dat er hier a la minute een bewijs op tafel geslingerd wordt, dat zou nl nogal naief zijn. Citaat:
Een ander probleenm is "backen als men mij dat vraagt" Ja ok, en dan, waarmee? Een 'betrouwbare bron" ??????????? Jij weet net zo goed als ik dat dat heel moeilijk is. Als ik aankom met een universitair onderzoek oid wil dat nog helemaal niet zeggen dat het betrouwbare info is (contraire zou ik zeggen, zie bv het 9-11 gezeik) Verder denk ik dat kennis van de NWO ook een mening, een gevoel etc etc is. En dat maakt het vrij moeilijk. De enige mensen die hier overtuigd zijn geraakt zijn de mensen die ZELF in zaken zijn gedoken naar aanleiding van bv genoemde literatuur. Niet naar aanleiding van een 'bewijs' hier door ons geplant. Citaat:
Citaat:
Maar nogmaals, het enige wat ik doe is hier mijn mening of eindresultaat van 'mijn' onderzoek zetten.En als ik het kan 'back upppen' zal ik dat doen, kan ik dat niet dan zal ik het toch neerzetten, zodat anderen er mee kunnen doen wat zij willen Ik heb helemaal niet de pretentie wie dan ook te willen overtuigen Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 13:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9665 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9666 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar bekijk het eens in het perspectief van de impact dat het op het alledaagse leven heeft. WO1 en 2: duur: vier jaar, gevolg: alles lag plat en moest van bijna nul heropgebouwd worden. Zie hoe Duitsland als een phoenix uit zijn as herrezen is. De economie en de maatschappij kunnen hun wonden likken en terug het alledaagse leven opnemen. Een burgeroorlog als in Tsjetsjenie, Libanon, Bosnie, Israel en Palestina ... weerhoudt de mensen hiervan. Erger, de miserie blijft duren, al knippert het lichtje af en toe uit naar een tijdelijk staakt het vuren of een tijdelijke rust. De haat verdwijnt echter niet, hij versterkt alleen maar. Dergelijke conflicten tekenen mensen op een lange termijn. Mijn grootvader had alvast zijn afgunst jegens de Duitsers, Italianen en Japanners snel 'vergeten'. Systematisch gedurende vier jaar, kan ik gedeeltelijk inkomen. Als je dan bedenkt dat de Israeliers en de Palestijnen elkaar al decennialang bestoken kan je niet spreken van een gruwel 'op grote schaal'[maar wel met globale gevolgen], maar van een langdurige [vnl hoofdgevolg is een mentale] terreur die geleidelijk met beperkt -maar niet minder gruwelijk- geweld toeneemt. Ik kan niet zeggen wat ik het gruwelijkst vind.. Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 september 2006 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9667 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
maar met onzichtbare wapens.(door de illuminati) Opgezet door onze allerlekkerste prins Bernard! (Bilderburg) Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "SILENT WEAPONS FOR QUIET WARS" is een manifest verzinsel van onze goede vriend Cooper!
![]()
![]() |
#9669 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste lijken de feiten te kloppen. Mineta had de eer(?) op 11/9/2001 met onze Isabelle Durant te ontbijten. Citaat:
De "verdachte" elementen die Rob Berkmans vermeldt zijn echter duidelijk nep. Het is helemaal niet waar dat wij "tot 's avonds moesten wachten" om te vernemen dat er vliegtuigen bij de aanslagen betrokken waren. Dat was bijna onmiddellijk duidelijk. Bovendien was er op die dag geen "terreuroefening" waar de chef van de FAA bij aanwezig moest zijn. Ook met de NORAD-wargame heeft de chef van de FAA niets te maken. Die Berkmans lijkt inderdaad op één van onze leukere believers ... ![]()
![]() |
![]() |
#9670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9671 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een randopmerking: Waarom gebruikte de NYPD tijdens de Republiekijnse nationale conventie in 2004 dan radarsystemen op een gepantserd voertuig om een meute vreedzame betogers af te luisteren? Wapens die voor het eerst in Irak werden gebruikt om terroristische plannen te onderscheppen? Dat die wapens in een betonging wordt ingezet lijkt mij een overschatting van de 'terroristiche' plannen... en een belediging jegens de gewone burger met een publieke stem.. Het stond natuurlijk wel ''mooi'' in de nieuwsbeelden.. en in de huiskamer .. Conclusie: 'Geen Silent weapons' ?? Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 september 2006 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
De tekst "Silent weapons for quiet wars" verschijnt voor het eerst in "Behold a pale horse" van ons aller Cooper. Cooper is de enige bron voor deze tekst. Hij werd zogezegd toevallig gevonden in een fotokopieertoestel. ![]() Allemaal gemakkelijk te checken.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 september 2006 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9673 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://www.cs.unimaas.nl/p.spronck/Sloot.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9674 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Of dat het een hoax is laat ik terzijde. Uw reactie was dat dit onmogenlijk is Als je denkt dat de technologie dit niet kan en op zijn top is...dan zul je nog aardig verschieten binnen x aantal jaar(of mischien nu al). Mijn eerste harde schijf was 20mb groot het beste van het beste.
![]() |
![]() |
#9675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verhaal van dhr. Sloot en dhr. Pieper is niet te verklaren als een evolutie maar als een fundamentele, grensverleggende doorbraak. En daar zijn zeer veel vraagtekens bij te plaatsen. Het als onmogelijk afdoen lijkt me voorbarig. (uiteindelijk waren er toch een paar mensen van ' enig gewicht' die erin geloofden) maar het lijkt me toch goed om hier uiterst kritisch tegenover te staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9676 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"De man" wordt in discrediet gebracht, inderdaad, maar er wordt ook aangetoond waarom was "de man" beweert niet kan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9677 | |
Banneling
|
![]() and on and on it goes....
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9678 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Sloot beweerde dat hij elke film kon comprimeren tot een reeks van 1024 eentjes en nullen. Dat kan niet. - Stel dat het zou kunnen. - Dan stelt elke getal van tussen 1 en 2^1023 een film voor, al dan niet reeds gemaakt. Elke film heeft een unieke code. - Dan stellen alle getallen tussen 1 en 2^1023 op een rijtje achter elkaar geplaatst alle films die ooit gemaakt zijn, en ooit gemaakt zullen worden voor. - Een dergelijk rijtje is 1024*2^1023 groot. Dat is een eindig getal. Een heel erg groot getal, maar nog steeds een eindig getal. - Het aantal potentiele films is echter oneindig groot. - Het is echter wiskundig onmogelijk een functie te defiëren die een oneindige verzameling 1:1 afbeelt op een eindige verzameling. Het is dus gewoon niet mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9679 | |
Banneling
|
![]() RIGHT!!! nothing to worry about eh?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9680 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het helpt als je weet waarover je spreekt. Trouwens, in de VS is er geen adel, wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen gepriviligieerde families zijn.
![]() |