![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
<<Doe toch ens gewoon en geef toe dat er in elk politiek kamp goedkope praat wordt verkocht over "de vijand".>> Ik kom niet op politics om over stront en konten te praten of te lezen. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal dus mijn ECHTE post: En dat staat dan onder een hele lange propere tekst waarin ik nu precies uitleg wat daar nu zo plezant aan was, aan dat intervieuw met morel forel. Zij spartelde erg tegen maar zat duidelijk in de fuik: niet eens haar huiswerk gemaakt... Geen inhoudelijke teksten? Wil je nu eens antwoorden op wat ik daar schreef of verder gaan strontrapen achter de kont van dat spook. Mens toch! |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Zou zijn mediatraining dan zo slecht zijn. Ik vind de opmerkingen over MRM hier nogal eenzijdig. De anti-VB-ers vinden haar maar niks, de anderen vinden haar geweldig. Wie blijft hiet enigsinds objectief? |
|
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is de grootste flupdrol van de planeet. Een eikel die eenieder irriteert, die overkomt als een marionet uit een vervlogen eeuw. Zijn zelfgenoegzaam gedram, dat er nooit in slaagt een microseconde waarachtig over te komen is zo pathetisch dat zijn vijanden hem plezant vinden. Hij overtuigt alleen de sukkels die toch al voor hem stemmen van zijn grote welsprekendheid: die komen klaar van herhalingen, want iets nieuws snappen ze toch niet. Indien die man mediatrainers heeft dan zijn ze nu aan de drank. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik wou wel graag weten of dit inderdaad zo is. Lijkt mij interessanter dan goedkope scheldpartijen waar hier nogal kwistig mee omgesprongen wordt. Laatst gewijzigd door luc broes : 27 september 2006 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was Hendrickx die erover begon dat dit een standpunt van het Vlaams Belang zou zijn. Morel heeft van de Moderatoren nooit een reactie erover mogen zeggen. Iedere keer werd haar de mond gesnoerd daarover. Dit was geen flater van Morel maar van Hendrickx die dit niet kon staven. Laatst gewijzigd door Vorenus : 27 september 2006 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Vanuit dat standpunt alleen al , deed 'ons vrouwtje' het schit-ter-end.
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Ze was niet goed voorbereid: ze kreeg drie keer de kans om het nut van het VB en het programma af te komen en verviel in een kapitale foutenhoop:
Altijd maar spreken over "het volk" en er dan je poepje mee afvegen komt niet erg consequent over bij het publiek. De burgemeester bleek een echte autoritaire tjeven zak, en dat heeft ze niet kunnen ontmaskeren. In feite passen ze goed samen. Het zou een coalitie van gelijken zijn geweest. Maar ook daar is ze niet in geslaagd om munt uit te slaan. Ze kan duidelijk met niemand over de baan. Haar excuus truus gedrag toen men haar fijntjes vroeg waarom ze naar Schoten is komen wonen (meeste kans om cordon te doorbreken) was zo leugenachtig dat er een zwart kruis duidelijk waarneembaar was op heur scheef bakhuis. Mijn kleinzoon riep "De heks van sneeuwwitje" toen hij voorbij tv dabberde. Hij ziet het, en kan nog niet zo goed spreken. Iedereen heeft het gezien behalve VB junks. Maar ik geef beiden (de tjeef en de teef) veel minder stemmen dan ze voor de uitzending haalden. En dat pleziert me want ze verdienen het alletwee. |
|
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Feremans kijkt toe bij een verassing.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2006 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het publiek was zeer verast. |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tsk tsk... geen haat in mijn straat.
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je staat dus met je bek vol tanden. Afgang nummer 343457468 voor Feremans.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw cursus philipdewinteren is inderdaad de grootste flupdrol van de planeet. Tof dat je het zelf ook inziet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |