![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() Infeite zouden de mensen die hun legerdienst gedaan hebben hun wapen moeten meegekregen hebben zoals in Zwitserland.
Dan zou ik een "Mitraillette Vigneron" hebben gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ons rechtssysteem geldt gelukkig nog steeds dat iemand 'onschuldig' is zolang het tegendeel niet bewezen is. Het mag dan al zo zijn dat de meesten van die gasten 'goede bekenden van het gerecht' zijn, zolang er geen bewijzen zijn dat ze ook dit keer 'schuldig' zijn, kunnen de ordediensten niet veel meer doen dan wat ze tot nu toe deden. Maar de 'bewijzen' komen eraan, wees gerust. Er zijn immers voldoende beelden (foto, film) van de gebeurtenissen, dus vroeg of laat zullen de bestraffingen van de schuldigen wel volgen. Ik hoop dat het vroeg wordt, maar met laat zal ik ook tevreden zijn. 2. Dat is inderdaad niet zo moeilijk. Het is echter erg belangrijk te vermijden dat de rellen overslaan naar andere wijken. Ik vind dat de Brusselse politie haar werk al bij al behoorlijk doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou u trouwens met uw "Mitraillette Vigneron" aanvangen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Staatssecretaris
|
![]() Tiens, Op de VRT hoor ik dat de aanhouding van de leden van de BBET wordt verlengd, alhoewel ze niets gedaan hebben.
We gaan dit nu eens vergelijken met de 'administratieve aanhoudingen' van de allochtone nazi skinheads die winkels, hospitalen en wagens in brand steken, autosleutels stelen om de hulpdiensten te saboteren, voorbijgangers bekogelen,... Gewoon om te zien hoe de wet toegepast wordt in functie van racistische criteria. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 27 september 2006 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1 groot detail die je vergeet. "Organisatie en planning" De een heeft het niet en de andere wel.
![]() |
![]() |
#148 |
Staatssecretaris
|
![]() En op basis van welke criteria komt ge tot die openbaring? Burgemeester Thielemans komt juist te zeggen dat de rellen het gevolg zijn van acties van criminele bendes... En gij vertelt hier dat er geen planning is. ... Geef eens de bewijzen om te beweren dat er geen planning is bij de allochtone nazi skinheads. En toon mij aan dat de BBET WEL over die planning beschikte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://be.altermedia.info/nomenklatu...html#more-1956 4/9/2004, encore Laurette Onkelinx… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Men krijgt in Zwitserland helemaal niet zijn dienstwapen cadeau als je legerdienst er op zit. Je krijgt wel een geweer, meestal een verouderd uit de inventaris, maar de SIG 550 moet je terug geven. Aan de andere kant houdt niets je tegen om gewoon de civiele versie van de SIG 550 te kopen.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde Jean-Pierre, H�* die JP, Tot mijn spijt kan ik U niet onmiddellijk terwille zijn en aantonen dat het BBET over enige planning beschikte. Ik kan alleen maar opmerken, dat ik vanhanserharte hoop dat het BBET over enige vorm van planning beschikte. Ongepland een collectie oorlogstuig opbouwen, leidt immers alras tot een incoherente en bijgevolg waardeloze verzameling. Kijk naar mij : - zonder enige pudeur durf ik beweren dat ik onderhand het archetype van de Vlaemsche collectioneur ben - ik beperk me sinds jaar en dag tot sigarenbandjes van het merk Cogetama. Herinner er mij aan dat ik U eerstdaags mijn lijstje met manco's doormail. Houzee, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier de referenties van het colloqium, waar de heer (zeg maar drugshandelaar) Abbes Guenned afgevaardigd werd om de Belgische Justitie te vertegenwoordigen. http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE2/PD...2021092004.pdf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |