![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar veel hangt af van de advocaat die je hebt of had hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uitzonderlijke kosten, zoals bvb een beugel worden gedeeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar, de vader van mijn twee oudste kinderen heeft nul belangstelling voor hen. Hij vraagt niet naar ze, antwoord niet als ze een sms sturen, ze laten hem gewoon helemaal koud. Een vader wordt daar minder zwaar op beoordeeld dan een moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg daar wel afzonderlijke rekeningen voor hoor,en die zijn niet van de poes ,moet wel eerlijk zeggen dat mijn dochter 16 jaar is en dan kosten school enz. veel meer hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je zou toch zeggen dat je eerst bij de vader polst, maar nee... Laatst gewijzigd door Djiezes : 28 september 2006 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's waar! De rekening voor de schoolboeken in het middelbaar is niet van de poes... Maar ja, wanneer de kinderen naar het middelbaar gaan, verhoogt mijn alimentatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn even veel moeder als vaders die handelen zoals jou ex hoor. Mijn ex heeft de kids nog maar 9 weekends dat ze bij haar moesten zijn hier komen dumpen omdat zij en haar bijzit geen tijd hadden voor de kinderen die weekends. En dan moet je weten dat zij een lijstje heeft gemaakt wanneer de kids bij haar moeten(lees mogen) zijn en wanneer bij mij. Ik heb de weekends getelt en kwam op 32 weekends bij mij en 20 bij haar, en dan moet je daar die 9 weekends nog bij tellen bij die 32. En de oudste zoon mag nooit naar haar want hij zou bij haar niet luisteren en het daar als hotel gebruiken en de twee dochters die bij haar wonen heeft ze op internaat gestoken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Verdikke, ik heb echt wel de verkeerde ex, ik zou een gat in de lucht springen met een ex die zijn verantwoordelijkheid wil nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men kan zichzelf nu eenmaal niet zomaar veranderen en als er kinderen bij komen kijken is dat zelfs nog moeilijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spreek uit ervaring, mijn ex tracht zelfs te verhinderen dat ik terug een stap in de wereld zou zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En eigenlijk ben ik blij dat ik al die haat en afgunst niet voel. Ik heb geen vijanden, ik haat niemand, ik wens niemand het slechtste toe. Ik gun iedereen zijn geluk. Laatst gewijzigd door debbie : 28 september 2006 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zij kunnen maar niet begrijpen dat die dingen gewoon in je eigen hart zitten en van uit je eigen hart moeten komen. En dan zien zij dat die andere wel weer geluk en liefde vind terwijl zij zelf deze toch maar weer niet krijgen van hun nieuwe relatie zoals zij denken dat die moet zijn. Het is daarom ook dat deze soort mensen denken dat ze iemand geluk kunnen afnemen en stuk maken door alle mogelijke matriele zaken van de andere af te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |