![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wat indien VB op 8 oktober ergens aan de macht komt? | |||
Alles wordt beter. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 32,05% |
Het VB zal een partij ale een ander blijken te zijn. Er zal niets wezenlijks veranderen. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 25,64% |
VB zal door de mand vallen en de volgende verkiezingen fors inboeten. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 32,05% |
Het VB gaat de oppositie monddood maken en de democratie buitenspel zetten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 10,26% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedankt links en alle mensen uit de zonder haat straat voor deze ongeneeslijke kanker in onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Het behalen van de politieke meerderheid in een gemeente door het VB, zou voor die partij een zegen zijn, denk ik. Het zou een zegen zijn voor het VB precies omdat ze - om tal van redenen - geen degelijk beleid zouden kunnen voeren.
Maar hoe zal een falend gemeentebeleid geprofileerd worden? Het zal gepromoot worden! Het VB zal zélf voortdurend wijzen op dat tekortschietend beleid in die gemeente. Ze zullen spreken over ondermijning van dat gemeentebeleid door de traditionele partijen die op hogere bestuursechelons de plak zwaaien. Het VB is dus gebaat bij een falend beleid in een gemeente waar ze de meerderheid zou behalen.
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Niet in Genk, dus je m'en fou!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mag ik al geen eigen mening niet hebben? Ik hoop persoonlijk dat het Vlaams Belang nooit aan de macht komt, juist omdát ik meen dat ze het niet goed zouden doen. Ja, ik denk dat ze door de mand zullen vallen, maar dan is er wel al jaren schade aangericht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder is het een slechte peiling. 3 "negatieve" opties en 1 "positieve" die dan weer zo extreem overdreven is gesteld dat het belachelijk is er voor te kiezen. Ik had op beter gehoopt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tactisch gezien zou het inderdaad beter zijn om het VB mee in een bestuur op te nemen. Hun gebrek aan kwaliteitsvol politiek personeel en hun tegenstrijdig programma zouden hen snel de das omdoen en hun groei zou daardoor effectiever kunnen gestopt worden dan door het CS (net zoals gebeurde in Nederland en Oostenrijk) Maar het is nu eenmaal een partij met een racistisch gedachtengoed en als je een minimum aan respect voor je eigen overtuiging hebt dan is het principieel onmogelijk om met hen samen te werken Niemand kan ooit verplicht worden om met een racistische partij in zee te gaan. (hoe frustrerend het VB dat ook moge vinden !) Ik ben over het algemeen nogal pragmatisch ingesteld maar tegenover xenofobie en racisme dient een keihard NEE te klinken, daarover kan niet gemarchandeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1]JANSSENS DURFT NIET[/SIZE] JANSSENS DURFT NIET Vorige week werd Filip Dewinter door Antwerps SP.A-burgemeester Patrick Janssens uitgedaagd voor een debat. "Het kan onwaarschijnlijk lijken, maar zet mij samen met hem in een café op het Kiel of Antwerpen-Noord voor een debat en hij verliest dat," zei Janssens stoer. Dewinter nam de handschoen maar wat graag op, wat tot nog toe had Janssens geen enkel rechtstreeks duel aangedurfd. Gisteren liet de SP.A'er aan een krant stilletjes weten dat hij toch geen zin meer heeft in een confrontatie met de Vlaams Belang-lijsttrekker… Laatst gewijzigd door Duym : 29 september 2006 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Mocht ik al mogen stemmen had ik bij voorkeur tot het hypocrieteclubje toegetreden...
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bijvoorbeeld Pietje en Khonnor zijn rabiate anti-VB'ers.,, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Och, hij heeft gewoon een namenlijstje gekopiepeest.
Beschouw het uit zijn mond als een compliment! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft een bruine strontzakkerige peiling (even het woordgebruik van de verdraagzame zijde gebruiken, dan spreken we allemaal dezelfde taal, nietwaar).
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |