![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Voor wie kies je als burgemeester bij rechtstreekse verkiezing? | |||
Patrick Janssens |
![]() ![]() ![]() |
17 | 47,22% |
Filip Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
19 | 52,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien ik niet in Antwepen woon(en er dus niet kan kiezen), en aangeziene de burgemeesters momenteel niet rechtstreeks worden verkozen, heeft mijn antwoord niet veel zin.
Maar indien ik in die situatie zou zitten, zou ik gewoon blanco kiezen.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 30 september 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je het bij een "traditionele" partij niet eens bent met de gang van zaken, dan kan je altijd overstappen naar een andere partij. Aan die "ontevredenen" dankt het VB het grootste deel van zijn politiekers, zelfs. Uit onvrede en rancune nestelen zij zich bij een partij die nog minder democratisch werkt dan degene waar ze uit "gevlucht" zijn. Ze solliciteren als het ware naar de rol van "anti-held". Maar of een "anti-held" ook goed kan besturen? Het blijft de vraag.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 30 september 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bent toch jodin hé. Zie je wel dat de joden ook nooit op het Vlaams Belang zullen stemmen. Het wordt tijd dat men eens alle vreemdelingen gaat aanpakken, zonder onderscheid en dus zonder disciminatie.
![]() Die pro-joodse reflex van het Vlaams Belang dient nergens toe. Joden zijn en blijven vreemdelingen. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Allemaal Belgen, of als u dat wil, Vlamingen.
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Een jood, Portugees of een Nederlander kan binnen de eerste generaties nooit geen etnishe Vlaming zijn. Mensen afkomstig van buurvolkeren kunnen misschien binnen een paar generaties als etnische Vlaming beschouwd worden, maar voor Noord-Afrikanen, negers en joden geldt dat niet, gezien de uiterlijke kenmerken. Dat is geen racisme (dus geen haat), gewoon een gezond volksnationale vaststelling. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 september 2006 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ge woont hier in belgie, pas u aan of bol het af. 't zou nog al wa worden als elke vreemdeling hier zijn eigen staat gaat uitroepen. 30 jaar geleden waren er amper vlamingen te bespeuren in belgie nu kruipen ze van onder elke steen. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens grappig dat u vindt dat joden geen aparte "uiterlijke kenmerken" vertonen. Uit voorzichtigheid waarschijnlijk, mag ik vermoeden. Ik heb al eens een Turk verward met een Griek, en sommige Marokkanen lijken net op Italianen (getuige ook hun drukke bezigheden in plaatselijke "Italiaanse" restaurants). Dus wat zit u nu te bazelen over "uiterlijke kenmerken"?
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'T zal toch janssens worden aan de peiling te zien,maar zondag 8 dagen zal ik deze draad een terug boven zetten,en goed lachen ja
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nogmaals: waarom bazelt u over "uiterlijke kenmerken"?
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 30 september 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlamingen bestaan ook enkel op papier. Straffer nog vlaanderen bestaat enkel uit een vlag en wat beschilderde verkeerslichten. Een vlaming bestaat enkel in het hoofd van gekken en gefrustreerden. Niemand in belgie is zelfs maar geintresseerd in vlaanderen dat blijkt duidelijk uit al die vlaamse bijeenkomsten waar nog minder volk komt dan op een mars tegen racisme. Vlaanderen bestaat niet en het zal nooit bestaan. Dus mensen als gij zijn hier niks waard en moeten eigenlijk hun klep houden. Ge zijt minder dan ne marokaan, minder dan ne jood, minder dan ne portugees, waarom? Die hebben tenminste nog een land, iets wat gij nooit zult hebben. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Je bezondigt je hiermee aan zuiver antisemitisme (teveel nazilectuur doorgenomen?). Dat is nochthans verboden op dit forum.
Laatst gewijzigd door Edina : 30 september 2006 om 15:49. |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Zeggen dat de joden en Vlamingen andere etnische volkeren zijn is toch gewoon realiteit en zeker geen waardeoordeel. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Jood zijn is toch religieus gebonden en heeft niets met afkomst te maken.
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat maakt het nu uit dat jij denkt dat Firestone van joodse komaf is? (Ik ken haar niet persoonlijk, dus ik weet het niet.) Iemand daar op aanspreken, op zo'n manier, dat vind ik behoorlijk straf, eerlijk gezegd.
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |