![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Leuk dat je deze draad begint, ik heb deze discusie hier nog maar een zillioen keer gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tuurlijk, we zijn toch wereldburgers, minstens Europeanen he.. of ben jij een bekrompen racistisch type.. ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Aanvankelijk beweerden sommigen dat Silverstein ermee bedoelde het gebouw evacueren.Toen er op gewezen werd dat dat reeds uren voordien gebeurde zijn ze overgeschakeld op de omgeving ontruimen en het gebouw laten branden (geen pogingen meer ondernemen de brand te blussen).
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou zeggen, herlees vanaf het begin , noteer waarop ik reageer en oordeel zelf hoe pertinent jouw reactie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Of anders is 't wel een heel bizarre reactie. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vind dat men in deze zaak sceptisch moet zijn omtrent álle aangebrachte feiten en theoriëen, welke de oorsprong ook is. Ik heb echter al vaker een bevooroordeeldheid waargenomen bij SKEPP-adepten in hun ijver om opvattingen van twijfelachtig allooi te bestrijden. Wat is er gebeurd met de dieselbranden die in de kelders zouden gewoed hebben. Dat lijkt me toch iets aannemelijker als verklaring voor een instorting. (Niet noodzakelijk deze specifieke manier van instorten, echter.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit stukje was relevant en actueel. Verder ben IK niet verantwoordelijk voor wat Jan Van Haver als lezersbrief instuurt. Om verder je gram te halen : het Skepp-forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Nederlands expert in explosieven, Danny Jowenko, bevestigt vermoedens over controlled demolition van WTC7.
http://www.youtube.com/watch?v=t_z8VMKL1ww&NR Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat toch altijd weer opvalt is hoe bepaalde pertinente onwaarheden een hardnekkig leven blijven leiden.
1) Silverstein gaf niet de "opdracht" "to pull it". Het is de commandant van de New Yorkse brandweer die de opdracht gaf om alle brandweerlieden terug te trekken. Sliverstein werd hierbij gewoon geconsulteerd. 2) "To pull it" is helemaal slopersjargon voor het opblazen van een gebouw. En het is zowieso onwaarschijnlijk dat een brandweerman een term uit het brandweerjargon anders zou gebruiken of interpreteren.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Hij had kunnen NEE zeggen, oh no, save my building Hij zei Citaat:
Brand kan gebouwen vernietigen maar het probleem is: dit zou de eerste zijn die zo netjes in elkaar stort. Als iemand een vergelijkende instorting kan tervoorschijn halen, be my guest. Laatst gewijzigd door benarty : 1 oktober 2006 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als hij het niet heeft beslist, zegt HIJ tenminste dat toch HIJ het voorstelde. 2) Waarom niet? Wanneer een politie agent een fout geparkeerde voertuig uit de weg wil gebruikt hij toch ook de term "takelen". Laatst gewijzigd door eti1777 : 1 oktober 2006 om 19:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Komaan, je gelooft toch echt niet dat die man magische krachten bezit? Citaat:
Citaat:
Nu meen ik mij uit de engelse les toch wel te herinneren dat "they" de derde persoon meervoud is. Citaat:
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell Laatst gewijzigd door Kpax : 1 oktober 2006 om 21:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Echter met "it" werd natuurlijk gewoon de operatie bedoelt. Het gebruik van "it" in een context waar personen bedoelt worden is niet ongebruikelijk. "Lets beat it". "lets hit it". En "lets pull it". Het is alleszins een waarschijnlijkere uitleg dan dat hij er mee "laten we de top van het gebouw omtrekken" mee bedoelde. Citaat:
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Dus silverstein zei dat er al zoveel levens verwoest waren (refererend naar de twin towers) dat het de moeite niet was om nr 7 te behouden.
Nu het kan gerust zijn dat de brandweer de term gebruikte om gewoon hun evacuatie, zijnde niet blussen aan te geven, deels omdat de brandweer zelf veel moest incasseren bij de twin towers. Dus WTC7 brand her en der en valt dan an een kaartenhuis ineen. Graag, weet er iemand een geval waar een hoogbouw bij brand ook zo sierlijk in elkaar stuikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gebouw stortte dus kort NADAT de beslissing genomen was tot "to pull" in. Waar kan dat dus op slaan? |
|
![]() |
![]() |