![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is dan ook een initiatief uit de kunstwereld (een collectief kunstwerk), waaraan voornamelijk musea, gallerijen, kunstencentra en academies deelnamen en dit op vrijwillige basis. De lijst van deelnemers aan het "sirene" vind je hier.
Citaat:
Na de 0110 concerten en het literaire luik ervan in Antwerpen, is dit opnieuw een belangrijk signaal vanuit de culturele sector. Morgen start dan ook nog eens Droom de stad, een evenement georganiseerd vanuit de theaterwereld. Het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat onze Vlaamse culturele sector het niet zo heeft begrepen op het discours van racisten en extremisten. En dus ook niet op zij die zogenaamd de "Vlaamse cultuur" verdedigen. Het uitspuwen van die cultuur kan men dan ook moeilijk verdedigen noemen. Laatst gewijzigd door Edina : 5 oktober 2006 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En dat doen ze dus, elke eerste donderdag van de maand, onverdraagzaam dat dat is, ( dat geluid hé).
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() shit had ik dat geweten... had ik daarjuist even kunnen achterblijven in het museum en ne Rubens inpikken..... dedju... kans gemist.....
|
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() In cinemacomplexen zoals kinepolis en UGC vind je zelden of nooit Vlaamse cultuur en daar ging het over.
Laatst gewijzigd door Edina : 5 oktober 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Bof, het viel mee... Ik heb er geen last van gehad.
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Opera slaagt er zelfs in om de Ring des Nibelungen te laten verkrachten! Met spijt in het hart zal ik nu ook naar het tweede en derde deel gaan zien. Wie a zegt... |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() dit slaagt echt alles
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de kunstwereld eens even aan gewone bevolking die werkt en belastingen betaald om deze uit de kunstwereld te onderhouden word hier maar even vergeten. Zij wonen immers toch in hun ivoren torens. Mensen als Will Tura en Helmut Loti hebben nu niet direct last van hun buren en de vervuiling die zij veroorzaken. En Paramarenco woont nu ook niet direct in één van de armere buurten van Antwerpen. En hun kinderen gaan nu niet direct naar cultureel gemengde scholen. Sorry maar ik denk dat de kunstwereld beter zijn kwaliteiten en energie zou gebruiken om de problemen echt op te lossen inplaats van de mensen op te roepen hun ongeboren kinderen verdraagzaam te laten afslachten. Het aantal probleem allochtone jongeren op de 0110 concerten was op 1 hand te tellen. De kunstwereld zou dus beter eens van school naar school gaan en daar de jongeren er van proberen te overtuigen dat sommige zaken gewoon niet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het 0110 concert zag het ook "wit van het volk" nietwaar.... |
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Jij mag dat brol vinden zoveel je wil. De vraag is welke Vlaamse cultuur moet er dan volgens jou wel verdedigd worden?
Laatst gewijzigd door Edina : 5 oktober 2006 om 15:16. |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen op weg naar de stadscampus dacht ik even dat de Duitsers waren binnen gevallen...
![]() Ne mens zo doen verschieten, zeg.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vreesde trouwens al voor een verkiezingsstunt van onze Groene Burgemeester. In het algemeen kan ik er totaal niet mee lachen dat alarmsignalen worden gebruikt voor "ludieke" evenementen. Sirenes dienen om mensen te verwittigen en gerichte acties te ondernemen (evacueren, binnenblijven, ramen en deuren sluiten). Een van die "ludieke" acties ertussen en geen kat reageert nog op de correcte manier als het écht misgaat. Zo ook het testen: indien dit niet gebeurt op vooraf verwittigde en regelmatige tijdstippen dan krijg je geen reactie. Vanmorgen dus (na 9 uur nog een paar keer) was er in de supermarkt was ik aanwezig was (inclusief mezelf) geen kat die veronderstelde dat het iets ernstig was!!!!! Een petrochemisch bedrijf dat zulke toestanden uithaalt verliest zijn uitbatingsvergunning verdomme!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het gaat in feite om de criteria om subsidies te mogen ontvangen. Kleine toneelgezelschappen waar de gewone man in de straat toneel speelt en toneel gaat kijken, hebben het steeds moeilijker om te overleven. Toneelgezelschappen die dan weer shockerend en provocerend te werk gaan en decadentie rondstrooien op de planken worden gesubsidieerd. Met dank aan Anciaux! Daar hebben wij als Vlaams Belang een probleem mee. Ofwel alle toneelverenigingen een stuk van de taart, ofwel niemand!
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 5 oktober 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft dus op de correcte manier gereageerd. (stel nu dat het om een giftige wolk ging?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pas op, je begint erg op Dirk Debys te lijken met zo'n uitspraken... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is niet de taak van kunstenaars. En is trouwens nogal een naïef idee. Laatst gewijzigd door Edina : 5 oktober 2006 om 15:30. |
|||||||
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |